![]() |
Citat:
Jo, han har sagt det i en intervju på TT sedan tidigare ;) Tror du jag hittar på? http://piclair.com/data/n2c1j.jpg |
Citat:
Men där ser man... Personligen tycker jag iaf att Delicious är ett unikum, så en till sådan häst kan bli svårt att få fram. Men man ska aldrig säga aldrig... :) |
Citat:
Blev ju sent inbjuden och T-shirtar trycktes i ilfart. Jag fick en i brevlådan, glatt överraskad och lycklig. Daniel hade sparat min adress, sedan året innan ♥ http://piclair.com/data/ck6hp.jpg |
Någon som vet om Expekt lagt ner oddsen på travet?
|
Citat:
Hoppas att en "elitkusk" kör hästen i sådana fall. Underlättar för hästen om kusken får med sig lite respekt i loppen. :) |
För er som ska gardera AVD2 tycker jag inte man ska glömma Mystic Illusion 5%. 2 lopp i kroppen. Gjorde ett bra lopp senast. och är anmäld Barfota runtom just nu.
|
Citat:
|
Citat:
Mycket större chans att vinna om en "elitkusk" kör hästen. Iaf min åsikt. :) |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Självklart slår proffs amatörer, men det blir för trist. Fram med fler amatörer som kör sina hästar även i de stora sammanhangen. |
Citat:
Kolla på tex Ingves, där snackar vi optimal kusk...Solvato gick ju som ett skott när Ingves satte sig bakom den senast till skillnad mot Veijo :) |
Citat:
|
Får du spela trav på Expekt?
Jag känner ingen som får det. Även de som har förlorat mycket blir stoppade. |
Citat:
|
Citat:
Nog om det, måste plantera om massa frön, får bli några kalla till det. Två fina ston spikas Windy Ways och Arby's Amalia (minns när hon hade 9 raka och dominerade med Global Midnight, verkar hittat tillbaka till fornstora dagar och tydligen fin i lördagsjobbet, få gånger han varit så nöjd med henne) :cheers: |
Ursäkta att jag skriver om kvällen och inte ev kuskar och inbjudna startande i slutet av maj!
Har liksom igår koncentrerat mig på DD loppen. DD-1. Man kan ha mycket synpunkter på Troels som kusk, men nu måste väl segern komma snart. Senast valde han fjärdespår inner - backade sig sist i sista kurvan - och spurtade mycket bra till tredjeplats. Gången innan blev han diskad för trängning som först över mållinjen. DD-2. Rigato årsdebuterade med ett äkta preparélopp. Såg fin ut. Vinner. Rak DD 6-5 till 15 ggr pengarna. |
Håller helt med om 6-5 på DD !!!
|
Jag tror stenhårt på 9 Artemis i Avd 8 DD-2.
I avd 2: Robin Hood Bi har superchans tror jag. Avd 7 DD-1: 1,6,8 är dem tre som sticker ut hos mig. Rebellion får ofta dåliga spår eller gör bort sig med bra spår, med flax en bra rygg utvändigt här så kan det gå. Tycker han går bäst i ryggar. Bara han inte blir körd till innerspår och blir låst där 3,4 invändigt. åsikter, synpunkter? bra som dåligt uppskattas |
Citat:
Men om någon vet så skriv gärna en rad :) |
Citat:
|
Singelprocentare, inte 1%are!
Arbys Armalia var 9% vid lunch. Stallskrik hos alla betaltjänster, landar väl på 20-25%. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Fel. SS singelprocentare och enda spik är Manne S.E. Den är även första rankade draget hos de andra. Arbys är heller inte spik hos TT eller Spelvärde, utan den har folk hittat själva, inte så svår funnen ;) Undra om Walmann har fulanmält ¢¢ på Rigatoni eller inte, med skor är jag inte orolig för den. |
Citat:
|
Kash’s Cantab är en bra häst som har varit ute i Guldivisionen på V75 och även vunnit lopp där. Ikväll ställs den sjuåriga hingsten mot enklare motstånd än vanligt, i alla fall i mina ögon. För tre starter sedan vann han i Halmstad på 10,7 / 1640 m auto. I den startenslog han bland annat Västerboonthenews, Riff Kronos och Oasis Bi. I kvällens lopp finns inga motståndare av denna kaliber. Dessutom gjorde han ett bra lopp senast då han var ute i Gulddivisionens final över 2140 meter auto och där slutade han på en fjärdeplats från ett bakspår bakom en överlägsen Digital Ink. Formen sitter där och jag tänker mig att Adielsson hittar till spets direkt och sedan är loppet över. Spets och slut!
Jag slänger in 4 / 5 units på Kash's Cantab och han är även den bästa spiken i omgången enligt mig! 52 % just nu. |
Tarzan drar bakskorna på Aileron, får den felfritt och vinner.
|
Citat:
Fredrik widman rak Patrik Fernlund rak och du har den rak har ni samma info :) |
Ska Walmann skylla på stalltjejerna idag igen som senast på V75?
Både Rigatoni (sagt troligen skor) och Mystic Illusion (sagt skor runt om) anmälda ¢¢. |
Nop Barfota runt om
Citat:
|
Citat:
DD-1. Storfavoriten 2 Utility Bus måste visa resultat innan jag tror på den. Som jag tidigare redovisat är det dags för 6 Chip Dealer att vinna trots Troels i sulkyn. DD-2. 3 Arby's Amalia bfro liksom senast, då hon blev trea utan att imponera på mig. 4 Rub It Out går med skor. Hon är ibland hetsig och därmed svår att förutsäga. Bra kapacitet - men inte särskilt bra senast med Torbjörn - nu Erik. Om Walmann vill vinner 5 Rigatoni plättlätt här bfro. 9 Artemis inget att skriva hem till mamma om efter näst senaste loppet på Eskilstuna. Senast bra tid mot dåligt motstånd. Hur jag än vänder och vrider mig blir det rak DD 6-5. Vad oddset än blir.:sweatdrop: |
Citat:
|
Citat:
Hoppas de går så nu idag iaf, får hjärnblödning på karl annars. |