Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75-Mantorp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/23688-v75-mantorp/)

michel65 2015-04-18 12:16

9 Vacqueyras (V75-5

"9 Vacqueyras (V75-5) hade nog bara en lite sämre dag senast. Även om han hade startat tätt och rest mycket så kan han bättre. Han känns precis som vanligt efteråt och är bra i ordning för dagen, för han kändes riktigt fin i måndagsjobbet. Det var synd att han dummade sig två gånger i rad innan, men senast hade vi satt tillbaka spärrgrimman och då skötte han sig. Det är små marginaler och nu försvinner segern längst upp, så det är kniven mot strupen och blir P21-lopp om han inte skaffar nya poäng. Därför är det läge att prova barfota runt om för första gången. Det står att han gått så en gång innan, men det stämmer inte. Han går normalt med tåskor bak så jag tror ändå inte att det är någon jättegrej. Annars går han lika som tidigare och distansen går bra. Han har inget resesällskap med sig idag, men han brukar bli nervös för det mesta ändå så jag tror inte att det spelar någon roll. Han vann sitt första lopp på Mantorp och är obesegrad där, men när det handlar om V75 är det inte bara att köra runt dom", säger Thomas Åhlund

DavidP 2015-04-18 12:26

Citat:

Ursprungligen postat av Espo (Inlägg 423807)
3 spelvärda skrällar i min bok. Man pratar nu skor på Usain Henna och det lär väl vara ett stort minus kan jag tycka?

Va fan? Varför??

forbidden_closet 2015-04-18 12:31

Ed Harris i hytten, trevligt!

eveton 2015-04-18 12:42

Har snöat in på att spika Tumble Dust och hur jag än vrider och vänder på det så faller jag tillbaks på det... 16% känns riktigt lockande.

chompipe 2015-04-18 12:44

med favoriten struken i guld kan hända att det blir bättre utdelning..:clap::claps:

Posaa 2015-04-18 12:46

Tänker likadant Eveton :)

whalz 2015-04-18 12:46

Citat:

Ursprungligen postat av chompipe (Inlägg 423817)
med favoriten struken i guld kan hända att det blir bättre utdelning..:clap::claps:

Snarare sämre eftersom oasis och magic får extremt mycket spel på sig..

Bridgeman 2015-04-18 12:54

Vilken häst skall Frank köra bort benen på denna gång för att kunna vinna? han brukar ju vara duktig på det.

Om_sommaren 2015-04-18 12:54

malmqvist låter påtagligt nöjd med tumble dust.Han är kvick ut o spöade kullkamraterna nere på vincenne i vintras o kändes tydligen ruggig inför prix d amerique. Känns bättre i träning o borde inte vara en tredjedel så mycke streckad som ivar sånna som dessuotm inte är lika kvick från start!

Helge 2015-04-18 13:06

Citat:

Ursprungligen postat av elwiz (Inlägg 423796)
Är det inte en klassisk berganmälan med brfro och sedan skor på ibak som vanligt? Den har ju gått brfro en gång med galopp.

"Jag har inte hört om några ändringar, säger Jimmy Jonsson i Robert Berghs stall."

Det är nu bekräftat med ¢¢ där via Jimmy Jonsson i SMS till Spelvärde.

trance_error 2015-04-18 13:09

Helge du har pm :)

tandpetare 2015-04-18 13:13

v75-5 8 Radieux

ludde - " Jäklar vad synd det var med åttondespår för honom, för jag kan lova att han är bra iordning för dagen. Han har tränat tillsammans med el mago pellini på sistone och gjort det väl och årsdebuten är bara att glömma. han är rädd för måldomartornet på jägersro och blev tillsammans med det alldeles tokig med helstängt huvudlag, ja jag lovar... första 800 meterna tog han inte ett enda andetag. nu blir det öppet huvudlag den här gången och så aluminiumskor som senast, och jag kommer ladda trots läget. Han är snabb ut. Jag kan garantera att han i alla fall gör ett fint lopp och distansen är perfekt"

i nuläget 2% och nedstruken 2 spår gör ju det hela mer intressant om man vill gardera favoriten sauveur, även 3% på vacqueyras!

Helge 2015-04-18 13:15

Citat:

Ursprungligen postat av tandpetare (Inlägg 423828)
v75-5 8 Radieux

ludde - " Jäklar vad synd det var med åttondespår för honom, för jag kan lova att han är bra iordning för dagen. Han har tränat tillsammans med el mago pellini på sistone och gjort det väl och årsdebuten är bara att glömma. han är rädd för måldomartornet på jägersro och blev tillsammans med det alldeles tokig med helstängt huvudlag, ja jag lovar... första 800 meterna tog han inte ett enda andetag. nu blir det öppet huvudlag den här gången och så aluminiumskor som senast, och jag kommer ladda trots läget. Han är snabb ut. Jag kan garantera att han i alla fall gör ett fint lopp och distansen är perfekt"

i nuläget 2% och nedstruken 2 spår gör ju det hela mer intressant om man vill gardera favoriten sauveur, även 3% på vacqueyras!

Bara några timmar sen med den ;)

:cheers:

https://www.sharps.se/forums/423785-post175.html

Manprinsen 2015-04-18 13:55

Bara att spika Saveur. Möter ingenting idag, nedstruken 2 spår nu och barfota bak.

Helge 2015-04-18 13:58

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 423840)
Bara att spika Saveur. Möter ingenting idag, nedstruken 2 spår nu och barfota bak.

Sauveur är inte nedstruken, rygg på 7 och 8. Däremot möter han två mindre hästar.