![]() |
Citat:
|
Dags för Four Strong Winds likaså till 58%
|
Citat:
|
Citat:
Grattis! |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Bra gjort!:claps: |
Nu får vi hoppas att omgångens största favorit åker dit.
|
Citat:
|
Citat:
Edit: Vi får heller inte glömma 3:ans sylvassa spurt i förra loppet. Får den ett liknande lopp lär nog ingen gå säker... |
Citat:
|
Citat:
Märks ju också att det inte är jackpot. Utgångsvärdet mycket lägre än i går när omgångens största favorit inledde med att vinna. |
Citat:
|
Dagens tyngsta spel känns helgjutet, 1,40 på att storfavoriten som står i 1,60 som vinnare ska slå en häst som varit ute på skentur på stallbacken innan lopp :popcorn:
|
Citat:
Spiiikkkk |
Citat:
|
Citat:
|
Kör en tvilling med 1 mot 6,7 och 9.
|
Registrerat spel
Datum: Söndag 2015-05-10 Bana: Charlottenl, omg. 7 Lopp: 6 Spelform: Tvilling Hästar: 4 Four Strong Winds* U-hästar: 2, 11 Vadet gäller startnummer 2 x 100,00 kr Totalt: 200,00 kr Kvittonummer: 8708 635A 30B9 |
Tungt favoritfall
|
Härligt!
|
Den satt som en smäck!!1;)
|
Härligt! Alldeles för stor favorit i det loppet. Såg ut som min tvilling skulle hålla, men det är okej ändå.
|
Ojoj den var usel favvon !!!!
|
Vilken blöt typ detta var. Kommer inte spelas igen. Usch
|
Citat:
|
Helt perfekt början på systemet.
|
Citat:
|
Citat:
|
Från 226 746 system till 20 246.
|
Haha Goop vilken snitsare, rapar ur sig franska som om det vore hans modersmål :p
|
Omsättningen ligger på 28. Är det bra eller dåligt?
|
Citat:
Dessutom blev spelarkollektivet gigantiska förlorare i helgen i Umeå. Dubbel jackpot på fredagen och jackpot på lördagen. Massor av miljoner som inte betalades tillbaka till spelarkollektivet mao och det svider såklart i spelkassorna. |
Citat:
|
Citat:
|
Högt odds på Silver Annie...
|
Citat:
|
Bäst för V75 är om 2 eller 5 vinner nu, men jag börjar luta åt att sexan tar hem det så jag spikade den på V5.
|
Nu testas tvillinglir med Söderkvists barfota ffg häst.
9 mot 2,6 x 20 kr |
Citat:
|