![]() |
v64 MANTORP
Ny vecka och nya tag....Bästa spik? Bästa drag?
nu kör vi :) |
Skrällen Fiddelina Fighter
|
start ikväll 19.25....
|
Avd 1 Dragon tooma vinner . Fast senast .
|
Vem är först fram och övertar täten från FC i av5 tro? Har svårt som fan att läsa loppet!
|
Citat:
|
Jag avslutar med 2 spikar ikväll 1-7 och där med en dd på dessa!
|
Jag spikar Mellby Cheeky och Bella On Tour.
|
Hmmm spännande information ...:sad:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Spikar du dem för de är dagens större favoriter eller för du ser dem som bästa chanser? har du nån bra info som gör så du tar ställning på sånt sketet spelvärde?
|
Citat:
Tänker alltid på detta när jag ser hästen starta http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle17599849.ab |
Vem vinner V64-5? Känner inte ett dugg för storfavoriten.
|
Citat:
|
Citat:
|
Så här blev raden
1) 4,5 (låter bra från Croon) 2) 2,3,5,6 (här vinner 2 men vågar inte spika i 3-årslopp) 3) 1,2,3,4,6,8,11 (ett lopp där alla garderar, hoppas på skräll) 4) 6 (förstår inte varför Walmann ligger lågt - stenklar) 5) 2,3,4,7 (tror att favoriten får stryk men måste ändå ha med den) 6) 7 (jösses vilken häst!) Kostar 224:-. |
Öppnar French call som den brukar och Lill-Axel hänger på är det ju spets...då tror jag den blir svårslagen!
|
Citat:
Walmann är negativ om chanserna med Mellby Cheeky pga den kan galoppera när som helst i loppet... Lycka till! |
Citat:
avd1. jag gillar di poggio hästarna får se om denne kan uträtta något idag? Storm Forever kan också en del men är ojämn. någon utav 1 eller 3 tar spets i avd3 och vinner troligen loppet... skulle vara gott med lite Congac ;) i avd4.... |
Nån som har form info om 1 Red Hot Snapper DD1 ?
|
What?! Nä, tyckte att den var intressant men Poggio verkar ju inte vilja vinna. Tog inte med den...
|
jisses jag tänkte spika Poggio hästen innan idag men vågade ej.... Ack så surt! (6%)
hade med den på några hästar men inte samma sak.. |
I min värld är det skillnad på Nuvola och Novula, inte i Hedströms.Vad är det som är svårt
här? |
Citat:
|
Citat:
Lycka till! |
Citat:
|
en rolig skräll idag är Belong Life i DD2 hästen har två raka 13 tider i kroppen och är under utveckling. Får proffskusk i sulkyn vilket är spännande! fint läge, för lite spelad!
|
Citat:
|
Citat:
|
Har lite halvsvårt för Haugstad och tänkte spika Mythical först...vilken jävla tur man garderade för annars hade Haugstad hamnat på min topplista över kuskar jag aldrig "kommer" rätt på..
|
Citat:
Tiderna kasnke är lite smickrande dock, då den ofta körts på innerspår mot riktigt bra motstånd. Ner i klass nu får man väl säga i alla fall |
i avd2 tror jag Mattias Djuse har bästa hästen har iallafall visat god fart och känns för lite spelad. Men Björn trodde på fin segerchans med nr 6 så han brukar ju ha rätt när han gör dessa egna bedömningar... tvilling 6-7
|
Citat:
Min fråga kvartstår: varför måste Hedström låta två vokaler byta plats med varann? Vad är det som är svårt i Nuvola? |
Citat:
|
Runt om då Adrian!
|
Tur att Örjan kom flygandes i alla fall. Det såg lite illa ut ett tag.
|
Fy satan vilket magsår jag får på denna Kihlström!! Gaaaah!!!!
Sitter med alla utom 1 och 8 och 300 meter in i loppet är jag helt övertygad om att 8:an vinner med tanke på oflytet jag haft sista månaderna...men prisa gudarna!! Mr försiktig general kommer som skjuten ur en kanon!!! Nu är du bäst en stund igen Örjan!:p |
Nu vill jag se Bella On Tour i spets. Viss risk att Sheer Bliss håller upp. I så fall är det nog läge att stänga ner datorn.
|