![]() |
Citat:
Om du har någon info eller kommentar från tränaren får du gärna bjuda på den..antingen här eller via pm. Är lite spelsugen på wilda idag.. |
Citat:
Känns farligt att glömma Evens First Boy - är nog den bästa spurtaren i loppet? Edit: Vivo Per Lei är en helt annan häst från spets. Kommer Money Lloyd dit först lär den ju släppa till Kolgjini. |
Alltid roligt att lyssna när de intervjuar Jerry Riordan. Verkar vara en trevligt "prick"... :)
|
Citat:
|
Kan Da vinci boko ta ledningen i avd 1? :)
|
Citat:
|
nej.........
Citat:
|
Citat:
:cheers: |
Ni som garderar Banks, More than enough avslutar vasst, med lite fart på loppet. 4 procent.
|
Sista starten i Walmanns regi för 9 Uranium. Första barfota runt om och goggles!
|
V86-5
Har ni förstått att 6 Vivo Per Lei vinner till 12 ggr och streckad bara på 6 %. Hästen har bäst kapacitet här. Hoppade senast då han såg fin ut. Nu med Ludde. |
Jag spikar Banks och Nuncio. Idag är det jackpot-åttan som gäller. Det brukar innebära överbetalda åttor om man träffar rätt.
|
Kan ingen slänga ut det där praktarslet Kajsa Gustavsson från liven, hon är ju fullständigt oduglig och ställer de mest korkade frågor. Hon har ju fått sparken från flera jobb inom travet tidigare, fattar inte varför kanal 75 ska köra skyddad verkstad åt henne....
|
nix
Citat:
|
varmninger afd 1-v86
Breidabliks G T plus
New Revolution plus Da Vinci Boko minus Remain Garbo plus |
varmniger afd 2.
He's a Diffacolt--stort minus
Linslusen A.U. plus |
varmninger afd 3
Gucci Degato--plus
Vivo Torkdahl-plus Orakel Face-plus |
Citat:
|
afd 4 varmning
Final Oak plus
|
3% på 11 Persos Smokie tkr jag är väldigt spelvärt. Ville vill köra i spets med oasis. Så björn kommer kanske inte dit. Jag tror persos vinner loppet iaf 15 ggr av 100.
|
Citat:
|
För min del känns det som att He´s a Difficult är enormt överstreckad, 1:an borde väl ta spets och släpper förhoppningsvis inte. Sen känns väl inte Goops häst precis som någon sprinter heller. 9% på bästa hästen, nr 12, känns ju lockande trots uselt läge, dock oerhört mycket bättre med 10:an struken.
Edit: Den behövde ju inte va så snabb, avgjorde riktigt bra på styrka istället.... |
Hahahaha
vilken jävla pissfitta den här sporten kan vara ibland Århundradets första seger från bakspår på Jägersro och givetvis när man dissar den på kupongen. Alla kan dra åt helvete, jag blir så leds... |
v86
Tacka I book för den favoförlusten.Hästen gör ett kanon lopp nr 2
|
Inte särskilt ovanligt med bakspårssegrar på jägersro..däremot är det ovanligt att vinna från kön. Bra hästar som går fram i dödens tycker jag vinner ganska ofta på jägers
|
Citat:
|
Lugauers häst var grym, inte mycket att orda om. Trodde det skulle stå mellan 2 och 3
|
V86
I Bok med en 78 oddsare.Tacka fan för conrad går fram efter det..Vem skulle inte gjort det
|
Citat:
|
Citat:
|
Sådär vinner man från dödens... Härligt Björn :hattenav:
|
Goopen kan man alltid lita på! :claps:
|
men snälla 5 hästar i båda lopp och favoriter vinner, nej kollar real-atl fram till nuncio loppet..
|
Tyckte ändå att He's a diffacolt va lite seg, men snygg vinst ändå :) Hade Torbjörn hållt 6an och inte pressat spets så hade det kanske sett annorlunda ut :)
Uranium som chansspik ikväll! Edit: Sobel Jocke verkade ha mycket sparat sist, Peters häst, ligger han bra till på upploppet så kanske han släpper till Johan. Har ju hänt förr :) Men håller bara Juul upp körningen och kör ordentligt så borde han ha bra vinstchans om man utgår från det förra loppet, där såg han riktigt fin ut på upploppet! |
Citat:
Nä, väldigt intressant med tanke på första barfota runt om och goggles. Även sista starten innan den skeppas iväg till Frankrike. Lär ju inte sparas om man säger så... |
Citat:
Blev bara en mindre slant. |
Yes, där satt den spiken!
|
Ännu bättre att Eagle Shot vann! :clap:
|
Citat:
|
Citat:
Jag hade dansken och det var inte mycket att hänga i granen.... :skamsen: |