![]() |
Citat:
|
Måste han vara ngn speciell? =)
|
Du förstog nog Okey! Sen förklara detta för mig "Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar..."
|
V75-1
Flera kunniga här säger, att 2 Twigs Voici tar ledningen. Helt rätt. Den kommer också att köra i ledningen. Det är viktigt därför att det försvårar för 5 D'One. Det kan ge loppet till 10 Delicious. Om man inte vill låsa på 5 och 10 skall man strecka 3, 4 och 9. 9 är skrällen. Bara 2 % - man tackar.:hattenav: |
Varför göra det svårt D`one vinner detta.Ödsla kryss i andra avdelningar:p
|
Jag tycker att alla fokuserar på hur bra hästarna var förra året,är det inte i år dom ska springa,?
Dòne kanonhäst i år,Rydens inte visat något i år, Mellby viking kanonbra förra året,visserligen ett bra lopp senast.men det är många bra i loppet. Aida Boko gjorde det bra förra året, inget som säger atthom är lika bra i år (jag har sett loppet i Gelsenkirchen,borde väl ha vunnit?) |
Citat:
Har du någon annan bättre källa. |
Citat:
|
Jab spikar DÒne ,Jag tror att det är den bästa hästen.
Sen spikar jag också Quick fix,tror han kan ta ledningen trots spåret,väl där har jag svårt att se någon ta sig förbi honom. |
Citat:
|
Citat:
Sen spikar jag också Quick fix,tror han kan ta ledningen trots spåret,väl där har jag svårt att se någon ta sig förbi honom. |
Jag kommer spika firma Nurmos/Kontio x2
Om någon är bra och ställa i ordning på Valla så är det Timo Tror både Coldtown och Mellby krossar sina motståndare |
Citat:
|
Om inte D,one vinner har jag /vi ett problem då behövs många.......................
|
Citat:
Jag köper Mellby i sista. Men det blir jobbigt för Coldtown från spår 8. 3 Västerbo Highflyer var riktigt bra senast. Här garderar jag och streckar de nio första numren. Hoppas på 2, som var imponerande senast på Charlottenlund med Sjunnesson. |
Här är en skräll som jag funderat ut.
I avd 1 tar jag D'One så klart och Delicious men 3 Aida Boko som skräll. Hon har gjort tre lopp i år, var tvåa i samtliga men de var över medel och långt. Har 34 i ssegerprocent och tjänat 2,2 miljoner. Tveksam till kusken Robin Bakker dock, är säkert bra men är ovan Sverige? |
OM är ett bra ord! Vem vet du med gard eller jag med spik!
|
Du behöver inte skrika och Pekka hur många ggr vinner han?
|
Alla har inte den förmånen men lycka till!
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Lycka till |
Citat:
|
Citat:
|
Avd 7. Tycker det är många där som har vinstchans. Till min förtvivlan märker jag att jag tagit ut halva fältet nästan, 7 hästar! Så roligt har jag inte råd att ha men ska räkna upp dem i alla fall. Kan ha högst tre, fyra stycken men här är de sju:
1 Tokio Hotel Hall. Jepson/Stenströmer. rek 14,4 över 3140. Vinst% 28. 3 Mr Looba Looba. Finsk häst med för mig okänd kusk och okänd tränare. Och låååg segerprocent, nämligen 5%! Vet inte riktigt varför jag vill ha den med, kanske för att den är en storskräll. Dessutom har han sprungit på 14,4 över distansen. 4 Order to Fly. Per Lennartsson. Också 14,4 över 3 140. Vunnit vart fjärde lopp i sitt unga liv. 9 Narold Vox. Ulf Ohlsson i sulkyn. Gjort två starter efter vila. Har rekordet 12,9 men det var för länge sedan, tror det var när Mellby Viking satte världsrekord? I senaste starten 1:a på 14,2 3180 m. 10 Indigous. Erik A/Stig H. Gick på 13,7 3 april på Färjestad som 1:a i V75-lopp. Sedan på Örebro 2 maj blev han oplacerad på 13,8 3180 m! On Hold vann där. 12 On Hold. Magnus Jakobsson kör, tränar gör Berne Gustafsson. Vunnit 18 av 47 lopp= 38%. Finfina tiden 13,4 över 3180 m. Satte den vid vinst i V75 i Örebro nyligen där han stod i odds 24,70! Där ser man hur det kan gå!;) Slutligen världsrekordhållaren 13 Mellby Viking, Jorma/Nurmos. Alltid varit något extra med den hästen i mitt tycke. Har också en vinstprocent på 56 (27/15). Heja Vikingen!:D Tur och lycka till er alla!:clap: Tillägg: Borde givetvis ha tagit med Joakim Lövgrens duktiga häst,14 Alfas da Vinci också! Stor vinstchans där! |
Citat:
|