![]() |
Citat:
|
Om nu skoinfon stämmer kan man notera följande (viktigast):
1: Atting Hornline skor runt om. Brukar gå barfota runt om (inga färger i skoinfon idag) West Wing ofta någon form av barfota. Idag skor 2: Oristano barfota runt om för första gången någonsin. Intressant när Preben rycker skor ffg. 3: Piece Of Work barfota runt om ffg någonsin i sin 28e start. Intressant på en ospelad. 4: Västerboontenews barfota runt om ffg på mycket länge. Mycket intressant. Monster Drive skor bak nu. Brukar gå barfota runt om. 5: Race Cowboyland barfota bak ffg sedan i höstas på Solvalla Checco Boko barfota runt om nu. Plus. 6: D One går med skor bak nu. Minus. Rina Chen hai barfota runt om. kan vara ffg. Ruth Rehrstrup barfota bak nu. Gick med skor i senaste Sverigestarten i alla fall. 7: Inga ändringar vad jag kan se. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Fick ingen bra känsla, blev en riktigt billig chanskupong...
Lycka till alla! :cheers: |
1) 4,5,7,9,11,14 (svårt och garderas)
2) 4 (känns oslagbar) 3) 6 (låter som överlägsen) 4) 2 (gillar Ingves, SoS) 5) 1,3,6,9,10 (hoppas på skräll, svårt för favoriten att vinna från bakspår) 6) 1,3,4,9 (bra lås) 7) 1,2,3,6,8,9,10 (idag vill jag inte spm vanligt ryka i sista) Kostar 420:-. |
Skitlätt! Alfas var lika bra som jag trodde.
|
Iskall vinnare spelmässigt. Hästens prestation var dock inte iskall...
|
Då var jag borta, chansade på Rocky...
Alfas Da Vinci fick ju ett perfekt lopp... Då får jag hoppas på er här inne! :claps: |
Favoritseger i avd 1. Det bådar inte gott för att det ska bli årets första extra V75a utan att det blir jackpot :(
Detta var ett av de mer öppna loppen på förhand. |
Trökig favoritinledning.
Kommer vara favoritbetonat rakt igenom. |
Citat:
|
Lugauers häst fick ett tattarlopp, annars tror jag den hade varit vass... :no:
|
Mums på dej Alfas Da Vinci till 26%
|