Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   v64 Halmstad (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/23742-v64-halmstad/)

dado 2015-04-20 07:51

v64 Halmstad

Ny vecka och nya tag....Bästa spik? Bästa drag?

nu kör vi :)

shjuve9le 2015-04-20 13:44

Unter i första , spik staro också , endast bergults leffe imot

AMHC 2015-04-20 14:25

Fleetfoot Hanover
Sciacallo OM
Proserpine

Helt klara. :moneybag:

Filmtokig 2015-04-20 14:42

Fleetfoot inte klar nånstans. Bakspår på kortdistans plus volt. Både 3 & 4 har bra tider i sig på distansen, och sitter nån av dem i spets, tror ja inte dom säljer sig så enkelt.

Sylvester America är en bra häst, som jag inte hade tagit bort vid gardering, även om den kan få trava dödens. Dock tror ja också Prospine är relativt klar, ända hotet är väl gambler zon.

dirteeh 2015-04-20 14:43

Citat:

Ursprungligen postat av AMHC (Inlägg 424350)
Fleetfoot Hanover
Sciacallo OM
Proserpine

Helt klara. :moneybag:

Proserpine är allt annat än klar

alle 2015-04-20 14:58

Citat:

Ursprungligen postat av Filmtokig (Inlägg 424351)
Fleetfoot inte klar nånstans. Bakspår på kortdistans plus volt. Både 3 & 4 har bra tider i sig på distansen, och sitter nån av dem i spets, tror ja inte dom säljer sig så enkelt.

Sylvester America är en bra häst, som jag inte hade tagit bort vid gardering, även om den kan få trava dödens. Dock tror ja också Prospine är relativt klar, ända hotet är väl gambler zon.

Fleetfoot har till och med 20m tillägg, men nu har 2 hästar blivit strukna från redan halvtomt lopp. blir klart mycket enklare! Förövrigt missar aldrig Johnny spets med nummer 6! :)

Filmtokig 2015-04-20 15:20

Citat:

Ursprungligen postat av alle (Inlägg 424353)
Fleetfoot har till och med 20m tillägg, men nu har 2 hästar blivit strukna från redan halvtomt lopp. blir klart mycket enklare! Förövrigt missar aldrig Johnny spets med nummer 6! :)

Nja, jag är inte helt säker på det. Men självklart har jag med 6an. Men egentligen är väl drömscenariot med 6 i spets och 10 i dödens, då är det med garanti en pigg 3 eller 4 som har andra ytter med en starkspurt (tror jag iaf).

Får se hur det blir, jag tror det kan skrälla här. Bra värde i tvilling kanske?

alle 2015-04-20 15:27

Citat:

Ursprungligen postat av Filmtokig (Inlägg 424355)
Nja, jag är inte helt säker på det. Men självklart har jag med 6an. Men egentligen är väl drömscenariot med 6 i spets och 10 i dödens, då är det med garanti en pigg 3 eller 4 som har andra ytter med en starkspurt (tror jag iaf).

Får se hur det blir, jag tror det kan skrälla här. Bra värde i tvilling kanske?

Jag har varit helt inne på att Grace from Above skulle sitta i ledningen och sen springa en låg 12-tid ( näst senaste loppet var hon riktigt bra). Då tror jag inte Fleetfoot skulle hinna ifatt! Men nu när det stryks hästar och endast är 9 kvar blir jag lite fundersam om inte Peter hamnar för bra på det direkt!

Filmtokig 2015-04-20 15:29

Citat:

Ursprungligen postat av alle (Inlägg 424356)
Jag har varit helt inne på att Grace from Above skulle sitta i ledningen och sen springa en låg 12-tid ( näst senaste loppet var hon riktigt bra). Då tror jag inte Fleetfoot skulle hinna ifatt! Men nu när det stryks hästar och endast är 9 kvar blir jag lite fundersam om inte Peter hamnar för bra på det direkt!

Jag tycker det finns bra hästar bakom som ofta går i mål med bra tider, har bra spår nu. så jag vågar inte chansa bort. Ser chans i att fälla alla favoriter idag, men jag har ofta fel så det behöver inte bli så. :cheers::drunk:

Helge 2015-04-20 15:37

Citat:

Ursprungligen postat av alle (Inlägg 424356)

Camille In har tänkt spetsa och gå din låga 1.12 tid ;)
Spelvärde har gratis intervju på Fejjan med Tommy.

:cheers:

luggen77 2015-04-20 15:38

Tar inte Vincere spets i första?

alle 2015-04-20 15:39

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 424358)
Camille In har tänkt spetsa och gå din låga 1.12 tid ;)
Spelvärde har gratis ntervju på Fejjan med Tommy.

:cheers:

Jag läste också den, men tror inte han kan svara ut 6an från start och tror inte hästen kan gå en 12-tid som han säger! När visade hon de på sina 52 starter?

Helge 2015-04-20 15:49

Citat:

Ursprungligen postat av alle (Inlägg 424360)
Jag läste också den, men tror inte han kan svara ut 6an från start och tror inte hästen kan gå en 12-tid som han säger! När visade hon de på sina 52 starter?

Grace har hoppat x 2 från springspår, Camille spetsat från innerspåret förut, har 2/3 i spets, 1/2 med Ingves.

Vi pratar om en 1 %, såna alltid kul. Men ska va tyst, noll koll, jobbat dygn, gick av idag, ska dricka bira främst.

Såg nu att det blir ¢¢ och helstängt på Flirtin Silvio, det lär laddas! Andra starten i Peters regi och första skolös för honom, Peters träning gjort underverk innan. 5 %!

Men se loppen ska jag och gärna finna en tvilling till 500 ggr ;)

Filmtokig 2015-04-20 15:54

Camille är helt klart streckvärd.

Avd 1 kan bli skittråkig likväl som den kan bli skitrolig. ;)

alle 2015-04-20 15:55

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 424362)
Grace har hoppat x 2 från springspår, Camille spetsat från innerspåret förut, har 2/3 i spets, 1/2 med Ingves.

Vi pratar om en 1 %, såna alltid kul. Men ska va tyst, noll koll, jobbat dygn, gick av idag, ska dricka bira främst.

Men se loppen ska jag och gärna finna en tvilling till 500 ggr ;)

Absolut, du har en poäng! :) Men med rekord på 13,6 aK, svårt att se hur han ska ner på 12 tider i volt då! Men 1% är alltid lockande! :)

Helge 2015-04-20 15:59

Citat:

Ursprungligen postat av alle (Inlägg 424364)
Absolut, du har en poäng! :) Men med rekord på 13,6 aK, svårt att se hur han ska ner på 12 tider i volt då! Men 1% är alltid lockande! :)

Tänker alltid på procenten, heter ju Helge för fan!

Men Flirtin duger med ;)

alle 2015-04-20 16:44

Preston Savage, var riktigt bra senast och möter enklare ikväll! Borde ha rätt bra chans! Kul chansspik!

Peter Untersteiner i avd 3 känns onekligen extremt överstreckad men jag tror den bara vinner, vem annars?

Filmtokig 2015-04-20 16:45

Citat:

Ursprungligen postat av alle (Inlägg 424369)
Preston Savage, var riktigt bra senast och möter enklare ikväll! Borde ha rätt bra chans! Kul chansspik!

Peter Untersteiner i avd 3 känns onekligen extremt överstreckad men jag tror den bara vinner, vem annars?

Bazire Brodde vinner väl när som helst, kan lika gärna bli ikväll. Berghults Leffe också. Lås med dom två är väl relativt säkert och kul. Dom är ju inte så mycket sämre så att Staro ska ligga på 75%. Jag bara måste gardera!

alle 2015-04-20 16:48

Citat:

Ursprungligen postat av Filmtokig (Inlägg 424370)
Bazire Brodde vinner väl när som helst, kan lika gärna bli ikväll. Berghults Leffe också. Lås med dom två är väl relativt säkert och kul. Dom är ju inte så mycket sämre så att Staro ska ligga på 75%. Jag bara måste gardera!

Håller med, 75 är galet högt. Jag var rätt besviken på Bazire att han vek ned sig från spets senast Jag hoppas det dyker upp en intervju från tränaren under kvällen!

alle 2015-04-20 16:50

"Frode Hamre är mycket nöjd med amerikaimporten 4 Karpow Hanover (V64-5/DD-1).
- Det är en väldigt fin häst och han kom med bra meriter från USA. Han har vunnit väldigt lätt och var klart bättre senast med ett lopp i kroppen. Han avslutade 1.11,5 sista varvet på en 800-metersbana och det är riktigt bra.

- Karpow Hanover har inget problem med distansen, det har han visat och det är en flegmatisk och mycket trevlig häst på alla sätt som jag har förhoppningar på.
Är han startsnabb?
- Karpow Hanover har tagit ledningen vid bägge segrar och gjort det lätt utan att varken jag eller Björn tryckt av honom. Han är snabb från start, helt klart.
Hur tror du han står sig mot det här motståndet?
- Jag har förstås stor respekt för dom han möter, men jag har en bra häst och tror inte att han är sämre än någon annan.
Ändrar du något?
- Nej, det blir barfota och samma utrustning som tidigare.
"
Från Atg.se

Låter riktigt intressant, kan det va spets och slut må tro?

Helge 2015-04-20 16:52

Intressanta skoryck som rapporteras in nu :)

Varvar Spotify med skolistan, den nivån ;)

Apetass 2015-04-20 16:56

Legend Brodde bro ffg, Goopen upp. Ska man våga spika? Proserpine bättre läge och startsnabb...

alle 2015-04-20 16:59

Citat:

Ursprungligen postat av Apetass (Inlägg 424374)
Legend Brodde bro ffg, Goopen upp. Ska man våga spika? Proserpine bättre läge och startsnabb...

Tycker det luktar högerytter, känns som dödens på Eklund och då blir inte lätt! Men inte omöjligt!

Apetass 2015-04-20 17:01

"Prosperine visade senast att han kan öppna och jag laddar och kommer jag till ledningen släpper jag inte. Min häst ska räknas."

Björnland 2015-04-20 17:06

Citat:

Ursprungligen postat av Apetass (Inlägg 424376)
"Prosperine visade senast att han kan öppna och jag laddar och kommer jag till ledningen släpper jag inte. Min häst ska räknas."

Bra då får Adrian loppet. ;)

Filmtokig 2015-04-20 17:07

Citat:

Ursprungligen postat av Björnland (Inlägg 424377)
Bra då får Adrian loppet. ;)

Möjligtvis Takter.

DavidP 2015-04-20 17:21

bfro första gången legend brodde? grym stam på hästen morsan sprungit in 1,5 mille

Helge 2015-04-20 17:25

Citat:

Ursprungligen postat av DavidP (Inlägg 424381)
bfro första gången legend brodde? grym stam på hästen morsan sprungit in 1,5 mille

Vår Hugos mamma sprang in över 4 miljoner, inte gett något i avel.

Apetass 2015-04-20 17:25

I alla fall efter vad som går att läsa i ATG´s lista...

DavidP 2015-04-20 17:30

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 424382)
Vår Hugos mamma sprang in över 4 miljoner, inte gett något i avel.

Ne det är ju ingen garanti. Men hälften kommer ju från morsan och hälften från farsan så om morsan uppenbart kunde springa så är det ju en fördel. Sen är hon morsa till bla light brodde och pin kronos och det är ju inga duvungar..

Helge 2015-04-20 17:32

Citat:

Ursprungligen postat av DavidP (Inlägg 424384)
Ne det är ju ingen garanti. Men hälften kommer ju från morsan och hälften från farsan så om morsan uppenbart kunde springa så är det ju en fördel. Sen är hon morsa till bla light brodde och pin kronos och det är ju inga duvungar..

En gammal vän/hästägare/spelare/läkare spelade bara på stam, vi kunde inte tippa ihop.

R.I.P Claes Wennström

Stall 4 2015-04-20 17:45

Vem tar spets i andra ?
Luddes är ju inte oäven ut, men hur snabb är tvåan. Tror ettan är alldeles för seg för att hålla spets. Den är ju även eventuellt inte så glad att gå i rygg (stänk-rädd).
Vinner gör ju Conrad.

leffa 2015-04-20 17:45

Spartan Kronos är en tuffing strider ända in som 18 procentare känns han intressant i dag ,lär inte vara sämre än på Åby !

robfri 2015-04-20 18:03

Citat:

Ursprungligen postat av Stall 4 (Inlägg 424386)
Vem tar spets i andra ?
Luddes är ju inte oäven ut, men hur snabb är tvåan. Tror ettan är alldeles för seg för att hålla spets. Den är ju även eventuellt inte så glad att gå i rygg (stänk-rädd).
Vinner gör ju Conrad.

Om du ändå vet vem som vinner är det väl skit samma vem som tar spets...

DavidP 2015-04-20 18:03

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 424385)
En gammal vän/hästägare/spelare/läkare spelade bara på stam, vi kunde inte tippa ihop.

R.I.P Claes Wennström

Gillar att spela på stam om morsan är bra och har lämnat flera bra avkommor. Varenda häst nu för tiden har ju oftast en bra far så..

Helge 2015-04-20 18:25

Citat:

Ursprungligen postat av DavidP (Inlägg 424389)
Gillar att spela på stam om morsan är bra och har lämnat flera bra avkommor. Varenda häst nu för tiden har ju oftast en bra far så..

Inget fel, bara att han hade det som enda spel.

Filmtokig 2015-04-20 18:38

Hästar: 2 Miss Alwina

Hoppas den kan betala kvällen :)

Trots "bra" rygg, icke.

Får bli en cloetta.

mikaels 2015-04-20 19:07

Hur många av elitstona på banan har egentligen presterat något i aveln? Jäkligt få skulle jag vilja säga, kanske beror på att dom inte är lika bra mammor:)

Helge 2015-04-20 19:24

Citat:

Ursprungligen postat av mikaels (Inlägg 424394)
Hur många av elitstona på banan har egentligen presterat något i aveln? Jäkligt få skulle jag vilja säga, kanske beror på att dom inte är lika bra mammor:)

D.One..

hoola 2015-04-20 19:38

Här är en sak som talar MOT Sir Corneliani i andra - Widman spikar!