![]() |
DUNKAT rak tvilling 3-4 nu! 4 ggr är grymt bra!! JOBBA!!
|
JAG SPYYYYYYYYYYYYYYYYYYR!!! VAD HÄNDER!!! TVILLING ÄR JU STENKLAR!!!!
|
Den varnade travnet Jönsson för. Nu är det ännu värre att sitta med en värdelös V6 bong med 2 rätt efter 3 lopp.
|
Helvete vad förbättrad den också var. Miljöombytet verkar gjort gott..
|
Lite kommentarer: Peter Jensen kan träna häst bättre än D. Robertsson: Så Fin!!!
_____ Varför reffar Anderberg?!:sad44::sad44::sad44: Banreferenten, tack!:clap: |
vilka pengar på gång ikväll, kanske jackpot på 6 och 5 he he he
|
* Efter 3 avdelningar!!
Haha, vi får nog vidare jackpotten iaf ;) Kanske iaf! |
jacpot blir det tyvärr inte för nu återstår 3 favoritsegrar:)
|
Citat:
|
Smällkväll ikväll så låt det fortsätta så vi får ny Jackpot!!
2 Strong Reasons är inte bästa hästen men FORMHÄSTEN i det här gänget! Dessutom bra spår! Låt Ybanos rusa och Jorma pressa frenetiskt så kommer Strong Reasons från tredje in över upploppet! Registrerat spel Datum: Tisdag 2015-03-10 Bana: Axevalla Spelform: Dagens Dubbel, omg. 137 Avd Ordinarie hästar 1 2 Strong Reasons 2 1, 2, 3, 4, 6, 7, 8, 9, 10, 11 Vadet gäller startnummer 50 x 10,00 kr Totalt: 500,00 kr Kvittonummer: AF88 993A XXXX XXXX |
Citat:
|
Yes min platsraket på Unibet satt iaf, Fan blir nog börja spela där istället!
Aldrig kollat oddsen, men klar skillnad ju jämfört med ATG.. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Registrerat spel Datum: Lördag 2015-03-07 Bana: Bergsåker Spelform: V75, omg. 12 Avd Ordinarie hästar 1 3, 7, 10 2 2, 5, 7 3 4 Francais du Gull 4 3 Västerbo Carrera 5 1, 2, 5, 6, 7 6 4, 6 7 4, 12 Vadet gäller startnummer 180 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 90,00 kr Kvittonummer: ABA0 C0D8 30D0 9505 |
Nu ska de alltså vänta in TV i tio minuter xtra!? Succekoncept!:sleep:
|
Citat:
|
Citat:
"... lyckas nån gång men verkligen sällan." Det betyder att jag har sett hans tips flera gånger och de har sällan varit bra.Som ett exempel nämnde jag hans senaste "bidrag". Jobbar du åt Snoken? |
Jag hade spelat H2H i en tvåspels-parlay på Champ Walk In före Skymaster i V64-2 på Expekt, och såg nu att jag fått ett mail 19:59 om att:
"Tyvärr, följande val på kupongen nedan blev nekade" * * * * * Trav - Axevalla 7 Champ Walk In - Skymaster H2H: Champ Walk In (Odds: 1.55) * * * * Brukar de göra så här? Får de göra så här utan mer anledning än att man lagt ett spel som visat sig vara "för" bra? Nu blev det ju void ändå så skit samma på resultatet, men ändå?? |
En segerkyss...... briljant journalistinsats :skamsen:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
björn goop nu...
|
Citat:
|
Filippa Hall på plats nu! Tack!
Hahah, vad fan blev någon diskad? Hur kom Top Model på plats? |
Någon som sitter kvar för 5 rätt?
|
Förlåt Doob 6rätt V6 ;)
|
Pladder, pladder, pladder, fullständigt meningslöst och intetsägande. Lägg ner skiten!!
|
Jadåååå!! Platsraketer får bli min nya grej, bara hitta spetshästen och köra på dem i små system om 3-4 stycken.. Gick ju asbra första gången som nybörjare iaf, haha!
Nu ska bara ingen ha 6 rätt idag så är jag riktigt lycklig (för jackpotten alltså).. |
Ensam vinnare på 6 rätt tydligen,
|
Citat:
Haha nedå! Shit, grymt den som satte den raden alltså... :hattenav: |
ingen jackpot konstigt. grattis till alla som vann nåt..
|
Citat:
|
|
Ja, det blev ju bara små pengar på 4 rätt trots att bara en enda spelare hittade alla 6 vinnarna. Torskade 5 fyror, totalt 370 kr, på att bara gå för alla rätt, och det är ju inga pengar direkt som gör att man ligger sömnlös i natt. Det blir helt klart V6 till 100 procent även i fortsättningen på denna spelform om man väljer dagens två största favoriter som spikar.
|
Ha Ha. Vinnaren hade ingen större nytta idag av att bara spela V6. Tvärtom. Han eller hon gick miste om rätt mycket pengar i övriga pooler, men det tar dom nog med 4 miljoner i vinst.
|
Helge vart gick vinsten? det syns inte i inlägget
|