Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 Örebro (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/23784-v75-orebro/)

krilla18 2015-05-02 08:21

Citat:

Ursprungligen postat av DavidP (Inlägg 427149)
Hur är vädret kring travbanan?

Bor 5 mil från banan & det började regna vid 15.30 igår & har "vräkt" ner tills för 3 timmar sedan ,men just nu är det uppehåll & mulet !!!:yes:

chompipe 2015-05-02 08:22

kul med tuffare lopp inte så många favissar...:claps:

zibelius 2015-05-02 08:26

Citat:

Ursprungligen postat av Om_sommaren (Inlägg 427156)
paramount är säkrare på benen med spår längre ut. det ska laddas enligt tränarn. erik däremot är totalt chanslös på spets från bricka 7.

Paramount är ständigt överskattad på V75. Både kapaciteten och dess startsnabbhet. Har inte i någon av sina starter i raden tagit ledningen av egen kraft utan fått överta eftersom. Hästen har aldrig vunnit på V7 efter en rad försök och står idag hårt inne i klassen.

Nu möter den då K.L.M. Buymethemoon som har två lopp i kroppen efter vintervila, ska gå barfota runtom och med helstängt huvudlag till skillnad från årets andra starter. Hästen står fint inne i klassen, får Erik i sulkyn och presterar alltid starkt på V7 när den är ute o reser. Det största och mest betydande plusset är dock att den förmodligen spetsar.

18% på Paramount och 2% på KLM... Borde det inte vara tvärtom?

Lås på KLM och bästa hästen, Archangel AM som vinner om den når dödens med varvet kvar.

Sulan 2015-05-02 08:40

Citat:

Ursprungligen postat av zibelius (Inlägg 427162)
Paramount är ständigt överskattad på V75. Både kapaciteten och dess startsnabbhet. Har inte i någon av sina starter i raden tagit ledningen av egen kraft utan fått överta eftersom. Hästen har aldrig vunnit på V7 efter en rad försök och står idag hårt inne i klassen.

Nu möter den då K.L.M. Buymethemoon som har två lopp i kroppen efter vintervila, ska gå barfota runtom och med helstängt huvudlag till skillnad från årets andra starter. Hästen står fint inne i klassen, får Erik i sulkyn och presterar alltid starkt på V7 när den är ute o reser. Det största och mest betydande plusset är dock att den förmodligen spetsar.

18% på Paramount och 2% på KLM... Borde det inte vara tvärtom?

Lås på KLM och bästa hästen, Archangel AM som vinner om den når dödens med varvet kvar.

Fast Carl Otto Göransson är ruskigt nöjd med hästen han var inne på att
anmäla till lotterian istället valde han Örebro i sista stund!!!!!Bra spår bra kusk
räkna inte bort han kommer att springa fort i eftermiddag:claps::claps:

Nedomansky 2015-05-02 08:47

Men
 
Citat:

Ursprungligen postat av Jarmop (Inlägg 427157)
Nu måste väl ändå nån supit till rejält hos Travtjänsten. Att spika ett ensamt sto mot hingstar med det sämsta spåret om man kollar statistiken är bara ren idioti...




F 150403-5

Har du kollat hur LOTUSCHERIE har gått sista starterna? Bra prestationer, speciellt på Färjestad 3 mars, då den spurtade mycket starkt från bakspår och blev trea bakom D´ONE och RADYSIN AMERICA. Den jag tycker är värst emot är 6 Kan ha som blir svår att slå om den skulle komma till ledningen enkelt... Lycka till med ditt spel idag! :)

Major 2015-05-02 08:49

Citat:

Ursprungligen postat av Jarmop (Inlägg 427157)
Nu måste väl ändå nån supit till rejält hos Travtjänsten. Att spika ett ensamt sto mot hingstar med det sämsta spåret om man kollar statistiken är bara ren idioti...

Vem gillar inte att supa och vinna stort? ;)

bergomiotmail 2015-05-02 08:57

Citat:

Ursprungligen postat av Sulan (Inlägg 427163)
Fast Carl Otto Göransson är ruskigt nöjd med hästen han var inne på att
anmäla till lotterian istället valde han Örebro i sista stund!!!!!Bra spår bra kusk
räkna inte bort han kommer att springa fort i eftermiddag:claps::claps:

Den gode Carl-Otto är nöjd med alla hästar och tror på chans oavsett odds motstånd streck lägen...:D

Om_sommaren 2015-05-02 08:57

Citat:

Ursprungligen postat av zibelius (Inlägg 427162)
Paramount är ständigt överskattad på V75. Både kapaciteten och dess startsnabbhet. Har inte i någon av sina starter i raden tagit ledningen av egen kraft utan fått överta eftersom. Hästen har aldrig vunnit på V7 efter en rad försök och står idag hårt inne i klassen.

Nu möter den då K.L.M. Buymethemoon som har två lopp i kroppen efter vintervila, ska gå barfota runtom och med helstängt huvudlag till skillnad från årets andra starter. Hästen står fint inne i klassen, får Erik i sulkyn och presterar alltid starkt på V7 när den är ute o reser. Det största och mest betydande plusset är dock att den förmodligen spetsar.

18% på Paramount och 2% på KLM... Borde det inte vara tvärtom?

Lås på KLM och bästa hästen, Archangel AM som vinner om den når dödens med varvet kvar.

KLM är ingen raket vad jag kan minnas o att han ska ta sig förbi flera invändiga som kan öppna bra. paramount, mellby apolla , greenleaf slim är inte troligt

eveton 2015-05-02 08:57

Citat:

Ursprungligen postat av Major (Inlägg 427165)
Vem gillar inte att supa och vinna stort? ;)

Har haft Paramount som spikalternativ under veckan. Mer tveksam nu då jag insett att den har 0-3 i inbördes möten med KLM BuyMeTheMoon.
Greenleaf Slim överstreckad och Mellby Apollo bortglömd. Archangel AM tror jag inte på alls.

Timotimo 2015-05-02 08:59

Nån som vet varför travet börjar 1500 för?

zamora_79 2015-05-02 08:59

Lite banfakta:

Det är spår 1 vid autostart som alla pratat om, då bilen tidigare släppte startfältet precis efter kurvan så hästen från spår 1 fick så dålig fart ur svängen att den ofta blir överrumplad och instängd.
2010 vidtog man återgärde och valde att flytta fram starten 40 meter så bilen släpper fältet in på rakan så är det fortfarande inte ett optimalt spår, om än bättre än hur det var förut. En spelfavorit med innerspåret på Örebro travbana bör fortfarande flaggas som en favorit i fara om hästen är måttlig ut bakom bilen. :cheers:

Groknak 2015-05-02 09:02

Citat:

Ursprungligen postat av Timotimo (Inlägg 427171)
Nån som vet varför travet börjar 1500 för?

Hockey vm

Jarmop 2015-05-02 09:02

Citat:

Ursprungligen postat av Major (Inlägg 427165)
Vem gillar inte att supa och vinna stort? ;)

Jag ser ju helst att man först vinner stort och sen super till :)

Ska jag vara helt ärlig så hatar jag TT, för dom vilseleder spelarna totalt. Sen att dom ska fula sig ytterligare med att köra deras "slutspel" som är ett helt annat system, samt var dom GARANTERAT inte spikar Lotuscherie är bara mafioso metoder...

Manprinsen 2015-05-02 09:05

Säger väl sig självt att man inte spikar ett sto mot hingstar från spår 9 som dessutom har en kusk med tveksam form.

Om_sommaren 2015-05-02 09:06

Citat:

Ursprungligen postat av Jarmop (Inlägg 427174)
Jag ser ju helst att man först vinner stort och sen super till :)

Ska jag vara helt ärlig så hatar jag TT, för dom vilseleder spelarna totalt. Sen att dom ska fula sig ytterligare med att köra deras "slutspel" som är ett helt annat system, samt var dom GARANTERAT inte spikar Lotuscherie är bara mafioso metoder...

Det är väl bra om dom vilseleder spelarna. Färre kvar o dela potten med då ju:) Vad det gäller slutspelet så vet ju alla kunder om hur deras upplägg är eller?



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved