![]() |
Citat:
Där satt den!! Så otroligt skönt att ha "rätt" mot spelarkollektivet. Sen fattade ju alla att "förkylningen" senast egentligen handlade om ett elftespår på Åby... |
Citat:
Klart sliten till slut, men höll undan. Fick heller ingen press på sig. |
Citat:
|
Det är ju bättre man får info om vilka hästar som inte trivs på skitig bana o har problem med halsen en sådan här dag !
|
iallafall med skitig bana
|
Citat:
|
Jarl Af Solnäs bra efter startgaloppen. Nästa gång!
|
Citat:
|
Citat:
|
Intressant att se hur folk i landet streckar Money To Spare dubbelt så mycket som Araw Hoss. Medan vinnarspelarna spelar lika mycket på båda.
|
ja tränaren borde veta det dom säger ju inte rakt ut det fattar jag också:)
|
Woow
|
Det går inte att vinna från spets på annat än kort distans idag.
|
Hur i helvete kan det stå "lätt bana" på ATG?
|
Spelarna på Valla hade klart för sig gentemot kollektivet på landet. Araw Hoss var enorm!
|
Sofia Aronsson är rätt söt. Skulle inte ha nått emot att spika henne ;)
|
Citat:
Hur stark som helst, och spets på Valla är skit när det är skitigt. |
Måste ge en Eloge till Jorma dels p.g.a styrningen men också för att han ställer upp på segerintervjuer trots sin knackiga svenska :clap:
|
Citat:
|
Haugstad? Hehe....måste vara sämsta "favoritkusken" i mannaminne....
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
:clap: |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Men idag skall vi väl ge eloge till travaren Araw Hoss och hans ägare/tränare Nurmos. Det här var ju dagens prestation att pulvrisera storfavoriten Moni To Spare från dödens.:cheers: |
Citat:
Ytterligare en favoritstyrning åt helvete....! |
Citat:
Som sagt, den hade han lämnat klar till polarna. |
Citat:
|
Det finns dom som fortfarande påstår att skoryck saknar betydelse. Jisses. Svanstedts häst vann med typ 100 meter som knappt spelad på V86 och till jätteodds hos nätbolagen.
Men v spelarna som vanligt med på skorycken hos atg. |
Citat:
|
Denna var riktigt bra som ngn tipsade om innan. tack för tipset!:)
|
Citat:
|
Tror att det var helge som tipsade om ngt konstigt spel
|
Citat:
4 ggr hos statliga monopolet. |
Citat:
|
Helge, hade det kommit in ett V spel på 5000 inatt eller va sa skrev du tidigare?
|
Citat:
|
Helge: Åhfan, skumt. Han måste väl meddelat någon kompis typ "Banka, jag kan inte förlora"..?
Jag har 0 rätt av 4 hittills. Känner mig på G just nu. Får analysera lite noggrannare nu och sätta en fin DD. |