Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 Olympiatravet 25 April (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/23739-v75-olympiatravet-25-april/)

SO 2015-04-25 09:18

Citat:

Ursprungligen postat av Bridgeman (Inlägg 425400)
Har för mig att jag hörde att Bergh själv sa att han trodde mest på Cash Em. Tror det var på travsurr med Eklöf.

Nu ska man inte ta så allvarligt på vad Bergh säger. Det har väl alla lärt sig vid det här laget hoppas jag. I alla fall är han nog bäst på att ställa i ordning när det är läge. En tumregel hörde jag när han interjuvas i TV. Tittar han in i kameran är det han säger OK, men flackar han med blicken då ska man ana ugglor i mossen. Sägs det. Om han ställer in klockan på 14.5 för Lohman (som han verkar kunna) då måste i rimlighetens namn dom med tillägg få ganska jobbigt???????????????

Om_sommaren 2015-04-25 10:37

Citat:

Ursprungligen postat av LeBanner (Inlägg 425399)
Spikar man inte i avd 2 så tycker jag att Cab Hornline är hyperintressant.

På minussidan finns den överhängande dödensrisken och kusken, men så är den spelad till 1% också... Men det är ett klass 2-lopp detta och det är väl där det oftast skräller?

Senaste starten blev det startgalopp och man hamnade en bit bakom klungan direkt. Offrade en speed för att komma ikapp och lade sig sist utvändigt. Sen blev det lite galopper framför och man fick andra ut "gratis". Gick i mål som femma på lite halvstumma ben men visade lite vilja iallafall. Tiden blev 15,0 över 2640, vilket även är hästens bästa notering på 2140. Beaktar man tiden trots startgaloppen så måste man väl nu anta att hästen är i toppform och redo för ny rekordsänkning. 1% speglar garanterat inte vinstchansen iallafall!

instämmer. danne edel kan bli farlig om det händer nåt i loppet. Är snabbare ut än folk tror o kan nog hålla upp ryggen på favoriten. Danne var grym sist från dödens, men det måste till tempo för att spurten ska bita på upploppet o det känns som att Johan får bestämma i spets då jag inte tror nån är beredd att syna honom från utvändigt

dirteeh 2015-04-25 10:55

Princess grif vinner väl olympiafinalen?

mackpeter 2015-04-25 11:01

V75-2

Om man ska känna sig säker måste man väl strecka 1,2,3,4,10 och kanske 12.
För mig blir det lås på 3 och 10.
Egentligen tror jag liksom kollektivet, att 3 vinner SOS. Men Claes Svensson låter som att han har en överjordisk häst i 10.

spikpaddy 2015-04-25 11:01

Tycker även det är anmärkningsvärt att 5/6 uppsittningar av självaste Örjan Kihlström är streckade på under 5%.

Lazze 2015-04-25 11:05

Citat:

Princess grif vinner väl olympiafinalen?
Måste bli dagens drag , men lär knappast hamna på 4% lär bli dagens skrik..
L

Om_sommaren 2015-04-25 11:11

Luddes El magio pellini var inte så hårt jobbat inför debut efter uppehåll sist o går ut o kutar 11.3 från dödens! Tiderna har gått ur led o man kan tydligen springa hur fort som helst nuförtiden. El magio är hyfsat startsnabb o Ludde har den fördelen att kommer han till spets så brukar de andra bli lite väl försiktiga då de vet att han "aldrig släpper". För övrigt känns maven överstreckad från sitt spår. så bra är hon inte. Princess griff är var grym sist o helt bortglömd här! Känslan är annars att support justice är hästen i gänget men man blir lite brydd när han säger att han ska ladda från start. han har ju tydligen hoppat då vid nåt tillfälle. Känns som det kommer köras från start ändå på flera händer!

Lazze 2015-04-25 11:21

Dagens drag 2:
V75:3 2 Anette du mirel.
Citat:

har jag sagt ska kunna gå en låg 11-tid. Men när jag såg hur snabbt de sprang på Åby i tisdags så vill jag korrigera det till att hon springer under 1.11 med liknande förutsättningar.
(Anders Lindqvist) ...!! Support Justice rekord över medel är 11.6..Springer denna kuse under 1.11 idag mot detta motstånd =vinst med XXX längder.5% ..!! ? .
Nu skall man kanske ta denna info med en liten nypa salt , men hästen har bra seger% ,härdad på Vincennes ,rekord 1.12.0 medel.
Varning i alla fall.
Mvh ,
L

Helge 2015-04-25 11:24

Hoppla Support Justice fast i tullen just nu.

http://tgn.no/index.php?option=com_z...medium=twitter

Lazze 2015-04-25 11:28

Citat:

Japp ,anonymt tips om misstänkt smuggling av lusekoftor ..

Helge 2015-04-25 11:30

Citat:

Ursprungligen postat av Lazze (Inlägg 425425)
Japp ,anonymt tips om misstänkt smuggling av lusekoftor ..

haha

Detta gjorde allt extra spännande. Hoppas det löser sig sen är frågan hur detta kan påverka hästen.

Om_sommaren 2015-04-25 11:33

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 425423)

Svenskarna gör vad de kan för att förhindra norsk seger idag:) Nästan canada hockey klass på det hela där de brukar skicka in bortalaget i en "städskrubb" för att byta om.

mackpeter 2015-04-25 11:33

Mitt bolagssystem. Ösregn på Åby nu.

1) 1,3 r6-7 (3 är min vinnare - andra dissar den - Björn tror på sin nr 1, 6 ser allt bättre ut, 2 går bfro ffg och med spö och "elake" Jorma i jollen)
2) 3,10 r2-1 (3 kan vara SOS, Claes Svensson är i sjunde himlen, när han beskriver 10)
3) 1,3,11 r6-2 (jag tror 11 vinner, 1 bra senast, 3 enorm i Paris för tre månader sedan)
4) 1,4,5,7 r2-6 (här bränner favoriten 1 men mitt bolag bränner mig på bål om jag inte har med den och den skulle vinna, ta med så många du har råd till här)
5) 1,2,3,8,10,12,13,14 r4-10 (Jag kan inget om kallblod men storfavoriten 3 ser för usel ut när han vinner sina lopp, mina norska kanaler säger att 10 vinner)
6) 2 r6-10 (spikar 2 som ser ut att bli en europastjärna, plastade framhovar barfota)
7) 2,7,8,9,10,12,13,15 r5-6 (trött på att evigt ryka i sista, här ska garderas)

Kostar 1536:-. Lycka till med kupongerna!

mackpeter 2015-04-25 11:42

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 425423)

Du är vaken Helge!
På Åby kände man inte till detta bland journalister och kommentatorer.:sleep:

Om_sommaren 2015-04-25 11:45

Är det nån som har koll på hur princess griff är från start? Ingen risk att hpn kan hålla ut de utvändigt?