![]() |
Citat:
|
Registrerat spel
Datum: Onsdag 2015-04-22 Bana: Solvalla / Jägersro Tr Spelform: Dagens Dubbel, omg. 223 Avd Ordinarie hästar 1 10 More than Enough* 2 4 Raffinos Vadet gäller startnummer 1 x 100,00 kr Totalt: 100,00 kr |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Ja fast har varit lite såna körningar med just den hästen tycker jag! |
Citat:
Finns säkert "enklare" lopp för hästen i år med höga förstapriser... |
Ska den till aveln?
|
Häftigt att se Nuncios uppvisning och det säger en del att Stefan verkar så rörd efteråt. Fick lite gåshud :hattenav:
|
Citat:
|
Nuncio! Wow, vilken läcker häst Melander har där! Ny 10-tid nu på Jägers av BANKS? Det märks att det börjar bli sommar!
|
Citat:
Jag hade den inte ens med...Såg inget värde i det.Hästen är bevisligen en kanon, det medges men till skillnad från hyllningskören glömmer jag inte att de två värsta konkurrenterna körde allt i halsen på honom.Är alla säkra på att han hade vunnit från bakspår och rundat allt utan Eriks och Ohlssons idiotöppning? Nu vet i alla fall framtida motståndarkuskar att man INTE behöver hjälpa till. |
Inget snack en rak DD 3-7 x 200kr
|
jojojoj, SPRINTERMÄSTAREN
|
Citat:
Edit: Ska tillägga att jag hade garderat honom! |
Citat:
|
Förstår inte riktigt att man går totalt i spinn i Tv-studion över Nuncios insats, visst var hästen bra, inte minst med tanke på att den inte startat sedan november. Men den mötte ju i princip ingenting, ett par mediokra svenska gulddivisionare är ju ingen större utmaning för en sån häst, men det kanske var en lämplig uppgift att börja med på svensk mark. Hoppas Melander har förstånd att hålla sig ifrån Elitloppet så kan det bli något riktigt grymt av den här hästen till 5-årssäsongen....
|
Registrerat spel
Datum: Onsdag 2015-04-22 Bana: Solvalla / Jägersro Tr Spelform: Dagens Dubbel, omg. 223 Avd Ordinarie hästar 1 2 American Idol Tar spets 2 7 I Love Champagne Tar spets Vadet gäller startnummer 1 x 200,00 kr Totalt: 200,00 kr Kvittonummer: A3CA 3401 6F97 1111 |
|
Den kan vi ta till Elitloppet
|
Hyfsad pålle det där också :claps:
|
Citat:
|
WOW! :omfg:
|
fy fan vilka hästar.. oj oj
|
Banks så jävla enkelt! Ge mig min raka dubbel a 500kr nurå
|
Travporr idag :clap:
|
1,10,5 tussarna kvar....... jodå så att.... =)
Bara att spika på några starter till på denna ! |
Kommer sjuan att ge något ikväll? Eller blir det dubbeljackpot?
|
Härligt! En till överlägsen spik. Vinner sjuan sista så blir det fyra åttor. Vinner 1 eller 4 så blir det en åtta.
|
Skön lekstuga där med.
Lättejacke nästa onsdag. Va kul! Borde locka till lite spel. |
Citat:
|
BANKS! En riktig flygmaskin! Förstår inte hur den hästen bara har tjänat en miljon under sina sex år...
|
Citat:
Och är han bättre än Banks? |
Kemas Winnie är totalt bortglömd!
|
Citat:
|
Citat:
|
Nu hejar jag på Kicki.
|
Nuncio går lätt en låg 9-tid när han är i form
|
Citat:
|
Citat:
|
Minns Banks 29/7-2014 ♥
Vann på 1.10.5 då, efter första 500 - 6.1, 1000 - 9.7, sista 500 - 10.1. http://piclair.com/data/kqigo.jpg |