![]() |
Väntad början med spets och slut tycker jag. Vet inte vad Raffe svamlade om för spetskörning.
|
Örjan vet ju va han gör. Inget snack om saken! Men även en sån som Örjan behöver tur ibland. Fyfan va oturligt att Johan precis hinner dit o täpper till Rad. America med sin LUS
Takter med lite flyt vinner detta loppet alla dagar i veckan. Säger inte att D'one var tom i mål, men luckan in på sista sväng o den tuggar ned D'One enkelt. Nu spikade jag D'One så klagar inte. Men ändå... |
Citat:
|
1 % på en kuse som sprungit 0.7 sec snabbare än storfavoriten +att kamelen galopperat bort mycket pengar känns han minst sagt understreckad...och ja..1 % = skämt ..73% på 6:an lite underhållande också ..Men det är min personliga åsikt .. Tror på god chans för favoriten ,men..3,6,10,14 på min bong..
Citat:
L |
Citat:
Skönt att Ludde är med i loppet iaf samt nån okänd kamikaze kusk, så kanske detta ändå inte blir en läggmatch :) |
Jag kan inte tro att jag säger det men är inte 5 Island Three intressant med Haugstad (jepp, vet vad jag skriver) i avd 2?
Förövrigt spelar jag inte idag, spelar på söndag istället... |
5, 6, 10, 15 nu... Hoppas på smäll!
Rejält överstreckad favorit! |
Hyfsat med galopper.
Ganska klar tvilling |
Stenklar
Carabinieri var dock jäkligt fin efter uppehåll, kommer spela den nästa gång. |
Citat:
|
Carabinieri nästa gång..
Lås och tv i nästa på 4-5 ..5/8% streckade ...?? dagens spelvärde imho. L |
Hur fan kan de hylla hästen så mycket när 70% av fältet galoppera bort sig??? Det var väl ingen prestation o vinna detta? Spetsar och får inte ett enda hot då alla hoppar bort sig. Trökigaste loppet jag sett.
|
Citat:
|
Citat:
|
Har Garbo sett dålig ut innan? 10ggr på enda hästen det lyser dubbelrött på, som dessutom har spår 5 och 44% vinster. Eller är det bara Lindberg som folk är allergiska att spela på?
|