![]() |
v64 Gävle
Bästa spik? bästa drag?
Ska vi fälla Brenne Rödi eller vinner han lätt???:) Tycker andra kallblods loppet ser svår ut.... nu kör vi :) |
Bästa spik: Promise, avd 3 :moneybag:
|
Börjar det med tre jättefavoriter?
- Mellby Collector - Brenne Rödi - Promise Gardera resten - eller välta några favoriter? |
vilka ska man ta i avd 4 ? vinner tomte. eller?
|
Nån som har nått kul DD förslag ?
|
Citat:
|
Citat:
I DD-2 startar 1 Robros Brazza. Årsdebuterade starkt på Valla över 2640 m från spår 10. Den finske kusken /ägaren körde vårdat och bra. Bra fart över upploppet. Han ser inte ut att vara en snabbstartare. Håller han ledningen kan det vara SOS. Men han kan lika gärna komma bakifrån. Jag provar nog en hundring på 8-1 just nu till 68 ggr - nyss 75 ggr. |
Citat:
|
Dagens spikar: Brenne rödi - bränner knappast här! Poker Kronos - Topphäst i årsdebut!
|
Vem vinner första V4;an?
|
Citat:
|
Citat:
Kuskplus idag :) |
Citat:
edit....... vilket ök :-) |
Tog alla med utgång på Jormas i hopp om att han tar spets och sedan håller in i mål.
|
Testar tvilling.
Hästar: 4, 6 U-hästar: 3 Flying Postman |
Citat:
|
Citat:
Tränaren säger galopp eller vinst! Innebär spik eller ta bort helt. Bara ta ställning. Jag väljer det senare! Galopp och schas!! |
Citat:
|
Citat:
|
Örjan i sista nu :)
|
Citat:
Bara för en häst årsdebuterar och vinner är det inget faktum att grunda ett system på. Men vill du det, så gärna för oss som tjänar pengar på att andra torskar. Stein Daylight förstahäst i DD-1 och mycket intressantare odds än favoriten. |
Citat:
Nu är du verkligen ute i det blå. Det sista du ska uttala dig om är uppenbarligen spelvärde och hur man tjänar pengar. :lol: |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Har inte sagt någonting om DD-1 mer än att Stein Daylight är förstahäst för mig. Men nej, tycker inte Poker Kronos är spelvärd till 31 %/1,70 då den slakna av i slutet av förra säsongen samtidigt som den saknar lopp i kroppen. |
Citat:
Och varför är jag den sista att uttala mig herr Shooter? |
Så här får det bli, tokigt men sant. 3 spikar är oftast en för mycket
Registrerat spel Datum: Torsdag 2015-04-23 Bana: Gävle Spelform: V64, omg. 78 Avd Ordinarie hästar 1 3 Mellby Collector 2 13 Brenne Rödi* 3 2 Promise 4 1, 2, 6, 7, 8, 10, 12, 15 5 1, 2, 4, 6, 8, 10 6 1, 2, 3, 5, 10, 11, 12, 13, 14, 15 Vadet gäller startnummer 480 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 480,00 kr Kvittonummer: 27CA BD4F C337 1501 |
SO. I varje tråd ser jag dina system postas. Det finns andra trådar för detta, ville bara påpeka det.
Lycka till ikväll allihopa. |
Citat:
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
2. Hur tänker du med att inte spela endast V6 när du spikar 2 monsterfavoriter och 1 favorit? Har du 6 rätt kan det inte bli utdelning på 4, förmodligen inte ens 5 rätt? Då spelar du bara om 30-40% av potten = KASS återbetalning! |
Citat:
2. Du vill inte hålla på med kukmätning, men måste ändå få med att du dragit in mer pengar än mig. Det är det som är kukmätning om du inte visste det. 3. Med tanke på de system du publicerar här kan jag utan tvekan konstatera att jag kan mer om spelvärda än dig eftersom du är totalt inkompetent inom det området. 4. TP, Twitter, javisst, sitter där hela dagarna och snackar skit om andra spelare och blir riktigt nöjd varje gång någon annan torskar, då runkar jag obegränsat. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|