![]() |
Vem bryr sig, dem gör fel hela tiden, ibland emot oss, ibland för oss. Bara acceptera och gå vidare då vi aldrig kan påverka det här på Sharps.
Nu var det till min fördel och båda spikarna inne, så jag är lycklig och tar en kall. Trevlig Fredag på er! |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Grattis Oskar Svanberg. Usain Henna överlägsen i Kalmar på träningsbalans. Det ska bli kul att se den i Harpers. Står väl närmast perfekt inne där nu.
|
Citat:
Har du påmålad i restet av loppen nu då tokfis? |
Citat:
|
Citat:
Men vi får se hur det slutar. |
Citat:
|
Mitt Hjärtas Lilja i nästa, annars kan jag koppla ner för idag. Hon står fint inne i loppet och bör ha en vettig chans.
|
Nog fan hoppade hon och tappade massor av position. Då blir det svårt.
|
Bergh kommer nog sakna kallbloden när han drar från Norrland. Vilket jobb han gjort med Qravatt.
|
Härligt att dom visade filmen från diskningsloppet. Nu är det slutdiskuterat, domarn dömer heter det ju. Starkt att vara på huggt
|
Nån som har en bra DD ??
Själv funderar jag på 3-1 rakt. Alvena Pele 2140 sist på mycket bra tid dock bara 4:a, kan den vinna ikväll? Kan det bli spets och hela vägen in i mål på 1 Tequila Palema? |
Citat:
Lirar 4 - 4,9 x 20 kr för att han spelat något i kväll. I morgon är tanken att gå in på V75 spelet och då blir det dyrare. |