![]() |
Citat:
|
Nu ska vi njuta när Westholm kör bort favoriten!:p
|
Testar en rak DD.. 6 mot 3.
|
Citat:
Nåja, skitsamma... Jag har rätt till min åsikt och du till din. |
Hahaha...otippat!:clap::clap:
|
Är det bara jag som laggar minst 30-40 sek på lajven trots konstanta refreshar? Tredje gången spelet är stängt när hästarna knappt börjat volta eller när det är 15 sek till bilen ska rulla.
Citat:
Det är inte avancerat alls, det är ett utvisningsbås för kuskar. Blir det för stressigt som idag, så hinner jag inte gå igenom de konstanta villkoren och då blir det schablon 0 vinster på dem. Redén, Berglöf, Zackrisson d.ä. och Frank Nilsson eller Olle Goop tror jag är det aktuella innehållet i den burken. |
Citat:
|
Snyggt Jennifer! :claps:
|
Härligt Tillman!! Nu jävlar blir det pengar
|
Nu måste To Freddo Knick vinna om det ska bli sju rätt.
|
Synd att man spikat 5:an på dubbeln... Gick liiiiite väl fort första varvet.
|
Citat:
|
Citat:
|
Vart tog tjathästen 6 vägen? hehe
|
Travnet hade bra koll på denna omgång
|
Citat:
|
OJ oj oj travnet leker idag
|
Usch tur man inte spelar vinnare på ATG. Nato Dream snart under 10 i odds. Så jävla tråkigt med rörliga odds.
|
Citat:
Okej då förstår jag. Men jag tror du borde se över de där. För Goop Sr är du inte ensam om att ha satt i båset. Skulle säga att han numera ganska ofta är spelvärd på grund av det. Berglöf är det heller aldrig någon som spelar längre. Låter som att du borde uppdatera den där bänken lite oftare? |
Citat:
|
Jag skulle inte bli förvånad om ickevinnaren Matrix Revolution vann nu speciellt med tanke på att Sundberg missat med två favoriter...
|
Där körde Jansson gunga, så då blir det bara sexor.
|
Citat:
Där sket det sig för Jansson också som jag befarade på förhand... |
Fula finnen vinner tviii och hur lätt som helst
|
Seabiscuit var grym trots debut och skor på. Trodde den skulle vara kraftigt missgynnad av det.
|
Konstigt att de på 40 var så mycket bättre. Seabiscuit enligt Kontio behövde lopp i kroppen samt skor... :no:
|
Någon som har koll på när T Jansson vann ett lopp av betydelse senast? Känns längesen.
|
Citat:
|
Citat:
|
T jansson vinner inga lopp och Kontio kan man ju inte es förstå så han kan lika gärna sagt att hästen kommer krossa hahaha
|
Sex rätt för mig med, hade faktiskt blivit lite galen om jag hade satt sista, med tanke på att jag markerade fel i ett tidigare lopp...
|
Seabiscuit var inte alls nära formen men att han skulle slå Venkatesh som var helt felanmäld och aldrig vinner utan antingen hoppar och springer snabbt på slutet eller stumnar totalt var väl inte oväntat? Västerbo Fantast med skor dessutom.
Att den däremot skulle plocka Te Freddo Knick trodde jag inte med den hoppade ju, så det fick man aldrig se. |
Lurig Nybrink blev, satte han 8:an?
|
travnet satt iaf 8an :)
|
Travnet stabila men gör man sådana kostsamma system var och varannan dag så e det inget konstigt med det. Money talks även i travvärlden inget konstigt med det :)
|
Citat:
|
Citat:
|
Tre sexor, så det bekostade nästan systemet. Blev ju ett positivt netto ändå tack vare mina två vinnarlir.
|
240k på 8 rätt och lite drygt en lax på 7 hatar v86
|
Citat:
Kul kväll ändå, bevisar att en 88% kan vinna trots det, kan det bli super utdelning, slut med jackpott nu. Travet går åt ljusare tider. :cheers: |