![]() |
Solvalla lunch-V65
Bering är klar i första.
|
Citat:
|
Första vinner Reijos.
|
I sista finns två bra streck i Robros Brazza och framförallt Big Finish som jag tycker höll jättebra från dödens sist.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Robros Brazza i sista borde vinna om inte finnpajsaren släpper till Erik?
|
Indian Four i avd.5 rankad tvåa av TT. Även Travronden rankar den tvåa - från slutet!
Om Swinging Single i avd.2 säger Walmann: "Hon fungerade bra barfota senast." Travnet säger: "Senast rycktes skorna... men travet fungerade inte ändå" Vem skall man tro på? |
Citat:
|
Citat:
|
Chansspikar 11 Rare wise as i femte. Ny regi, ut bfro direkt.
Ser ut att bli körning från start och Örjan brukar vara den som vinner när de andra kör för fort i början. |
Argh, hann inte lämna in! :idiot:
|
Skönt att man precis kom hem och såg att det hade gått åt helvete om jag hade lämnt in :):) Blir en V4 idag istället
|
Tack skoryck, annars hade jag inte haft den.
|
Jag hade spikat Uffe. Fan så förbannad man blir :gun_bandana:
|
Någon som kan svara på varför Robic Lane är så hårt streckad? Förutom att det är Kontio/Nurmos... :)
|
TT borta! Inte direkt imponerande!
Manprinsen det hade jag också gjort om jag hunnit lämna in! Nya tag bara |
Citat:
|
Bart M.M eller Robros Brazza?
|
Citat:
|
Citat:
|
Äh borta, chansade bort Eliax! Lycka till alla som är kvar!
|
Skön start på V4 och bra vinnarlir,vart tog snackisen 7 vägen?
|
Citat:
|
Citat:
|
Nu borde Dreams Burn Down vinna...
|
Kör 2 små LD också
9mot 6,11 50 kr 3mot 6 100kr |
Citat:
|
Avgå dom flesta i det här loppet! Pinsamt att se vissa styrningar!! Ska fortsättningsvis köra mina harryspel och enbart vinnarlir...
|
Citat:
Kompisen är tydligen med på v4 harry för 100 kr fortfarande hahah lovar den sitter |
Citat:
|
Okej! Jag hade inte ens den i tanken hehe. Polaren fick med den på 2 hästar på sin harry för 100 kr hahaha helt sick.
Nästa vinner pajasen Kontio |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Nåja, Sjöströms var bara bäst! |
Citat:
|
blir ett vinnarspel på Open Range ...Bästa chansen idag enl SH och Adielsson på Valla är alltid vass
|
Spelade inte, missade provstarten på 10, liven slocknade?! Såg riktigt seg ut i loppet iaf...
|
Citat:
|