![]() |
Citat:
|
Nu måste Sing A Song vinna nästa. Har spikat även på V5. V86 ser illa ut då jag måste få in bägge U-hästarna som är kvar + spik och 2 sparlopp.
|
Pekka kör bara kör!
|
Alla hästar och favoriten vinner, fan så trist. Hade dock på känn att den där skulle vara bäst men jag vågade inte spika i det loppet. :no:
|
Äh, V86 är körd för min del. Men V5 lever...
|
Oj så bra Demanding Sam!!!
Går bra nu Daniel ♥ Delicious U.S nästa till Elitloppet. |
Borta till och med på min harry hahah. Kaffecash idag så jag gråter inte. Ps när vann T jansson ett lopp sist hahah
|
Citat:
|
Känns mer och mer skönt att man hoppade spel ikväll.
Heja Sverige och Bayern! |
Tråkig omgång och ny dubbeljackpot att vänta.
|
Chansspik på 5 star of glory nu för att inte spricka på V86an.. Kom igen nu Flemming! :)
|
[QUOTE=Filmtokig;428387]Känns mer och mer skönt att man hoppade spel ikväll.
Heja Sverige och Bayern![/QUO Helt rätt :) Men nu jävlar smäller det i nästa hehe |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Härligt Björn! Den spiken satt fint! (V5) :claps:
|
Tur det går bra för Sverige alla fall hahah
|
Citat:
|
Citat:
|
Kan inte låta bli att tycka Goopen är lite falsk och pratar till oss som vi vore små barn.
För 15 år sen tyckte jag Erik Adielsson var dryg och Björn var sympatisk. Nu är det tvärtom |
Citat:
|
Citat:
Jag är "rätt så bra" på att hitta skrällar. Faktiskt det enda jag är bra på. Dålig på att komponera systemen. Fast jag spelar också väldigt billiga system... |
Citat:
|
Citat:
Jag kanske inte uppfattat vad du menar exakt men om det är som jag tror tycker jag att det inte har något med att man är dryg. När man är så påpassad som Björn är måste man vara på sin vakt. Så fort de säger något fel, hugger media. Lite "kall" måste man nog vara när man är offentlig... |
Man blir så satans less. Klev av både V86 och V5 i och med att goopen vann. (hade 5 hästar). Hade den som första reserv... Hur dum får man vara att inte plocka med goopen då det är första gången han kör hästen!?!!
Varenda jävel vet ju att det brukar bli en jävla effekt då Björn kliver upp bakom en häst första gången... Usch så tråkigt. |
nån som har koll på vad aak står för i startlistan vad det gäller tidrekord
|
Citat:
|
Jag kanske inte uppfattat vad du menar exakt men om det är som jag tror tycker jag att det inte har något med att man är dryg. När man är så påpassad som Björn är måste man vara på sin vakt. Så fort de säger något fel, hugger media. Lite "kall" måste man nog vara när man är offentlig...
Smaken är som baken. Min åsikt. För ett år sen sa han på lördagen, jag har inga bra chanser, han vann 3 lopp. På söndagen frågade de honom om bästa chans. Dom hade jag igår svarade han. |
Snyggt Erik!
|
Får bli en rak DD: 10-7.
|
Härligt Johnny!
|
Sätter 4 av 4 spikar idag och är ändå borta på 8 rätt. Det är åt helvete för dåligt alltså...
|
Tycker inte Sauveur mangla speciellt mycket ;)
|
Undrar hur många miljoner pinnar Johnny kört innanför i slutsvängen genom åren :)
Spelar ingen roll vilket förnamn de har. Alla Persson som till slut lämnar till "riktiga" kuskar att köra loppen. Oslagbara! :claps: |
Citat:
|
Citat:
|
Härligt att de klämmer in att snacka upp Creatine på bästa sändningstid! Blir fiiint värde på Keepern på lördag! :popcorn:
|
Arghh! Min spik 9 Frida Montana! :idiot:
|
Dalborg har verkligen trimmat för dagen :whoco5:
|
Får ringa och gratulera min mor till en rak dubbel :) Vart fan hon nu fick 11 ifrån hahaha
|