![]() |
v64 KALMAR
Bästa spik? bästa drag?
Spik Kemas Magic , kuskbyte till Takter... nu kör vi :) |
Kemas Magic tycker jag är lite för stor favorit med tanke på att han inte är helt att lita på! :)
|
riktigt dåliga lopp ikväll...
|
och jävlar vilket drag i tråden
|
alle , bju på nån vinnare
|
dado kanske smyger in och ger klartecken på nån 20-oddsare
|
Citat:
Delicious Brown i avd 5, han hade haft bra chans på V75! :) |
Gästtippsare Niklas Robertsson
http://www.maharajah.se/ Travmasen skrolla nedåt http://travmasen.dinstudio.se/text2_15.html |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
7x3 kvar på ss
|
ss vinnare nu är nr 3, vinner den sitter de kvar med tre häst på fem system
|
Hur rankar SS i sista?
|
Citat:
Men ge då fan i att kommentera vad dom har, nu är vi inte intresserade |
Citat:
Köper du dig fram till vad du ska strecka? Hoppas du får in resten om du lirat.:) ____ Vet du om hur bra Another Casanova var i regi Fredrik Persson? Väldigt bra för ett lopp som detta. Nu är Robert tränare och inte längre Asker själv eller Conny L. Väsentlig skillnad. ____ Du har varit medlem länge utan stor aktivitet och helt plötsligt har du börjat gasa på med stort antal inlägg de senaste dagarna. Någon anledning till detta? Det är flera med dig som gjort så. (Basse är ju en och han gör riktigt bra analyser!) |
Vad hände med soffboy? Girl?
|
Vad sysslar idioterna med.. Såg ju livsfarligt ut.
Damp om 10an torskar pga de där dumheterna.. |
En av mina favoriter Staro G. D. verkade tveka när hästen kom först...
|
Citat:
"Hade jag 10000kr så hade jag spöat skiten ur dem" den kommentaren har jag hört 100 ggr från losers |
11-12-1 har dom i sista
|
x 2,5
|
Citat:
|
Citat:
______ Vet du om Spelvärde hade 10:an rankad 1:a i dd1? Jag undrar för jag blir besviken på Gidde_Palema om så inte är fallet!:) |
Citat:
|
Citat:
|
Är Armand ett nytt troll som ryker inom 1 månad här på forumet? Börjar med att skapa sig ovänner direkt.
|
Blir en tvilling med 12 som utgång och 1,11,13
|
4 spikförslag vinner men ändå bommar man 6 rätt.. Hoj vad dåligt systemupplägg... Måste börja släppa på att aldrig strecka tilläggshästar på kort..
|
Underbar skalle på den där hästen, me like!
|
Citat:
Vad jag vill ha sagt är att jag gillar den lika mycket! Vet du om spelvärdes ranking av dd1? |
Citat:
|
Tycker att raden blev underbetald idag, det var ju hyfsat svårt att hitta alla 6 idag. Men det beror väl på att storfavvon vann i tredje.
|
Registrerat spel
Datum: Fredag 2015-03-13 Bana: Kalmar Spelform: V64, omg. 50 V6 - endast vinst vid 6 rätt Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 3 Staro Bobcat (4, 2) 2 1, 5, 6 (2, 3) 3 5 Kemas Magic (7, 4) 4 2, 5, 14, 15 (8, 6) 5 3, 5, 10 (9, 2) 6 11, 12 (1, 13) Vadet gäller startnummer 72 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 72,00 kr Kvittonummer: 0D24 7231 BA30 9545 usch vad jag önskar att Staro Bobcat skulle haft en bra dag idag, eller strukits.... |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Det svåra med travet är att göra rätt. När det tippas rätt så vill Jeppe Juel inte gå för seger!:hurt: ________ Jag gillar att du hade med Another Casanova på 4 streck. Hur resonerade du där? |