Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 Olympiatravet 25 April (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/23739-v75-olympiatravet-25-april/)

Speedyearl 2015-04-25 13:08

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 425460)
En gratis intervju från SS kom på mailen, så vågar lägga ut den.

http://piclair.com/data/ddsdc.jpg

Tackar!!

Känns jävligt svårt att avgöra men spelvärdet ligger ju i att spika den så det får bli så!;):evilgrin39:

Om_sommaren 2015-04-25 13:15

Citat:

Ursprungligen postat av Speedyearl (Inlägg 425461)
Tackar!!

Känns jävligt svårt att avgöra men spelvärdet ligger ju i att spika den så det får bli så!;):evilgrin39:

spelvärdet ligger i 1 o 2 enligt mig som kan få fina resor. Att svensson ska vinna detta från dödens känns rejält långsökt. Men det är klart , fel har man ju haft förr:)

Lazze 2015-04-25 13:23

apropå spelvärde..Väldigt många "understreckade " idag..
Lärt mig att allt handlar om Timing..
Inne på att spika i 2 lopp. väljer mellan 4%/6%/17% ..chansar idag..

Icewinner 2015-04-25 13:23

Bra att ATG Tillsammans har tekniska problem just nu!

Manprinsen 2015-04-25 13:23

Return to Sweden är intressant i sista. Rygg på Lohman och så lucka på upploppet?

Shooter 2015-04-25 13:26

Jävligt onödig körning och Lover Face hoppar bort sig.

olle 2015-04-25 13:31

Silverdivisionsloppet var för lätt för att läggas på V75 enligt spelbolaget. Det blev ju ett härligt lopp som hade varit betydligt bättre att ha på V75 bongen än loppet med 8 norsktränade kallblod.

spiifii 2015-04-25 13:34

Kan inte Backfire i avd.3 anses som en bra spik? Vässad på Vincennes, bra tider, formtopp av raden att döma och spåret måste ju anses som skitbra?!

Men min tveksamhet, hur startsnabb är hon jämfört med de andra? Möjlighet till Spets(OS)?

Shooter 2015-04-25 13:34

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 425471)
Silverdivisionsloppet var för lätt för att läggas på V75 enligt spelbolaget. Det blev ju ett härligt lopp som hade varit betydligt bättre att ha på V75 bongen än loppet med 8 norsktränade kallblod.

Jag är inte så säker på det. Nu hoppade visserligen favoriten efter en dumkörning (hade ju vunnit annars), men det fanns bara tre hästar som kunde vinna (Falcon har jag följt så det var surt). Kallblodsloppet är desto öppnare. Så ska man få upp utdelningen på V75 är det ett bättre val.

Lazze 2015-04-25 13:37

Angående Backfire V75:3
Kanske bästa hästen ..men inte startat sedan Januari , tar ej spets(men speedig som få)
Min vinnare och eventuell spik är 2 Anne.D.M.
Mvh ,
L
Offtopic:(he he ..Jeppe Jul ser ut som en marvel "superhero") In med hakan Jeppe!

trance_error 2015-04-25 13:37

Citat:

Ursprungligen postat av spiifii (Inlägg 425472)
Kan inte Backfire i avd.3 anses som en bra spik? Vässad på Vincennes, bra tider, formtopp av raden att döma och spåret måste ju anses som skitbra?!

Men min tveksamhet, hur startsnabb är hon jämfört med de andra? Möjlighet till Spets(OS)?

Radysin spetsar och körs nog där.
Backfire ej startat på 3 månader.

Sen om On Track Piraten vinner Olympiafinalen slutar jag med trav.
Chanslös i min bok.

Shooter 2015-04-25 13:39

Citat:

Har spikat bästa hästen i loppet D'One. Bakspår, men fina pengar och då skärper sig Örjan.

Emeffeff 2015-04-25 13:44

Citat:

Backfire är snabb ut, spetsfavorit i mina ögon om Johnny laddar. Formtopp är väl dock svårt att hålla med om med tanke på att hästen inte har startat på tre månader. Svårt att bedöma Tumble Dusts prestation senast, men Backfire står väl förmodligen i närheten av var den stod i sin comeback förra veckan. Då laddade man mot ledningen och körde där så inte omöjligt att det blir samma här. Tumble Dust är väl dock lite mer av en spetshäst än Backfire.

Lazze 2015-04-25 13:44

Citat:

Har spikat bästa hästen i loppet D'One. Bakspår, men fina pengar och då skärper sig Örjan.
Fortsätter tjata om 2 Anette...Sticker ut hakan (well vill se värmningar iofs)
Är 4 längder före Dóne i mål..
L

Manprinsen 2015-04-25 13:45

Nu lyser det rött på Cash'Em. Kittlar i min spikknapp iaf till dryga 10% :evilgrin39: