![]() |
Alla, vad säger majoriteten? :) Även vad ni tror nr: 9 Frida, har för chans i av 8?
|
Citat:
|
Utöver Nuncio har jag spikat Sing A Song. Kanske dumt då det vimlar av fina spikbud i afton, men jag tror att Arctic Model är värst emot. Redéns häst är favorit av någon anledning, kanske för att Goop sitter upp. Där ligger stallet lågt och säger att den behöver lopp i kroppen. Valbrunella låter som Tarzans bästa chans i loppet och man anser att hon är riktigt kapabel, men han brukar oftast sitta upp bakom de bästa chanserna själv. Paris Metro och Sinks Canyon är de enda som har varit ute i år av Melanders hästar, men de har inte övertygat direkt. De två Tarzan-amerikanskorna behöver troligen lopp i kroppen. Så är det med de flesta av hans hästar. Nuncio och Volstead spikade jag direkt i årsdebuterna pga. deras höga kapacitet. De här får visa något först. Johans två amerikanskor behöver förmodligen också lopp. Bäst av dem är säkert den han har valt själv. Flirting Girl har ett par lopp i kroppen, men står illa till med niondespåret på 1640. Sing A Song gick 13,6 i sin årsdebut på medel, mot betydligt tuffare hästar än de här och är van tuffa gäng. Arctic Model, gillar distansen, har två lopp i kroppen i år och är nog uppåt i form, men var en bit efter Flirting Girl senast. Det avgör mitt val av andra spik. Annars finns t.ex. Ready For More, Bethel Hanover och Sauveur som spikbud. Kan Tobbe köra till spets så kan det bli en rolig kväll.
|
Pär Hedkvist har toppform i stallet och Stoms Mia med Linus Svensson Har gått mycket bra på slutet.Tycker spelvärdet är bra
|
Jag tror Tarzan vinner lopp 1 med sin egen uppsittning.
|
Citat:
|
Inleder med 3 spikar. Nuncio, MT Insider och Paparazzi M. Sen spikar jag även Kemas Magic.
Tar alla hästar i lopp 4 då jag i ärlighetens namn inte har en aning om vem som vinner. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Spikar dock inte Kemas Magic, eller Sauveur för den delen Lycka till! |
Citat:
|
Jag gillar inte när Fernlund skriker ut Sing A Song. Sedan är det ju lite skrattretande när de slår på stora trumman för hans "jättedrag" Kemas Magic! Den klara andrahandsfavoriten som det har skrikits stort om från stallet.
|
Citat:
|
Testar ett litet spel på Tarzan i lopp 2 till nästan 15 ggr.
|
När börjar 86an idag? Bara paddan att tillgå här..
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
TT V86?
Någon som har TT V86?
|
Citat:
|
Spik
Citat:
|
Citat:
|
För er som inte har TV4 sport spikar Ralf Wadsmo tre hästar.
Nuncio 86 procent av insatserna Bethel Hanover 55 procent av insatserna Saveur 56 procent av insatserna Riktigt bra spikar tycker han. Han skrälldrag: MT Insider avd 2 med 21 procent av insatserna. |
Egna intryck
Citat:
|
Citat:
Hahaha...parodi! Så bygger man system för att vinna pengar!! |
Tvilling 1-5.
|
Fantastiskt fin häst.
|
Tyckte inte Nuncio va så överlägsen.
Och spets tog den inte. |
Laggar inte atg live lite väl mkt? Tycker det gör det allt som oftast...
|
Tur att Melander sitter bakom ett expresståg för annars hade han aldrig lyckats med det där...
|
Nästagång på Västerbo Highflyer
|
Tror inte den laddades fullt i start heller...finns ju ingen anledning att tömma hästen för att vinna med x antal längder. Den gjorde de den behövde och det var knappast slutsålt!
|
9 kronor i utgångsvärde :)
Det lär krävas rejäla skrällar i flera lopp för att det ska bli pengar idag och framförallt inte jackpot med en sådan favorit i inledningen. |
Nu blir det nog Elitloppet för Nuncio. Några veckor till att höja formen på.
|
Citat:
|
Svårt att inte älska en häst som Nuncio. Där har vi en individ som älskar att tävla.
Grym utstrålning, varmblodens månprins. |
Victor A.U. barfota fram för första gången, klar U-häst för mig.
|
Citat:
http://s5.postimg.org/j9lylh5pj/rad.png |
Citat:
|
Trav-tv när den är som sämst ikväll...Åsa, Micke Nybrink & Raffe talar i mun på varandra hela tiden i sin iver att få göra sig hörda! :thumbdown:
|