![]() |
Citat:
Så nu har du fått tillåtelse av mamma att sitta på internet en timme? gå och lägg dig mupp, ingen på sharps tycker du är kul längre. |
Moeses 4ggr på plats på unibet, kanske kan vara något för dom som tror på den...
|
1) 1,2,7,10 (Bergh hinner inte fram för att köra 2, då garderar jag)
2) 1,6,9 (streckar favoriterna eftersom jag inte kan ett dyft om dessa kallisar) 3) 10 (det är denne Bergh skall vinna med idag) 4) 5,8,10,13 (tror på Ove A L) 5) 11 (var bra senast) 6) 1,3,7,12 (vill inte åka ut i sista och streckar alla med chans) Kostar 192:-. |
Citat:
|
Dubbelrött som gäller idag!
|
Haapakangas missar aldrig verkar det som...
|
Man skulle alltid strecka Östman - 2 %!
|
Claes Sjöström...no comments!
|
Dubbelröttt, slank med som sista C häst
|
Hade nog haft med den om jag kört lite större system, men sparar lite på slantarna till imorrn. Inte helt given att tro på då den gått bfro tidigare med mindre lyckat resultat. Galopp 4 av 5 lopp lockar sällan till spel om man inte fått övrig intressant info.
|
Citat:
|
Citat:
|
Hade man haft möjlighet till spel hos Unibet hade väl en barfotadansande Helge i nästa lopp varit given. Dom betalar 175 ggr i v odds på den så hon, menar han, borde inte vara helt klar ändå
|
Citat:
Däremot Special Promise. |
Citat:
|
Köpte en andel
Avd 1: 1,2,3,7,8,10 Res: 6 Avd 2: 1,9 Res: 6 Avd 3: 10 Global Money Res: 15 Avd 4: 10 Malik Res: 5 Avd 5: 2,5,6,9,11,12 Res: 7 Avd 6: 1,2,3,4,12 Res: 9 |
Citat:
Men bra jobbat! |
Blev ju inte ens spännande.
|
Oj vad Västerbo underpresterade! Kan inte varit frisk!
|
Överdriva much? Jepp. Globalen mötte ju ingenting, men det lät som att det var hårt motstånd...
|
Citat:
|
Citat:
http://i.gyazo.com/024b9dc250928ef6def11298d0e3e8d7.png |
Citat:
|
Usch vilket skräpodds på Lotus Khan det verkar bli hos atg. Hade nog testat den nu om oddsen varit i närheten av nätbolagens, men inte ens 3 ggr kan man inte lira.
|
Allvarligt!!!!
Den där trodde jag aldrig skulle stå hem, skuttade och for. Men riktigt j-la bra. Marko hade täckning |
Marko får gärna vinna DD1 också
|
Provar 9 mot 7 och 12 på DD.
Sen rysardubbeln med Highland Q i första mot 7 och 12. |
Spelar en DD 2-11 10kr
|
Är född 62 så det får bli 6-2 DD 200kr
|
Född 23 så får bli 2-3 100:-
|
Skön tvilling...
|
Citat:
|
Nu måste Haapakangas/Östman vinna om sexan ska sitta.
|
Citat:
|
Åh, synd att 11:an inte hann!
|
Oj vad överlägsen Fore Candy var. Unibets bookmakers hade betydligt bättre koll än V64 spelarna.
|
Citat:
|
Fan, missade Fore Candy på 4 hästar. Men blir ju så när man rankar löss och galopphästar före.
Trist, det hade varit ett skönt litet påslag på spelkassan till helgen. |
Det blev ju en lätt V4:a. Också väldigt bra betalt för sex rätt med bara en rensare, men jag lirade inte V6.
|
Citat:
Ett forum kan inte enbart anbrukas av s.k. "rövslickare". Någon måste ställa dom oerhört besvärliga och provokativa frågorna. Som tex, håll i dig nu; Varför? Hur tänkte du nu? Har du lämnat in ditt system? Mvh Ulf-Eddie |