![]() |
v64 Gävle jackpot
Bästa spik? bästa drag? ser svårt och öppet ut....
Glad påsk alla..... nu kör vi :) |
Spik, Up to belle och utgång på algot ålj och sheava vik. Lås på 2-5 i sista!!
|
Glad påsk alla travvänner...:clap:
|
Glad påsk, Angelica vinner i första... :claps:
|
Jag är ingen kallblodsexpert men hade nog chansspikat Finnskog Sjefen i avd 1 av två anledningar.
1. Kusken. Första gången med proffskusk. Torbjörn Jansson istället för Henrik Kublik är ju en makaber kuskförstärkning 2. Hästen är anmäld barfota runt om för andra gången någonsin i sin 106e start (i alla fall i Sverige). Enda gången den gick så, i ett lopp 2013, vann den lätt. Spelvärd chansspik. |
Känns som TT har en bra & solid rank, ryggar den.
|
Citat:
|
Svenska kuskar på norska kallblod är för det mesta lyckat! Dessutom som Olle skrev, proffskusk, fast andra gången tror jag. Kai Johansen har väl kört den?
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Kom igen nu kenneth
|
Citat:
|
Citat:
Hade samma tanke ang. 9:an. Tog bort den pga Sundbergs form (en vinst i december och innan det en i augusti)... :) |
HÄRLIGT KENNETH!! :clap:
Alltid lika nervös när jag spikar dig.... :sweatdrop: |
Citat:
|
Citat:
|
Fyfan! Nu kan det smälla tack! Kom igen
|
Citat:
|
Citat:
Tyckte att det kändes som att han väntade för länge. Men har man en "överlägsen" häst så kan man vänta in i det sista... |
Blä, favoriten vann...
|
Där rök jag då, hade 4, 10 men Uffes häst gick ju inte ett skit på sista bortre. :no:
|
Lannem Silje -herre jävlar ♥
|
Citat:
O.T. Loppreferenten i Klosterskogen var ju vild. Man kan tro att det var Elitloppet (Lannem Siljes lopp)... |
Citat:
haha jag hade oxå 4-10! Såhär i efterhand känns de otroligt korkat. Inte för att man ska vara efterklok. Utan snarare för att man överanalyserar ett enklare scenario. Nämligen att en guld-divisions häst ska runda dessa lusar. Även om Erik Lindgren sitter bakom. Nåväl! Angående "loppreffen" på Klosterskogen har de ju blivit känt. Men tycker bara att de blir barnsligt och uttjatat om han ska överdriva varje gång. Den gången med Support Justice vs BBS Sug. Tycker jag att det var befogat att hålla på så. Men med Lanem Silje kändes det ba korkat. Försökte lägga till en spänning och energi som inte riktigt fanns där. Men kanske bara min åsikt. Svårt o förklara:ohmy: |
Jävla favoriter... Tråkigt när man inledde med två spikar o garderat upp de två nästkommande lopp
|
Igen.....!!!!!!!!!! Galopp flerbångflerbången åt hvete 3an hade vunnit lätt... Spik 4 i dd1 sen 2-5-6-10 x 50
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Travnet spikar nr4 (på alla kuponger inkl DD) - TT spikar nr 10.Vinner en tredje i DD-1?
|
Provar DD 1 - 2,5 x 200:-.
|
TT är roliga, spikar Iponema..Skulle vilja höra motiveringen till det.
|
Jag hade spik på Danielle, men det gick vägen inte idag :/
Registrerat spel Datum: Lördag 2015-04-04 Bana: Gävle Spelform: V64, omg. 65 V6 - endast vinst vid 6 rätt Avd Ordinarie hästar 1 8 Finnskog Sjefen* 2 3, 8, 10, 11, 12 3 3, 4, 5, 6, 7, 9, 10, 11, 12 4 1, 8 5 6 Danielle 6 2 Sorbet Vadet gäller startnummer 90 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 90,00 kr Kvittonummer: 8DEC E8C9 A495 1141 |
Citat:
|
Citat:
|
Wohoo, vilken utdelning! :p
|
Citat:
|
Gött med dubbeljackpott till Halmstad!
|