![]() |
Usch!!!
Man garderade så man kräktes, men sprack ändå. Lätt med trav |
Usch vad dålig Redéns såg ut. Därmed var man bort direkt. Kanske farligt att man valde V6 med tanke på hur mycket spelad den som vann var.
|
Haha, va sjutton hände precis!?
|
11 raka sulkylopp med ägg efter att den gick ifrån Åke, och en amatörtränare som inte fått vinst på över 50 lopp :omfg:
Att få med Simb Ruby vid gardering vore ju ingen konst, men den där är ju OMÖJLIG ATT TRO PÅ! |
Är det nå fel på banan när det var så förbannat många spontangalopper?
|
Kanon...... bra början :-)
|
2400 kr i utgångsvärde på V64. Rekord ?
|
Jag måste skratta åt min egen analys ikväll. Jag har aldrig med Redéns egna uppsittningar, aldrig. Men idag gjorde jag ett undantag, jag lyckades inte analysera bort Shaqen ens i min vildaste fantasi från det spåret, så jag spikade. Det är ju sådana här omgångar min envishet ska ge betalt, men inte då!
|
Citat:
|
Bara för att man för första gången på länge bestämde sig för att spela massa små system och flerbongssystem och bara V6. xD
Godnatt! :clap: |
Fyfan! SNOKEN STEKHET idag....
Sätter v4an, sätter TRION på v4an x30... Visst, totalt gav de 3000kr in. Trioförslaget kosta 120kr. Och systemet låg på 288kr. Men hör o häpna. Spelförslaget till v64a: Avdelning 1: 3-4-5. DE HAR MED CONRADS GARLAND PÅ TRE HÄSTAR!! |
Jag körde endast för sexrättspotten på enkelraden, men som tur är inte på min andra flerbong. Däremot så lär jag väl ryka på att jag spikade Skymaster.
|
Citat:
Olle...Det är ju så enkelt att analysera fram vinnarna vid sommarbana, när stjärnorna startar!:drunk: |
Citat:
|
Citat:
|