![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Det kanske börjar med 2 stora i dag. Inte så kul kanske men mycket troligt spets och slut. Men den ena gör årsdebut och den andra kan lika gärna hoppa så det kan lika gärna börja med 2 karameller. 2 st A-Hästar är nog inte så dumt. Chansen att båda gör bort sig är nog inte jätte stor.
|
Citat:
Tant Agda och Harry boy får ta den som spik.. (Nu är den dock stenklar då jag skriver detta..Murphy´s Law..) he he Ha en Glad Påsk!! Mvh , L |
Quantum Outlook är det också många som förespråkar idag, och man menade på att hästen inte var frisk den senast startade i V75. Jag tror att problemet är att det var Frank som körde och nu kör igen, och alla vet väl hur många V75 lopp han vinner? :)
|
Katastrof, Robin " om man får säga så" åter på planen, platsar inte på
bänken. Kanal 75 skärpning, utbilda om möjligt i svenska språket! |
Trist att D'One blev nedstruken ett spår. Barfota runt om dessutom så jag orkar inte börja gardera emot. Klasshäst
Så vi lär nog sitta med 2 jättefavoriter efter 2 avdelningar, Edge Boko ser också rätt klar ut. |
Hoppas det ;) enklast så man får gadda lite på slutet. Litet system å några tusen sitter aldrig fel
|
Citat:
|
Börjar med två outsider spikar, 11 i avd 1 och 10 i avd 2, 8 och 6 %
Kämpa!! |
Blev som förväntat, strykningen avgjorde allt vill jag påstå.
|
Men Takter vad gör du? Du skulle ju vända tillbaka till stallbacken efter att D'One tagit spets ;)
|
Dagens korsdrag i nästa..(hoppas jag) 3 Robloix M. 1% ..är iaf ett skämt..
L |
Citat:
|
73% på Edge Boko...ja vi får hoppas att favoritspelarna är rätt ute, för tar den inte spets så är den ute på djupt vatten.
3:an är nog minst lika snabb ut och frågan är om man släpper...men det gör man nog bara för att det är favoriten och Erik med hissad flaggstång som kommer farande |