Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75-Färjestad (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/23554-v75-faerjestad/)

draken 2015-04-03 14:40

Väntad början med spets och slut tycker jag. Vet inte vad Raffe svamlade om för spetskörning.

Khiarshoor 2015-04-03 14:41

Örjan vet ju va han gör. Inget snack om saken! Men även en sån som Örjan behöver tur ibland. Fyfan va oturligt att Johan precis hinner dit o täpper till Rad. America med sin LUS

Takter med lite flyt vinner detta loppet alla dagar i veckan.

Säger inte att D'one var tom i mål, men luckan in på sista sväng o den tuggar ned D'One enkelt.

Nu spikade jag D'One så klagar inte. Men ändå...

Stekel 2015-04-03 14:42

Citat:

Ursprungligen postat av Jarmop (Inlägg 420033)
73% på Edge Boko...ja vi får hoppas att favoritspelarna är rätt ute, för tar den inte spets så är den ute på djupt vatten.

3:an är nog minst lika snabb ut och frågan är om man släpper...men det gör man nog bara för att det är favoriten och Erik med hissad flaggstång som kommer farande

Vinner från dödens, men det kommer han inte behöva för det finns ingen här som har häst nog eller är dumdristig nog att svara när Erik kommer med en megafavorit. Bara galopp/dålig dag emot som sagt.

Lazze 2015-04-03 14:44

1 % på en kuse som sprungit 0.7 sec snabbare än storfavoriten +att kamelen galopperat bort mycket pengar känns han minst sagt understreckad...och ja..1 % = skämt ..73% på 6:an lite underhållande också ..Men det är min personliga åsikt .. Tror på god chans för favoriten ,men..3,6,10,14 på min bong..
Citat:

3 Roblox Memphis (Robert Andersson) har god form. Var bra senast. Jag känner inte att han är sämre än de andra direkt. Han har gått enorma tider efter galopperna. Normalt ska han kunna vara med men sedan kan allting hända. Han är osäker, säger Robert.
Mvh ,
L

Jarmop 2015-04-03 14:45

Citat:

Ursprungligen postat av Stekel (Inlägg 420037)
Vinner från dödens, men det kommer han inte behöva för det finns ingen här som har häst nog eller är dumdristig nog att svara när Erik kommer med en megafavorit. Bara galopp/dålig dag emot som sagt.

Skönt att Ludde är med i loppet iaf samt nån okänd kamikaze kusk, så kanske detta ändå inte blir en läggmatch :)

Chiron 2015-04-03 14:47

Jag kan inte tro att jag säger det men är inte 5 Island Three intressant med Haugstad (jepp, vet vad jag skriver) i avd 2?

Förövrigt spelar jag inte idag, spelar på söndag istället...

doob 2015-04-03 14:52

5, 6, 10, 15 nu... Hoppas på smäll!
Rejält överstreckad favorit!

draken 2015-04-03 14:54

Hyfsat med galopper.
Ganska klar tvilling

Manprinsen 2015-04-03 14:56

Stenklar

Carabinieri var dock jäkligt fin efter uppehåll, kommer spela den nästa gång.

Migge 2015-04-03 14:58

Citat:

Ursprungligen postat av Migge (Inlägg 419997)
Finns ingen som kan förvalta favoritskapet på V75 lika bra som Erik Adielsson :yes:

Stämde bra: Erik A + favorit = säker seger! :KO:

Lazze 2015-04-03 14:58

Carabinieri nästa gång..
Lås och tv i nästa på 4-5 ..5/8% streckade ...?? dagens spelvärde imho.
L

jeeboy 2015-04-03 14:59

Hur fan kan de hylla hästen så mycket när 70% av fältet galoppera bort sig??? Det var väl ingen prestation o vinna detta? Spetsar och får inte ett enda hot då alla hoppar bort sig. Trökigaste loppet jag sett.

Manprinsen 2015-04-03 15:01

Citat:

Ursprungligen postat av jeeboy (Inlägg 420046)
Hur fan kan de hylla hästen så mycket när 70% av fältet galoppera bort sig??? Det var väl ingen prestation o vinna detta? Spetsar och får inte ett enda hot då alla hoppar bort sig. Trökigaste loppet jag sett.

Jag ser helt annorlunda på saken. Utan galopperna hade det varit en massa lusar i vägen för bakspårshästarna att runda och det hade blivit ännu mer walk in the park för Erik.

Stekel 2015-04-03 15:09

Citat:

Ursprungligen postat av Lazze (Inlägg 420045)
Carabinieri nästa gång..
Lås och tv i nästa på 4-5 ..5/8% streckade ...?? dagens spelvärde imho.
L

Tänker samma, förutom att jag helgarderat :) Tänkte ta båda de där som utgång, men på spetschansen och kusken vägde det över till fördel för Dalborg och tog ställning för en enda u-häst. De tre mest streckade höjer sig knappt eller inget alls över resten här, hoppas inte någon av dem ramlar in som vinnare.

Stekel 2015-04-03 15:11

Har Garbo sett dålig ut innan? 10ggr på enda hästen det lyser dubbelrött på, som dessutom har spår 5 och 44% vinster. Eller är det bara Lindberg som folk är allergiska att spela på?