Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V86 13/5 (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/23905-v86-13-5-a/)

Filmtokig 2015-05-13 14:55

Citat:

Ursprungligen postat av Shooter (Inlägg 430134)
Varför skulle han behöva sänka ett par sekunder? Nu förstår jag inte riktigt hur du tänker. Han har ett 12:e auto så det är inget tillägg. Det blir nog tidigt fram i dödens och så mosar han ledaren, vem det nu blir. För övrigt så finns det säkert någon sekund att ta för den hästen. Lycka till ikväll! För övrigt surväder i Stockholm med regn just nu.

Moni to spare, som sitter i spets lunkar enkelt en 12 tid. Då måste han sänka pb, så tänker jag.

Tack detsamma.

Shooter 2015-05-13 14:59

Citat:

Ursprungligen postat av Filmtokig (Inlägg 430136)
Moni to spare, som sitter i spets lunkar enkelt en 12 tid. Då måste han sänka pb, så tänker jag.

Tack detsamma.

OK, men det är medeldistans nu och jag är inte så säker på att Moni går lika fort på medel som den gjort på kort. Jormas har varit okörd i sina starter.

Filmtokig 2015-05-13 15:03

Citat:

Ursprungligen postat av Shooter (Inlägg 430138)
OK, men det är medeldistans nu och jag är inte så säker på att Moni går lika fort på medel som den gjort på kort. Jormas har varit okörd i sina starter.

Japp så är det.

Däremot Top of the World vunnit 4/4 från spets, är väl inte enkelt att blåsa till spets från bricka 8. Men skulle denne förmodligen vara där. mm..
Nä spikar nog Haugstad. Dock given gardering på favoriten i avd 1. Finns mycket bra motbud, och det värsta lär sitta i dennes rygg.

Helge 2015-05-13 15:34

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 430123)
Jajamen, enligt mig dagens bästa spik! Omgångens minst streckade favorit men den bästa.

Femte rankad hos TT!! Tappade hakan. Undra om personen som postat TT skrivit fel? Är ju helt galet.

Jarmop 2015-05-13 15:42

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 430143)
Femte rankad hos TT!! Tappade hakan. Undra om personen som postat TT skrivit fel? Är ju helt galet.

Det är nog helt korrekt skrivet men däremot kan man ju ifrågasätta TT dom senaste veckorna :)

Helge 2015-05-13 15:44

Citat:

Ursprungligen postat av Jarmop (Inlägg 430145)
Det är nog helt korrekt skrivet men däremot kan man ju ifrågasätta TT dom senaste veckorna :)

Ja, jösses. Men är ju bara småttingar till pojkar som tippar där nu.. ;)

AndyMart 2015-05-13 15:59

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 430143)

Erik på redan solklara Reden-hästar måste ju ha en segerprocent på över 50 % iallafall. Håller med dig om att detta är dagens bästa spik!

Spelar bara V5 idag då jag inte gillar V86, men för er som ska lira V86 kan jag meddela att Martiniwithmuscle och Exodus Hanover i första är riktigt bra och att Moni To Spare är överstreckad. Top Of The World går bfro ffg och jänkarvagn och Jormas är ingen duvunge..

Jarmop 2015-05-13 16:00

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 430146)

Hehe, är inte Malmrot med och gör tipsen nåt mer? eller han kanske räknas till småttingarna? :)

Från en sak till en annan, vad tror vi om Origo Tilly ikväll? Känns som att den är kraftigt på gång nu, men blir väl omöjligt att slå italienaren utvändigt :)

Shooter 2015-05-13 16:05

Kvällens spikar blir Sciacallo O.M. och Araw Hoss.

Kyodai 2015-05-13 16:05

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 430146)

Har Daniel redan bytt?? :innocent:

Helge 2015-05-13 16:10

Citat:

Ursprungligen postat av Jarmop (Inlägg 430149)
Hehe, är inte Malmrot med och gör tipsen nåt mer? eller han kanske räknas till småttingarna? :)

Från en sak till en annan, vad tror vi om Origo Tilly ikväll? Känns som att den är kraftigt på gång nu, men blir väl omöjligt att slå italienaren utvändigt :)

Hört det främst är killarna Fernlund, Spante och Wrangle som sköter tipsen.

Jag har inte med den, har 1,2,4,(5),6 just nu. Hoppas Redéns fina djur kan skrälla, vill välta omgångens största. 79% går jag bara inte med på även om den säkert är klar haha

Kanske ska peta in din kuse där med? Men då måste jag ta alla, kan inte lämna ett par bara utanför, mot alla mina egna regler.

Helge 2015-05-13 16:12

Citat:

Ursprungligen postat av Kyodai (Inlägg 430151)
Har Daniel redan bytt?? :innocent:

Nej.

:cheers:

hugotheboss 2015-05-13 16:25

I kväll blir det fotboll och inget seriöst travtippande:

3,4
1,11
5,8,12
3,6
4
5
2,4,8
4,6

36:00 och det är vad det va värt idag...

Lycka till till er som satsar på V86 :-)

Jarmop 2015-05-13 16:25

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 430154)
Hört det främst är killarna Fernlund, Spante och Wrangle som sköter tipsen.

Jag har inte med den, har 1,2,4,(5),6 just nu. Hoppas Redéns fina djur kan skrälla, vill välta omgångens största. 79% går jag bara inte med på även om den säkert är klar haha

Kanske ska peta in din kuse där med? Men då måste jag ta alla, kan inte lämna ett par bara utanför, mot alla mina egna regler.

Fernlund? Alltså "V86experten" ? inte konstigt det skiter sig med tipsen när den tomten är med i soppan där :)

Njae, gillar heller inte att spika så stora favoriter men den vinner nog bara...känns lite surt att dubbla systemet med Origo Tilly när vinstchansen är så minimal. Däremot om favoriten gör bort sig så tror jag Origo vinner enkelt

luggen77 2015-05-13 16:27

Laneheart till 0% kan jag inte låta bli.. Fin spurt bakom Daley Lovin sist, gör Sciacallo bort sig är den inte alls omöjlig.