Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 Olympiatravet 25 April (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/23739-v75-olympiatravet-25-april/)

Emeffeff 2015-04-25 13:49

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 425483)
Nu lyser det rött på Cash'Em. Kittlar i min spikknapp iaf till dryga 10% :evilgrin39:

Fel i programmet senast enligt Bergharn, barfota runt om då också. Men Bergh är ju Bergh så vem vet...

trance_error 2015-04-25 13:50

Citat:

Ursprungligen postat av Emeffeff (Inlägg 425480)
Backfire är snabb ut, spetsfavorit i mina ögon om Johnny laddar. Formtopp är väl dock svårt att hålla med om med tanke på att hästen inte har startat på tre månader. Svårt att bedöma Tumble Dusts prestation senast, men Backfire står väl förmodligen i närheten av var den stod i sin comeback förra veckan. Då laddade man mot ledningen och körde där så inte omöjligt att det blir samma här. Tumble Dust är väl dock lite mer av en spetshäst än Backfire.

Läs på spetsstriden innan du yttrar dig.

Speedyearl 2015-04-25 13:51

Citat:

Ursprungligen postat av trance_error (Inlägg 425485)
Läs på spetsstriden innan du yttrar dig.

Hur menar du nu? Menar du att Backfire inte skulle kunna ta spets?

Om_sommaren 2015-04-25 13:51

raymond palema kan hitta rygg ledaren med lite flax. Inte spelad alls idag. mycket märkligt! Har varit betrodd på v75 förr i liknande gäng

Khiarshoor 2015-04-25 13:51

HAHAHAHA lärlingsloppet. Vilken fröjd att titta på. De enda rätt man hade på V4an idag var spiken Return Ticket! Den satt gött... Tss...:cry:

Fyfan va korkat vissa kör, jag är inget bättre. Så tro inte de. Infact, jag kan inte ens köra häst ;) Men tycker bara det ser roligt ut ibland haha. Som om man inte visste inför sista varvet att de skulle lösa sig perfekt för Return Ticket, så kör dem det i HALSEN på denne inför sista sväng, svänger ut i andra spår istället för att invänta strechen (ryggledaren).. Hahaha vilket gjorde de perfekt för RT.

Och ledaren då? Sticker undan alldeles för tidigt. Jaja.. V75 nu!

Kom igen takter!

Sprite 2015-04-25 13:51

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 425483)
Nu lyser det rött på Cash'Em. Kittlar i min spikknapp iaf till dryga 10% :evilgrin39:

på den balansen har hästen 1 vinst och 3 galopper på 10 försök...

trance_error 2015-04-25 13:52

Citat:

Ursprungligen postat av Speedyearl (Inlägg 425486)
Hur menar du nu? Menar du att Backfire inte skulle kunna ta spets?

Nej
Om Ingves släpper är en annan fråga.

olle 2015-04-25 13:53

Citat:

Ursprungligen postat av Shooter (Inlägg 425477)
Har spikat bästa hästen i loppet D'One. Bakspår, men fina pengar och då skärper sig Örjan.

Det är väl inte så viktigt lopp idag att det ska vara jättefavorit från spår 11. Den har startat två gånger på Åby ser jag. Både gångerna från bakspår som storfavorit och har torskat båda gångerna. Det viktiga loppen i år är väl dom i USA som man planerar längre fram.

Manprinsen 2015-04-25 13:54

Citat:

Ursprungligen postat av Sprite (Inlägg 425489)
på den balansen har hästen 1 vinst och 3 galopper på 10 försök...

Men inte hos Bergh. Robban har bara haft hästen sedan December.
Lite skillnad på Hanna och Robert då det kommer till att träna hästar.

Kusken1 2015-04-25 13:55

Håller du det?

Sen om On Track Piraten vinner Olympiafinalen slutar jag med trav.
Chanslös i min bok.[/QUOTE]

Tror du får det väldigt tråkigt när du skall börja med fotboll eller greyhound istället. Piraten har slagit värre hästar än detta och är som vanligt underskattad. Min spik idag och från stallet säger man att han hittat en växel till!!!

Shooter 2015-04-25 13:55

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 425491)
Det är väl inte så viktigt lopp idag att det ska vara jättefavorit från spår 11. Den har startat två gånger på Åby ser jag. Både gångerna från bakspår som storfavorit och har torskat båda gångerna. Det viktiga loppen i år är väl dom i USA som man planerar längre fram.

Den är inte jättefavorit heller. Hästen gjorde en fin årsdebut, lär vara bättre idag och jag har svårt att tro att de inte är här för att vinna en kvarts mille.

trance_error 2015-04-25 13:57

Grattis till 6 rätt Kusken1.

Speedyearl 2015-04-25 13:57

Citat:

Ursprungligen postat av trance_error (Inlägg 425490)
Nej

Fast om Backfire är snabbare från start kvittar det ju om Inves släpper eller inte?!

Emeffeff 2015-04-25 13:58

Citat:

Ursprungligen postat av trance_error (Inlägg 425490)
Nej

En annan fråga? Det handlar väl om vem som får ledningen och trycker Johnny sig till spets så spelar det väl ingen roll om Ingves hade kunnat svara? Vi får väl se men om Johnny laddar tror jag han tar ledningen.

Helge 2015-04-25 13:58

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 425493)
Men inte hos Bergh. Robban har bara haft hästen sedan December.
Lite skillnad på Hanna och Robert då det kommer till att träna hästar.

Jo, sorry, det var ffg ¢¢ för Bergh senast, står fel i programmet.