Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 Örebro (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/23784-v75-orebro/)

NicklasJ 2015-05-02 17:27

Gillar verkligen On Hold och haft den tidigt ofta men idag får jag se mig slagen. Kändes som han stod taskigt till och att uppgiften var helt fel. Fel fick man och han gjorde ju faktiskt ett ruskigt bra lopp.

Speedyearl 2015-05-02 17:27

Citat:

Ursprungligen postat av TOBYTYKE (Inlägg 427501)
3 varv i dödens i det tempot, ska inte gå, och det gjorde det inte heller.

Han är knappast frisk...aldrig att han skulle slakna så annars.

Sprite 2015-05-02 17:28

Citat:

Ursprungligen postat av TOBYTYKE (Inlägg 427501)
3 varv i dödens i det tempot, ska inte gå, och det gjorde det inte heller.

Stig H och Jeppe Juul håller inte med dig.

shjuve9le 2015-05-02 17:29

Där blev man blåst på 7an...trodde inte on hold skulle klara vecka vecka å blåsas ur. Hade 1-5-8-12-15. Så vinner 14

Less

TOBYTYKE 2015-05-02 17:29

Citat:

Ursprungligen postat av Speedyearl (Inlägg 427505)
Han är knappast frisk...aldrig att han skulle slakna så annars.

Nä kan nog vara så. Min danska är inte så bra men om jag fattar rätt trodde Jeppe att nåt var galet. Tror inte han hade vunnit loppet ändå efter ett så hårt lopp. Det kan ingen häst göra.

Speedyearl 2015-05-02 17:31

Citat:

Ursprungligen postat av TOBYTYKE (Inlägg 427508)
Nä kan nog vara så. Min danska är inte så bra men om jag fattar rätt trodde Jeppe att nåt var galet. Tror inte han hade vunnit loppet ändå efter ett så hårt lopp. Det kan ingen häst göra.

Det är nog jävligt få som skulle kunna göra det men jag tror att Frozen är en utav dem som skulle kunna göra det!

Uppenbarligen trodde väldigt många med mig det eftersom dödens stod skrivet för Frozen när startlistan kom.

olle 2015-05-02 17:32

Citat:

Ursprungligen postat av NicklasJ (Inlägg 427504)
Gillar verkligen On Hold och haft den tidigt ofta men idag får jag se mig slagen. Kändes som han stod taskigt till och att uppgiften var helt fel. Fel fick man och han gjorde ju faktiskt ett ruskigt bra lopp.

Det var ju jätteskrik på den senast i V75 finalen trots dåligt spår även då. Det var för två starter sedan inte senast som jag skrev. Idag var den nästan ospelad på V75. Men hade inte varit tidig för mig heller om jag gått in på V75an idag.

alle 2015-05-02 17:32

Hur kunde On hold vinna? fattar ingenting! Även fast resultatet är klart har jag svårt att tro det.. han borde varit chanslös! Dock var han verkligen värd segern, grym!

shjuve9le 2015-05-02 17:33

Hahaha Jakobsson blåser mig på pengar stup i kvarten

Bla bla svårt å sia om hur det går , bra igång är han. Så sa han

Less

hugotheboss 2015-05-02 17:35

Så kan det gå, 4 st rader med 6 rätt. Trodde aldrig att On Hold skulle va med, speciellt med så täta starter. Grattis till er som hade sjuan i alla fall. Det blev ju några pengar till slut.

Om_sommaren 2015-05-02 17:35

Citat:

Ursprungligen postat av NicklasJ (Inlägg 427504)

var ju dessutom ute bara för en vecka sen o gick ett riktigt tufft lopp. Kusen är ju stenhård! roligt för Berne som jag gillar skarpt likaså Magnus:)

torgilsrud73 2015-05-02 17:35

Tror faktiskt att On Hold hade nytta av att han fick en liten urblåsare förra veckan.

TOBYTYKE 2015-05-02 17:36

Citat:

Ursprungligen postat av Speedyearl (Inlägg 427509)
Det är nog jävligt få som skulle kunna göra det men jag tror att Frozen är en utav dem som skulle kunna göra det!

Uppenbarligen trodde väldigt många med mig det eftersom dödens stod skrivet för Frozen när startlistan kom.

Ja. Kanske. Vi får se i Harpers. Sprack på V7 på Frozen, och ett vinnarspel, men jag hade inte hoppats på ett sådant hårt lopp. Avancemang till dödens möjligen men Jeppas och Frozen och Indigious tog slut på varann i det tempot.

NicklasJ 2015-05-02 17:36

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 427510)
Det var ju jätteskrik på den senast i V75 finalen trots dåligt spår även då. Det var för två starter sedan inte senast som jag skrev. Idag var den nästan ospelad på V75. Men hade inte varit tidig för mig heller om jag gått in på V75an idag.

Men näst senast (och även senast) såg uppgiften klart enklare ut än idag. Men det är väl också det som är charmen med trav. Det blir inte alltid som man tänkt sig.

Chiron 2015-05-02 17:37

Citat:

Ursprungligen postat av alle (Inlägg 427511)
Hur kunde On hold vinna? fattar ingenting! Även fast resultatet är klart har jag svårt att tro det.. han borde varit chanslös! Dock var han verkligen värd segern, grym!

En skräll självklart, men det blev ju en del galopper så den fick till en bra position. Hästen har gjort bra prestationer i Örebro och sen har jag för mig att de på 40-tillägg vinner för det mesta i Örebrostayern. Men jag trodde inte heller att det skulle gå, som någon skrev så vecka-vecka trodde jag skulle bli för tufft.