![]() |
v64 Färjestad
Ny vecka och nya tag...Bra klass på omg. Bästa spik? Bästa drag?
Vad tror Ni om Paleo Pride som spik?? nu kör vi :) |
Citat:
|
I avdelning 1 tror jag mycket på nummer 4 Sogno di volare då hästen är blott tre år och borde ha en väldigt bra utveckling i sig. Blir han inte fast så hoppas jag att han välter detta gäng på upploppet.
Gillar Fossens Bonus men till procenten på nummer fyra så chansar jag. Lycka till allihop i kväll:clap: |
Vad tror ni om utdelning idag?
|
Citat:
|
Emil Tuffing spets och slut! Omgångens bästa spik.
High on heels och Underpaid Hanover är dragen. Lycka till! |
Citat:
|
Räckte med 50 meter senast för att se att Platon Face skulle vara överlägsen om den höll sig i trav. Fin Raja Mirchi avkomma men ser hopplöst osäker ut än så länge. :offtopic:
|
Inte påläst och öppnade precis startlistorna och liven. Det är fina lopp i Halmstad i kväll också och noterar ett det lyser dubbelrött på Mr Pellegrino i V5 avslutningen. Den har startat 61 ggr och samtliga med skor runt om så det ska bli väldigt intressant att de vilken effekt det kommer ge. Vad jag kan se i startlistan är väl American Idol spetsfavorit men man vet ju aldrig vilken effekt barfota ffg kommer ge på Mr Pellegrino. Kan kanske vara en kul spik på V5 för på v spelet lär den bli ospelbar om dubbelrött även lyser när loppet ska gå.
|
Citat:
|
Dagens spikar är The Swede och Metallic Beat. Endast för sexrättspotten idag.
|
Emil Tuffing runt om eller Fossens Bonus utvändigt. Hoppas på den förstnämnda.
|
Emil Tuffing stryks! Satte Goopen som första reserv, så jag får väl hoppas på den då, men nu vinner nog Fossens.
|
4 nu från vinnarhålet 5 4 Tvilling
|
vem är första res .. på turordn
|