![]() |
v64 BODEN
Bästa spik? Bästa drag? Tänker spika Global Money...och kanske Solakongen..Vad tycker Ni???
nu kör vi :) |
Står över. Å ena sidan ska jag iväg och dricka lite bira och grilla, å andra sidan så känns Boden rätt avslaget Elitloppshelgen. :cheers:
|
Dessa lopp, men framförallt, Visby imorgon kväll är ju helgens höjdpunkt.
|
Citat:
|
Västerbo Loveboat & Hayai Chikara blir mina spikar ikväll
|
Citat:
|
Kollade lite på V4:an på Boden på skoj. Global Money ser klar ut och Risoamaro Vip kan vara ytterligare en spik.
|
Citat:
Dessutom från Royal Fighter mfl på Solvalla till Bodenmotstånd där flera av hästarna har P21 starter i raden. Det trista är att det finns noll spelvärde på den. |
Citat:
|
Står i Finlandintervjuerna på Bodentravets hemsida att Fore Candy i avd 6 ska gå barfota runt om i kväll. I så fall är det för första gången någonsin. Vad jag kan se gjorde den det aldrig hos Kent Knutsson. Finns ju ruggigt spelvärde på den på V64 som 8 procentare. Kolla unibetoddsen (4 ggr bara).
|
Citat:
|
|
Citat:
|
Citat:
Ja, jäklar! |
Helge, ska man lägga slantarna på dig idag?
|
Citat:
|
Hemsk olycka precis nu på Hagmyren. En häst ligger kvar på banan.. :(
Tre kuskar på bena iaf. |
Jag spikar Meslon i Avdelning ett ikväll. Har svårt att hitta en till spik med lika bra värde i, så blir en del lås. :lol:
Edit: Hittade en till spik, Lome prins i Avd 2. |
Citat:
|
Citat:
Såg ut som hästen dog som blev kvar liggandes på banan. |
Citat:
|
Blev inte barfota runt om ffg på Fore Candy enligt vad som är anmält.
|
Citat:
|
Citat:
Visar skor runt om på den... |
Citat:
|
Citat:
Ha en bra kväll |
Citat:
Vidöppet lopp. Viking Streamline lär ju få ett bra lopp. Även Dream On Silvio (bör ju vara nära toppformen) kan vara intressant trots att kusken inte är den bästa. |
Citat:
|
Citat:
|
DD ikväll, chansar på 4,9-3. SOS på fyran eller stark avslutning av nian. CG börjar närma sig toppformen och håller (kanske) upp ledningen.
|
Citat:
|
Citat:
|
Jag kanske hörde fel. Men tror att Mauri Jaara ska köra Beautyson i första avdelningen i stället för Bergh...
|
Citat:
|
En fråga berghs häst i första bra spik eller tack för hjälpen
|
Citat:
Det är typ 50/50 bra/dålig. Tror inte det blir spets dock, då kan spiken va icke bra. |
En istället då i första ?
|
Citat:
|
|
Strecklista?
Strecklistan, får man skriva av den rätt upp och ner?
Svaret är JA, man ska bara inte erkänna det. Att påstå att någon har gjort det är som att svära i kyrkan. Citat:
och erkänner att jag gjort det. Boden V64 - direkt från lopparkivet (strecklistan): 1-2 BEAUTYSO 2-1 MILJONÄR 3-10,15(4) 4-5,8,0,13 5-2,6,9,11 6-1,3,7,12 128rader Mvh Erling Lerling |