![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Så här blev raden
1) 4,5 (låter bra från Croon) 2) 2,3,5,6 (här vinner 2 men vågar inte spika i 3-årslopp) 3) 1,2,3,4,6,8,11 (ett lopp där alla garderar, hoppas på skräll) 4) 6 (förstår inte varför Walmann ligger lågt - stenklar) 5) 2,3,4,7 (tror att favoriten får stryk men måste ändå ha med den) 6) 7 (jösses vilken häst!) Kostar 224:-. |
Öppnar French call som den brukar och Lill-Axel hänger på är det ju spets...då tror jag den blir svårslagen!
|
Citat:
Walmann är negativ om chanserna med Mellby Cheeky pga den kan galoppera när som helst i loppet... Lycka till! |
Citat:
avd1. jag gillar di poggio hästarna får se om denne kan uträtta något idag? Storm Forever kan också en del men är ojämn. någon utav 1 eller 3 tar spets i avd3 och vinner troligen loppet... skulle vara gott med lite Congac ;) i avd4.... |
Nån som har form info om 1 Red Hot Snapper DD1 ?
|
What?! Nä, tyckte att den var intressant men Poggio verkar ju inte vilja vinna. Tog inte med den...
|
jisses jag tänkte spika Poggio hästen innan idag men vågade ej.... Ack så surt! (6%)
hade med den på några hästar men inte samma sak.. |
I min värld är det skillnad på Nuvola och Novula, inte i Hedströms.Vad är det som är svårt
här? |
Citat:
|
Citat:
Lycka till! |
Citat:
|
en rolig skräll idag är Belong Life i DD2 hästen har två raka 13 tider i kroppen och är under utveckling. Får proffskusk i sulkyn vilket är spännande! fint läge, för lite spelad!
|
Citat:
|