![]() |
fy fan vilka pengar kommer bli idag, riktigt lotto
|
Citat:
Nu har raffe 3 Fel :):clap: |
Själv gjorde jag två system men lämnade bara in det ena...som jag åkt på! Det andra systemet som jag inte lämnade in är kvar såklart!
Hoppas inte att både Ready For More och Mellby vinner nu för då är det en ej inlämnad sjua som ryker...:idiot: |
Har Coldtown gått i mål?
|
Två rätt och överlycklig för det...kan det bli söndag nu då..
|
Citat:
|
Coldtown gjorde ett riktigt bra lopp efter att Jorma backat sig sist. Men man kan aldrig lita på finnar med travhästar. ;)
|
Och återigen ser man vilken skillnad det är när Goop kör Redéns hästar och när han själv sitter upp. Festligt att vissa travsidor skrek ut den.
|
Huselius monstersystem på ATG tillsammans har 3 rätt
|
Är inte On Hold klar nu i sista? Gillar tung bana då han har ett passande lätt löpsteg och vunnit 3 av 4 sådana starter.
|
Får inte upp rätt startlista i lopp 9 fler?
|
Citat:
|
Citat:
:cheers: |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Kanske endast träning då men det räcker för mig! |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Loppet blev inte alls som jag trodde iaf.. |
Citat:
|
Det är även bra info när Per "stoppa pressarna" Skoglund går in i sändning och talar om att "vi har ingen information om olyckan/hur det gick för alla inblandade".
|
Citat:
|
Citat:
Edit: Jag är iaf 99% säker på att det var Mellby de pratade om! Kan ha snurrat till det men som sagt närapå helt säker! |
25000 efter 3 omgångar... jesus
|
Citat:
:cheers: http://i.gyazo.com/5c740eac1f9ba4ed7dd6eae875d11d4e.png |
Hur mycket folk är det? Ser lite klent ut
|
Testar ett vinnarlir på Nato Dream. Har varit på gång ett tag nu och Örjan ersätter Tarzan i finalen. Blir bortglömd och här kan det bli körning, vilket passar herr Kihlström utmärkt.
|
Helge!
Dålig uppdatering på Travsport.se/resultat. Flera lopp körda men uppdatering bara till lopp 4. Bättre lycka för dig? |
Citat:
|
Citat:
https://www.travsport.se/sresultat?k...loppId=1002427 |
Vidrig drivning
|
Nöjd och sitta hemma vid brasan och se alla lopp med ett gäng kalla, kul lopp, skitväder för stackarna på plats.
:cheers: |
Vaken styrning av takter med david sisu......hästen går bäst på rulle.......
|
Fegt att inte diska?
|
Skönt att de inte diskade Sweden Cup-vinnaren där, det hade varit riktigt pinsamt.
|
Är det bara jag som tycker det är lite oroväckande när utländska tränare och kuskar inte förstår varför sådana här resultat dröjer?
Kör de på riktigt ända till Sverige och stora lopp utan att ha koll på hur reglerna skiljer sig från deras land? |
Citat:
|
Dopingfälld tränare och piskglad kusk inte så mysig vinnare.
|
Märkligt att kuskar får spela trummor med spöt över upploppet...
|