![]() |
Jorma med Rocky Winner smyger bakom MT och Oasis och vinner till 1% :P
|
Citat:
|
Citat:
|
Obi wan o Nothing but class känns inte omöjliga med stenhårt tempo nu. Obi tvåa efter inken sist. Formen lär va fin på dessa iaf.
|
Här kommer mina drag under 10% på mitt system idag:
5 NO GELT FACE 9% Kunde bara vara 4:a sist i finalen för att vara kvar i klassen & såg till att detta skedde!!! 9 AMOR WINNER 7% Hur tyckte ni den såg ut senast :clap: 9 VACQUEYRAS 3% Har mött guldhästar nästan alla starter + varit jättebetrodd ! Idag är det ett skämt med 3% 6 VIKING VA BENE 7% Satt LIVE senast på Färjestad & såg den nästan käka upp DREAM WITH ME N.L (satt fast bakom) på 10.1 & sade då NÄSTA GG. 10 GREENLEAF SLIM 5% Hängde på Norske topphästen(kommer inte på namnet nu?) näst senast , skaplig senast & skall idag lättas rejält !! kan få loppet i draget & spurta förrbi dem på upploppet ? .................................................. .................................................. ..................... LYCKA TILL ALLA SHARPSARE IDAG..............!!!!!!! |
Citat:
|
Oasis Bi blir ju helt enormt överspelad nu när han får alla Inkens streck. Bara spika Magic Tonight på allt. Mest självklara spikarna på länge genom Your Highness och Magic Tonight! Återstår att se om de lever upp till mina förväntningar...
|
Send in the Clowns struken.
|
Det ser ju rätt överkomligt ut idag, men kan ändå ge en slant om flytet är med. Your Highness lägger knappast och Magic Tonight har fin chans efter strykningen av Digital Ink. Men det finns en hel del roliga bud också.
|
Citat:
|
Citat:
"Radieux (V75-5) vill jag varna väldigt för. Trots ett svårt utgångsläge. Han fick inget lugnt lopp senast. Närmast skenade runt senast med mig, 1.07 första 500 och 1.11 första 1 000. Det var comeback och han var alldeles för pigg och gåvillig. Den här gången kommer jag att ändra utrustningen. Det blir öppet huvudlag och en ny form av balans på fötterna. Dock inte barfota. Han är minst lika kapabel som de övriga." /Luddes krönika i Aftonbladet. |
Tvärtemot vad man sa igår så går Edge Boko bf runt om...
|
Citat:
|
Digital Ink struken nu, vad har hänt?
|
Citat:
|