Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75-Solvalla lördag (jackpot) (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/24013-v75-solvalla-loerdag-jackpot/)

olle 2015-05-24 16:52

V75-Solvalla lördag (jackpot)
 
Spelmässigt är det lördagen som är mest intressant. Sportsligt söndagen men en helg full av topptrav från Nationalarenan.

Klass 2 final

Många kanonfina hästar i lägsta klassen med Edge Boko måste ha toppchans om tur i spårlottningen. Den bli också i så fall klar favorit.

Klass 1 final

Grymt race och spårlottningen mycket viktig här med. Innan den känns Napoleon CD, Queer Fish och Ready for More hetast. Jänkarvagn nu igen på Queer Fish.

Bronsdivisionen final

Känns som att tre hästar sticker ut. Quick Fix om framspår. Lopp i kroppen nu och skoryck. Jeppas Maxi (även om den inte imponerade senast) och Sauveur (som fick gå i dödens med skor senast, skoryck nu).

Silverdivisionen final

Oerhört viktig spårlottning. Coldtown spets och slut om bra spår. Annars Mind Your Face.

Diamantstoet Final

Svårt lopp med många bra. Spets och slut för Diamond Of Em igen ?

Stoeliten

Får Redén bra spår blir det åka av med Delicious US. D One främsta motbud.
Aida Boko ?

Harpers

Finns några okända utländska kort men säger Usain Henna från startvolten vinner. Där kommer det ställas i ordning för detta.

whaton 2015-05-24 19:35

tror mellby viking kommer krossa allt i harpers! men blir väl stor favorit:p

Robban 2015-05-24 20:08

vart fan är startlistorna!!! :gun_bandana:

Liljendahl 2015-05-24 20:10

ready for more spår 1!!spets och slut, helgens bästa!!

trance_error 2015-05-24 20:12

Ser hyffsad spelvänligt ut iallfall.

Tomas63 2015-05-24 20:27

Citat:

Ursprungligen postat av Liljendahl (Inlägg 433583)
ready for more spår 1!!spets och slut, helgens bästa!!

Tveksamt med Spets och Slut där för 1 ReadyForMore. Möjligtvis då om den får överta spets. Flera startkanoner emot, tex då 2 AmourDCoglais, 3 ChivasBoko men framförallt 7 NapoleonCD. Den som lever får se...:)

Liljendahl 2015-05-24 20:30

Citat:

Ursprungligen postat av Tomas63 (Inlägg 433585)
Tveksamt med Spets och Slut där för 1 ReadyForMore. Möjligtvis då om den får överta spets. Flera startkanoner emot, tex då 2 AmourDCoglais, 3 ChivasBoko men framförallt 7 NapoleonCD. Den som lever får se...:)

Kan lova att han håller spets! helstängt och barfota!!

Om_sommaren 2015-05-24 20:46

Citat:

Ursprungligen postat av Liljendahl (Inlägg 433587)
Kan lova att han håller spets! helstängt och barfota!!

lova? du vet väl att trav är trav:)

Om_sommaren 2015-05-24 20:49

Citat:

Ursprungligen postat av whaton (Inlägg 433572)
tror mellby viking kommer krossa allt i harpers! men blir väl stor favorit:p

storfavorit tror jag inte han blir. On hold slog ju honom sist. känns som det behöver klaffa lite men att det är bästa långdistansarn i det gänget känns givet

Liljendahl 2015-05-24 20:50

Citat:

Ursprungligen postat av Om_sommaren (Inlägg 433589)
lova? du vet väl att trav är trav:)

haha så sant som det är sagt! men vilka fantastiska lopp vi bjuds på :D:D årets bästa helg

Emeffeff 2015-05-24 20:59

Äntligen bra spår för Falcon Håleryd, det var på tiden! Han måste vara tidig med de värsta konkurrenterna utanför sig.

Om_sommaren 2015-05-24 21:02

Citat:

Ursprungligen postat av Emeffeff (Inlägg 433592)
Äntligen bra spår för Falcon Håleryd, det var på tiden! Han måste vara tidig med de värsta konkurrenterna utanför sig.

västerbo highflyer tycker jag gått riktigt bra på slutet o rätt distans nu. dock fel kusk enligt mig:)

Om_sommaren 2015-05-24 21:07

Citat:

Ursprungligen postat av Liljendahl (Inlägg 433591)
haha så sant som det är sagt! men vilka fantastiska lopp vi bjuds på :D:D årets bästa helg

ja ska bli riktigt skoj . Är så jäkla glad att ludde är med i elitloppet, är inte detsamma utan honom. Det blir roligare lopp o roligare surr med honom i loppet. ska bli intressant att se hur hårt spelad ready for more blir. jag gillar den skarpt o det är favorit på att den håller upp spets enligt mig också:)

Emeffeff 2015-05-24 21:12

Citat:

Ursprungligen postat av Om_sommaren (Inlägg 433593)
västerbo highflyer tycker jag gått riktigt bra på slutet o rätt distans nu. dock fel kusk enligt mig:)

Håller med, den räknas helt klart. Men såg nog ändå Coldtown, Stenströmers finne och Mind Your Face som tuffaste konkurrenterna på förhand.

Emeffeff 2015-05-24 21:14

Det kan nog bli bra spelvärde på Delicious U.S. i stoloppet. D'One blir säkert rätt så stor favorit med ett bra utgångsläge. Rossella Ross är given att ta med och rankas före D'One i mina ögon. Kul också med Aida Boko, den är väl den som är urstark (?), någon som vet var den står för dagen?



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved