![]() |
Förstår att Hans-Owe inte har vunnit på snart 100 starter.
|
Citat:
Hade kunnat bli en spännande afton om Screen Height fått vinna. Trist. |
Vilka sanslöst usla v odds på dom man funderar på att spela. 3,40 på Rolex Bigi. Nästan 10 ggr hos spelmonopolets konkurrenter. Man kan ju lika bra skita i att öppna spelkontot de dagar man inte lirar streckspel hos monopolet.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Nu hoppas vi på Oskar så blir det förhoppningsvis en rolig kväll ändå.
|
13 nu då!!!
|
Citat:
|
Sparlopp på 11 och 15, svårt att se någon annan vinna. Kör en rak tvilling på dem.
|
Citat:
Fast när man ser på Melanders hästar såg de ju riktigt fina ut idag. När det gäller Screen Height var det uppenbart att den skulle vara bra idag, täta starter gör den bättre och optimal balans... |
Citat:
|
Citat:
Men jag håller med dig i allt du skrev. |
Bra start av Linderot :whoco5:
|
Fan vad trist, fan vad jag ska sluta strecka Linderot hädan efter... jävla pajas, som en nybörjare i voltstart.
|
Enkelt för Bergh, men vad Linderoth gjorde ???
|
Platsodds Playoff, mums... :moneybag:
|
Ja att man ens funderar på att spika Linderoth mot Bergh oavsett om Linderoth har en bättre häst...idag var man verkligen helt fel på det...
|
Manprinsen, varför skyller du alltid på kuskarna och kallar den öknamn när du åker på ett streckspel?
|
Blir vinnarspel på Nato Dream i sista till 20Xdegen så räddar man den här dagen. Det där stallkör Melander lätt hem :moneybag:
Plus DD 6 11 ____ 50:- |
Citat:
Vem fan ska jag gnälla på tycker du? Banmästaren? |
Citat:
Du kanske borde gnälla på dig själv istället som inte tar med alla faktorer vid ett spel? Det är människor, individer som precis som du och jag. Gör misstag i livet. |
Citat:
|
Citat:
|
Rak DD: 6-12
|
Citat:
|
Citat:
|
Snyggt Svante! Den spiken satt fint! :claps:
|
Fan vilken klantskalle man är!
Tänkte spika 8:an i stället för Ariel på ena lappen..bra bra bra.. |
Bra gjort Svante!
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Vad ska jag säga - You win some, you lose some... :cry: |
Citat:
|
Citat:
Har en trippel på unibet med Al's WinnerMede Jennie Lovecraft Nato Dream Sitter den så är det 150 000kr in på kontot så vore inga fel om vår DD satt nu :drunk: |
Citat:
|
Citat:
Lider med dig :no: |
Citat:
Så länge man håller relativt god ton så är det inga problem med att kritisera när man spelar, iaf enligt mitt tycke... :) |
Där rök min harry! Kan bli 7rätt som mest sitter dock kort 2an i nästa och 3,5 i sista HELL!
|
Citat:
|