Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 Olympiatravet 25 April (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/23739-v75-olympiatravet-25-april/)

Speedyearl 2015-04-25 14:37

Med tanke på att jag chansspikat Örjan i 6:e så lär det bli bra pengar om jag är med efter de! ;)

Stekel 2015-04-25 14:37

Vilken bortkörning av Takter! Hade alla 1%-are i loppet utom vinnaren :hurt:

Inascott 2015-04-25 14:37

Är kvar på en andel plus en egen

Chiron 2015-04-25 14:37

Citat:

Ursprungligen postat av Shooter (Inlägg 425537)
– Cadabra Tooma (V75-1) hade otur på Bjerke senast. Han blev dragen bakåt av en trött konkurrent, men spurtade sedan fort. Jag vil påstå att formen är nära topp. Han är ganska bra från start och bör få en bra position. Körspö är en fördel. Det blir jänkarvagn, helstängt huvudlag och eventuellt barfotabalans. Hästen har en förmåga att bli underskattad och blir det säkert igen, men jag skulle strecka honom på V75 för han är i toppslag och har en intressant uppgift, säger tränaren Tor Olaf Halle.

Ser även att Sportbladet varnade för den. Jag hade nog inte tagit med den ändå.

Står inte om det var första jänkarvagn...

Perala 2015-04-25 14:37

Citat:

Ursprungligen postat av kkayer (Inlägg 425259)
En liten norsk luring i V75-1
5. Cadabra Tooma (0%!): Ingen seiersmaskin, men har en fantastisk speed og kan dra stor nytte av siste indre på Åby. Galopp nest sist kom pga utstyrsfeil. Kjapp ut og kan få en fin posisjon direkte.

Kan legge til at hesten er klart best uten sko

tackar för de tipset!

Shooter 2015-04-25 14:38

Citat:

Ursprungligen postat av Chiron (Inlägg 425542)
Står inte om det var första jänkarvagn...

Nej, det här är vad jag hittar vid en snabbsökning i efterhand. Men hästen fick ju loppet kört i halsen också.

Manprinsen 2015-04-25 14:39

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 425535)
Dom tyckte själva att svenska spelarna var helt fel på det. (från Spelvärdes intervjuer)

Jo men ska man lyssna på alla optimistiska norrbaggar så får man sälja hus och hem för att ha råd med systemet. Dom är ju alltid vinnare på förhand :lol:

Khiarshoor 2015-04-25 14:39

Hahaha... För en gångskull får björn hjärnsläpp. De där gjorde han bara för att jävlas med spelarna.

Här har vi ett praktexempel på hur de kan vara fel med att en sån som björn goop har sitt egna tipsprogram. Att han är så involverad i spelet. De är löjligt. Detta är min åsikt.

För han jävlas ju bara med spelarna, hästen suger häst balle. Ursäkta språket, men inte ens här körde han för bästa placering. Jag har som tur inte slösat mer än 70kr på hästarna idag.

Men att han ska köra för att vinna o de genom att köra i ledningen i de galna tempot köper jag inte.

Han jävlades bara med en bättre häst, för att han är så tjurskallig ibland.

Tråkigt för folk som spelat stora system o ryka på detta sätt tycker jag. Jävlar vilken insats av RMN.

Synd att en norsk lus drar nytta av loppscenariot haha, helt omöjligt att räkna ut vem som vinner bakom favoriterna när de blir såhär

Chiron 2015-04-25 14:40

Citat:

Ursprungligen postat av Shooter (Inlägg 425544)
Nej, det här är vad jag hittar vid en snabbsökning i efterhand. Men hästen fick ju loppet kört i halsen också.

Den hade man endast satt om man spelade efter spår. Iof Åby men ändock en "spårvinnare"...

Alltså om man inte helgarderat.

olle 2015-04-25 14:41

Värdet efter 1 avdelning lika stort som 7 rätt gav förra veckan :)

Manprinsen 2015-04-25 14:41

Nåväl, kan bli bra betalt på 6:orna idag. Tror inte det har skrällt färdigt på långa vägar.

Shooter 2015-04-25 14:41

Citat:

Ursprungligen postat av Chiron (Inlägg 425547)
Den hade man endast satt om man spelade efter spår. Iof Åby men ändock en "spårvinnare"...

Alltså om man inte helgarderat.

Absolut! Man ska inte överdriva hästens kapacitet efter att "hararna" Goop och Takter krattat manegen.

Rickart 2015-04-25 14:41

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 425524)
Nån som är kvar?!?! :hurt:

Klart man är kvar, med på 4 :)

hugotheboss 2015-04-25 14:42

Citat:

Ursprungligen postat av Shooter (Inlägg 425537)
– Cadabra Tooma (V75-1) hade otur på Bjerke senast. Han blev dragen bakåt av en trött konkurrent, men spurtade sedan fort. Jag vil påstå att formen är nära topp. Han är ganska bra från start och bör få en bra position. Körspö är en fördel. Det blir jänkarvagn, helstängt huvudlag och eventuellt barfotabalans. Hästen har en förmåga att bli underskattad och blir det säkert igen, men jag skulle strecka honom på V75 för han är i toppslag och har en intressant uppgift, säger tränaren Tor Olaf Halle.

Ser även att Sportbladet varnade för den. Jag hade nog inte tagit med den ändå.

Tackar för tipset! :cheers:

Sprite 2015-04-25 14:43

Citat:

Ursprungligen postat av Khiarshoor (Inlägg 425546)
Hahaha... För en gångskull får björn hjärnsläpp. De där gjorde han bara för att jävlas med spelarna.

Här har vi ett praktexempel på hur de kan vara fel med att en sån som björn goop har sitt egna tipsprogram. Att han är så involverad i spelet. De är löjligt. Detta är min åsikt.

För han jävlas ju bara med spelarna, hästen suger häst balle. Ursäkta språket, men inte ens här körde han för bästa placering. Jag har som tur inte slösat mer än 70kr på hästarna idag.

Men att han ska köra för att vinna o de genom att köra i ledningen i de galna tempot köper jag inte.

Han jävlades bara med en bättre häst, för att han är så tjurskallig ibland.

Tråkigt för folk som spelat stora system o ryka på detta sätt tycker jag. Jävlar vilken insats av RMN.

Synd att en norsk lus drar nytta av loppscenariot haha, helt omöjligt att räkna ut vem som vinner bakom favoriterna när de blir såhär

Tror inte att du lyssnade så noga på Björnkollen. Han säger ju att den där hästen är en humörhäst och då kanske det är bäst att låta den springa i sitt egna valda tempo för att inte hästen ska tjura till fullständigt. Du tror väl inte på allvar att hästen har så dålig speed att Björn måste köra 1.10 första varvet och valde det?