Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   Extra V75 Charlottenlund 10/5 (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/23834-extra-v75-charlottenlund-10-5-a/)

Speedyearl 2015-05-10 12:23

Citat:

Ursprungligen postat av jeeboy (Inlägg 429354)
Tycker omgången ser favoritbetonad ut.

Avd1, Ett av få svåra lopp, här kan det hända något.
Den enda på startvolten som har något som helst att komma med är nr4.
Vinnaren kommer nog från 20m tillägget.
Lugauer kommer med en enda häst och kan vara en chansspik men jag spelar.
4,5,6,7,9,11,12,13,14

Avd2, Spik nummer 4. är hästen i närheten av formen vid senaste vinsten vinner han detta lätt.

Avd3, Spik nummer 6, utan tvekan sitter Untersteiner i spets efter ett tag och vem ska då slå han? Han möter ju inget alls.

Avd4, Spik nummer 2, Ingves sitter troligen i ledning direkt eller så efter ett par hundra, tror inte att Adrian med orione kan hålla upp i början.

Avd5, 2,5,6,9,10 loppet står mellan 2 och 9 men blir det lite körning kan det bjuda in någon av de andra som jag streckat.

Avd6, Spik nummer 4 D´one, inget att snacka om förra loppet han förlorade, denna gång med framspår sitter han i ledning, Untersteiner kommer att släppa, hans snack om att köra i ledning är bara bluff.

Avd7, Äckelbjörn kommer göra allt för att vinna och då de bästa fått bakspår så får de bekymmer att komma fram i ett lopp som kommer avgöras av taktiska kuskar, glöm inte nummer 1, här spelar jag 1,2,3,9,10

Vad tror ni? Är jag helt fel ute eller är min feeling för en favoritparad helt korrekt?

Det finns inte en chans i hela helvete att Untersteiner släpper med Fleetwood till D`one!

När grisar kan flyga möjligen!

Edit: D´one är ett sto!

Speedyearl 2015-05-10 12:26

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 429355)

Vafaaan håller de på med?!!

Var och varannan häst lös! Haha...

Helge 2015-05-10 12:27

Citat:

Ursprungligen postat av Speedyearl (Inlägg 429357)
Vafaaan håller de på med?!!

Var och varannan häst lös! Haha...

Galet....

putte64 2015-05-10 12:30

Citat:

Ursprungligen postat av putte64 (Inlägg 429344)
Om vinder mölgård står på benen tror jag han körs till spets, och då vinner han till 8% :p

Efter att den skenat tar jag tillbaka det här.
Ingen bra uppladdning...

SuprMario 2015-05-10 12:36

fan vad det är trist att inte kunna se hästarnas sista starter när det är dessa delade omgångar. Fan, för oss dödliga som inte har detta som ett jobb måste ju lägga alldeles för mycket tid på att bara leta upp info...
I copenhagen Cup är det enbart Backfire man kan ta del av infot på - det är väl inte ok egentligen....?

Manprinsen 2015-05-10 12:38

Tror ni Fleetfoot släpper till D'One om frågan ställs tidigt?

jeeboy 2015-05-10 12:42

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 429362)

100% enligt mig.

Espo 2015-05-10 12:42

Citat:

Finns absolut inget som tyder på det? Det är väl endast om D'One får övertag och det går typ 1,05 och Örjan fortsätter pressa. Väldigt väldigt långsökt scenario....

LeBanner 2015-05-10 12:44

Brukar Puntersteiner släppa med Fleetfoot? Nej. Inte en chans att han gör det frivilligt idag.

Speedyearl 2015-05-10 12:45

Citat:

Aldrig att det blir släpp!!

Örjan är inte den som tokkör för spets heller!

Manprinsen 2015-05-10 12:46

Citat:

Ursprungligen postat av LeBanner (Inlägg 429366)
Brukar Puntersteiner släppa med Fleetfoot? Nej. Inte en chans att han gör det frivilligt idag.

Det är inte Peter som kör utan Johan. Inte för att jag tror det har nån större betydelse, dock är Peter vassare som kusk än grabben.

JimmyJazz 2015-05-10 12:50

Citat:

Johan Untersteiner vill köra i spets med 3 Fleetfoot Hanover i avd 6. Han varnar för 1 Red Rose America i samma lopp.

LeBanner 2015-05-10 13:02

Mest intressant på hela omgången tycker jag Race Cowboyland är. Ständigt underskattad häst.

Den drar så gott som alltid skitspår men lyckas ändå knipa bra placeringar med hjälp av sin fina spurt. Nu är det äntligen vettigt läge och jag tycker inte motståndet är övermäktigt på något sätt.

11.6 rekordtid över medeldistans. Ett rekord som slogs från bricka 8 i ett överpacat lopp som vanns av Coldtown som man ryggade hela loppet. Den hakade på bra hela vägen men tappade någon längd över upploppet. Bra intryck ändå. Cowboy var faktiskt före Sauveur i mål, men den fick en tuffare resa i tredjespår. Nu är det spår 3 som gäller och det luktar lite spetskörning i det här loppet. Min känsla är att den får en bra resa i draget och en slutspurt har den här hästen alltid att tillgå.

Checco Boko deltog också i ovan nämnda lopp och gjorde det mycket bra. Rygg ledaren första 1500, sedan drogs man sist pga stum ledare. Spurtade sedan som en demon och klättrade i ryggar över upploppet. Checco har givetvis bra vinstchans idag, men som procenten ligger är Cowboy det bästa spelet, med tanke på utgångslägena. 10 ggr degen på Unibet var lite tråkigt odds dock. Verkar bli högre på ATG däremot!

putte64 2015-05-10 13:06

Citat:

Nej, han vill köra i spets.

Kyodai 2015-05-10 13:10

Jisses - nu vart man rejält snurrig igen,,, när man försökte ta in all info som bara

singlar omkring och surrar värre. Kan inte vara nyttigt - dessutom väntar ju träningen

ute - så det får bli grundvärderingen efter sju minuters fokuskoll. Alltså spikar

4 Fart Strong Winds

2 Wästerbothenews

3 Flestfoot Hanover

chansar 5-6-9-11-14-10-4 i första och låser på 1-2-3-8 i sista

lite smott och gått dessimellan ;)

Lycka till!