![]() |
Kör ett litet vinnarspel på Ryan Kronos.
|
Jätteläge nu för alla som gjort läxan när det gäller halshästar och vilka hästar som missgynnas minst av sämre bana, för nästan alla V75 system är inlämnade på att de yttre förutsättningarna är helt normala.
Tyvärr är det inte lätt. Men det kommer garanterat att bli en V75 rad nu som kommer se annorlunda ut jämfört om det varit sol och fin bana (som nästan alla V75 system lämnats in efter). |
det där såg ju ut o gå bra. jäkla tur
|
oj oj hoppas alla mår bra
|
Otroligt att de nästan alltid klarar det utan att få häst över sig, såg ut att gå bra den här gången också trots allt!
|
Såg inget vidare ut, men det kan ha gått väl.
|
Det såg riktigt illa ut. Rejäla flygturer.
|
twigs voice i värmning såg inte riktigt hundra ut enligt mig. Aida boko ser fin ut varning på den .det kan bli spets där o då kan den bli svår att rå på.
nu ser banan lite blaskig ut. det kan bli tråkigt på slutet. |
Då kommer ju frågan som ställts så många gånger. Ska de/lärlingarna verkligen vara med och tävla på de "stora" dagarna för i övrigt världskuskar/hästar. Vad tycker ni?
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Dernier Viking, Saveur och Mellby Viking i dom 3 sista.
|
Skitväder och olyckor. Var väl inte den elitloppslördag man drömde om för någon månad sedan. Skyfallet kanske gjorde att lärlingarna inte hade någon sikt ?
Ser ut som regnet kommer fortsätta falla hela dagen på radarbilderna så det blir nog tyvärr bara värre vad gäller banan när V75 drar igång om en halvtimme. Håll koll på sena balansändringar om ni ska spela. Jag sparar pengarna till i morgon då jag aldrig kommer rätt på det vid sådana här förutsättningar. |
Citat:
http://www.multiodds.com/images/Horse_cab1.jpg |