![]() |
v64 HAGMYREN
Bästa spik? Bästa info?? Nån info från SO ang kallblodslopp...
nu kör vi :) |
menar bästa drag he he he :rolleyes:
|
Måste bara dela en skön tweet från tränaren/kusken till underbara Monster Monsun.
Så jäkla skön snubbe, han hade flera roliga tweetar idag, skrattar på mig snart ;) http://i.gyazo.com/78f3418adb1ee5f8297e11a6e87925e6.png |
Citat:
|
Redén tror bara på platschanser idag.
|
Citat:
|
Ledig idag så man slog upp tipstidningarna mm med stora förväntningar om en massa intressant info, men det var en besvikelse. Inget av intresse från t ex Svante Båth.
Det mest intressanta spelmässigt kanske är på Longcat Hanover i avd 1. Den har 17 procent av insatserna mot 65 procent på Shafina Hanover. Shafina Hanover imponerade väl inte jättemycket i Sverigedebuten och fortsatt skor och öppet huvudlag. Longcat H var ute i ett voltlopp i Norge och galopperade spelad till 15 för 10. I kväll aviseras barfota runt om (skor i Norge) och helstängt huvudlag i andra starten på denna sidan Atlanten. |
Citat:
|
Brukar melander köra offensivt med super ariel eller brukar han sova i kön?
|
Alvena Pele 10% :=)
|
Citat:
|
Hur kan Conlight Ås vara favorit i loppet efter vad den har visat senaste tiden?
|
Tequila Palema barfota runt om idag från spår 1, spår 10 & 12 de senaste starterna mot hårdare hästar.
Ser bra ut på pappret. |
Scatto matto stenklar.
Miljondraget: Diamond Heart avd 2. |
Citat:
|
Citat:
11 Twigs U.Canfly är bortglömd... |
Det vet nog bara tränaren, Nikita Broline tvåa bakom Windy Ways, lopp i kroppen enklare emot, bättre spår men skor på, kanske inte gör något.
Tar nog ställning för någon av dessa två. |
Försökt leta efter skrällar. Finns nog inte så många utan hittade bara:
I kallblodsloppet tycker jag att 3 Sunbo Samuraj är totalt bortglömd. Rätt så travsäker för att vara kallblod, travar alltid jämnt och har en van kallblodskusk i Ove A. 2 % Edit: Finns en till i loppet som är lika bortglömd, 4 Tams Borgöl, duktig kusk, van vid den långa distansen, varit bättre placerad i lopp än ex. Lome Lykt, Lienpilen och Rigeljerven. 2 % |
Citat:
|
Barfota runt om ffg på Aston Martin i avd 1. Liras tungt hos Unibet sedan det skrorycket anmäldes. 2 procent på V64 så ta med den där om ni tror på lika stor effekt som spelarna hos Unibet, för hos atg blir det ju alltid groteska överspel på v spelet på dessa hästar.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Men den kommer inte ge 27 ggr hos atg, för där spelar barfotalirarna bort sina pengar varje dag till helt sjuka underodds. Hade jag haft tid skulle jag fört någon form av statistik på hur mycket barfotalirarna torskar i längden på att lira v spel hos atg. På den tiden jag lirade barfotahästar kunde man ta betalt på skorycken. |
Qravatt BARA 15% idag..Bara tacka å ta emot.Självklar spik såg ju lysande ut sist.
|
Hagmyren lockar med dansbandsmusik i högtalarna mellan loppen precis som många andra banor fortfarande gör. Undrar om dom funderat på om det är rätt "melodi" för att försöka locka dit dom som inte passerat 60 ?
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Hur startsnabb är tequila palema? Kan den spetsa?
|
Citat:
|
Citat:
|
Märkligt. jag skrev till långt inlägg ang LIENPILEN för ett bra tag sedan, Hittar det inte. Klart att jag spikar min Lienpilen som levererat så bra. Borde kunna en 24 tid utan prut och strular det inte under loppet ska han bara damma av den här gänget.
|
Mina spikar är Scacco Matto, Mitt Hjärtas Lilja och Beer Summit.
|
Blekkan körde gunga och de där framme körde loppet åt Erik.
|
Borgås reffar loppen idag i atg live. Det är sannerligen en annan division på det än när Robin sitter där.
|
Sådär dödar man sina 3 åringar...bra kört L-G Söderberg!!:D
|
Citat:
|
Olle, det är bara att köra reducerat med målvinst och endast v6 under ett visst radvärde!!
|
Testar ett litet vinnarspel på Oops Trot. 20 ggr är helt okej.
|
Hoppas 2an hann ditt!!!!
Fast, ja favoriten höll nog undan precis. |