Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   v64 Gävle jackpot (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/23630-v64-gaevle-jackpot/)

spikpaddy 2015-04-04 17:30

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 420327)
Tack Putte! Precis, alltid samma tjat om det. Helt otroligt!
Är det för att känna sig som en bättre spelare själv då?
Å alltid i efterhand, då haglar kritiken mot dom.
Fattar inte major med flera pallar posta service plays här, totalt bortkastat.
usch

Och varför skulle man inte kunna ställa sig frågande till deras spel? Får man bara komma med positiv kritik ?

Major 2015-04-04 17:31

Citat:

Ursprungligen postat av Major (Inlägg 420329)
Vad menar du? Förklara, vadå bortkastat ?

Är det bättre att pm rank mm till dom som ger sharps eller uppsakttar det man gör?

Helge 2015-04-04 17:36

Citat:

Ursprungligen postat av Major (Inlägg 420329)
Vad menar du? Förklara, vadå bortkastat ?

Ja, folk klagar och hånar betaltjänsterna. Jag har slutat posta här, mer än Snoken härom dagen, kör på twitter ist, ingen klagar utan tar det för vad det är. Alla är usla mellan varven/oftast (;)), tjänsterna med. Tro något annat är bara naivt.

hoola 2015-04-04 17:37

Citat:

Ursprungligen postat av spikpaddy (Inlägg 420326)
Jag ryggar aldrig deras spel...Skulle inte röra i Iponema med tång idag. Men omöjligt att missa deras tips då dem dyker upp i ens twitterflöde och lite överallt..jag ställer mig bara undrande till en sådan spik av ett företag som jobbar med att sälja tips.

Jag håller fullständigt med dig.
Dessutom undrar jag av vilken anledning är det, enligt några här, opassande att kritisera/ifrågasätta betaltjänsterna?Det är ju de själva som utmålar sig själva som bättre pålästa,med bättre kontakter i stallarna än andra (t.ex jag) och just därför tar de ordentligt betalt för sina tips.Jag har själv köpt under en tid en av deras tjänster men gick back på det.Varför får jag inte ha synpunkter på deras ranking? - såg TT´s först 16.30.
En sak till: ingen här så vitt jag kan se har kritiserat Major för att han generöst publicerat TT´s rank - sånt är värt applåd men jag vidhåller att spika Iponema var helt fel och såna tips kan för TT´s del skrämma bort presumtiva köpare.

Helge 2015-04-04 17:39

Citat:

Ursprungligen postat av spikpaddy (Inlägg 420330)
Och varför skulle man inte kunna ställa sig frågande till deras spel? Får man bara komma med positiv kritik ?

Kanske skulle börja syna varandras spel lite mer då? Kanske ger och utvecklar mer än att sitta och gissa hur deras rank kom till, ni ser ju inte analyserna som ligger bakom eller intervjuerna som finns.

Lillis 2015-04-04 17:41

haha, alla som klagar har ju gått på betaltjänsternas drag. Ingen har klagat på val av spikar/utgångar innan loppen, men så fort det gås i mål är alla usla

spikpaddy 2015-04-04 17:42

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 420334)
Ja, folk klagar och hånar betaltjänsterna. Jag har slutat posta här, mer än Snoken härom dagen, kör på twitter ist, ingen klagar utan tar det för vad det är. Alla är usla mellan varven/oftast (;)), tjänsterna med. Tro något annat är bara naivt.

Ok, jag skrev "Skulle vilja höra deras motivering till att spika Iponema från spår 10 med Schön som inte vunnit travlopp iår" I mina öron är det varken ett hån eller klagande där..Bara uppriktigt nyfiken på vad dem hade för info på den som ingen annan hade. Men folk hör och tolkar saker som dem vill, och tar man det personligt för att man har lagt upp tipsen här så är man ju lite väl känslig.

Jag är inte här för betaltjänsterna. Finns så många sharpsare här som är mycket bättre och har intressantare funderingar. Därför jag gillar att prata och läsa om trav här.

Helge 2015-04-04 17:42

Citat:

Ursprungligen postat av Major (Inlägg 420332)
Är det bättre att pm rank mm till dom som ger sharps eller uppsakttar det man gör?

Ingen aning vad som är rätt för dig, det vet bara du.

Nu ska jag ta ett bad och en kall, jobba imorgon igen.

Om du har twitter så finns SS, TT och Snoken till V75 där.

Lillis 2015-04-04 17:43

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 420337)
Kanske skulle börja syna varandras spel lite mer då? Kanske ger och utvecklar mer än att sitta och gissa hur deras rank kom till, ni ser ju inte analyserna som ligger bakom eller intervjuerna som finns.

när jag såg val av spik förstod jag nog resonemanget bakom spelet, stämde någorlunda med vad du postade. Sen om jag höll med om spiken, det är ju en annan femma. Men det kan jag ju hålla för mig själv, framför allt när loppen är körda:innocent:

Helge 2015-04-04 17:45

Citat:

Ursprungligen postat av spikpaddy (Inlägg 420339)
Ok, jag skrev "Skulle vilja höra deras motivering till att spika Iponema från spår 10 med Schön som inte vunnit travlopp iår" I mina öron är det varken ett hån eller klagande där..Bara uppriktigt nyfiken på vad dem hade för info på den som ingen annan hade. Men folk hör och tolkar saker som dem vill, och tar man det personligt för att man har lagt upp tipsen här så är man ju lite väl känslig.

Jag är inte här för betaltjänsterna. Finns så många sharpsare här som är mycket bättre och har intressantare funderingar. Därför jag gillar att prata och läsa om trav här.

Avsåg inte dig eller någon annan speciellt, utan att det är ett vanligt mönster här. Gissar på folk som ryggat och torskat, brukar va så.

Ha en fin påsk.

:cheers:

Helge 2015-04-04 17:48

Citat:

Ursprungligen postat av Lillis (Inlägg 420341)
när jag såg val av spik förstod jag nog resonemanget bakom spelet, stämde någorlunda med vad du postade. Sen om jag höll med om spiken, det är ju en annan femma. Men det kan jag ju hålla för mig själv, framför allt när loppen är körda:innocent:

Precis! Inte fan skriver jag en harang om deras spik inte sitter och hur kasst det va efter loppet..hahaha Det fenomenet ser man sällan här om varandras lir, bara tjänsternas. Gör det innan, så är det genast roligare.

Nu ska jag bada.

Hejsvejs

SAO 2015-04-04 17:51

Citat:

Ursprungligen postat av Lillis (Inlägg 420338)
haha, alla som klagar har ju gått på betaltjänsternas drag. Ingen har klagat på val av spikar/utgångar innan loppen, men så fort det gås i mål är alla usla

Haha EXAKT så är det ju!!

putte64 2015-04-04 18:38

Om man inte vet vem man ska spela så ska man inte spela.
Muppverkstad ???