![]() |
v64 Färjestad
Ny vecka och nya tag...Bra klass på omg. Bästa spik? Bästa drag?
Vad tror Ni om Paleo Pride som spik?? nu kör vi :) |
Citat:
|
I avdelning 1 tror jag mycket på nummer 4 Sogno di volare då hästen är blott tre år och borde ha en väldigt bra utveckling i sig. Blir han inte fast så hoppas jag att han välter detta gäng på upploppet.
Gillar Fossens Bonus men till procenten på nummer fyra så chansar jag. Lycka till allihop i kväll:clap: |
Vad tror ni om utdelning idag?
|
Citat:
|
Emil Tuffing spets och slut! Omgångens bästa spik.
High on heels och Underpaid Hanover är dragen. Lycka till! |
Citat:
|
Räckte med 50 meter senast för att se att Platon Face skulle vara överlägsen om den höll sig i trav. Fin Raja Mirchi avkomma men ser hopplöst osäker ut än så länge. :offtopic:
|
Inte påläst och öppnade precis startlistorna och liven. Det är fina lopp i Halmstad i kväll också och noterar ett det lyser dubbelrött på Mr Pellegrino i V5 avslutningen. Den har startat 61 ggr och samtliga med skor runt om så det ska bli väldigt intressant att de vilken effekt det kommer ge. Vad jag kan se i startlistan är väl American Idol spetsfavorit men man vet ju aldrig vilken effekt barfota ffg kommer ge på Mr Pellegrino. Kan kanske vara en kul spik på V5 för på v spelet lär den bli ospelbar om dubbelrött även lyser när loppet ska gå.
|
Citat:
|
Dagens spikar är The Swede och Metallic Beat. Endast för sexrättspotten idag.
|
Emil Tuffing runt om eller Fossens Bonus utvändigt. Hoppas på den förstnämnda.
|
Emil Tuffing stryks! Satte Goopen som första reserv, så jag får väl hoppas på den då, men nu vinner nog Fossens.
|
4 nu från vinnarhålet 5 4 Tvilling
|
vem är första res .. på turordn
|
Citat:
|
Sitter kvar till 1.20 jaha
|
sen
|
Borde inte dom gett oss några extra minuter att ändra på våra system
|
HaHa. Magnus J har lärt sig av Örjan hur man kör 14 för 10 hästar.
|
Synd att inte Exciter var bättre. Magnus är nog inget vidare populär nu.
|
Citat:
|
Vad gör Jakobsson egentligen? Extremt dåligt. Ger bort loppet totalt.
Låste på 1,5. Kul. Och Emil stryks sekunder innan start??? Hade så klart inte valt någon reserv så fick Goopen. Björn gav den chansen i alla fall, till skillnad ifrån vissa andra, men den kunde inget. |
Jag tycker att det var katastrof plus Magnus körning fyy faa......n
|
Tror att man kommer långt med enkelraden: 5,6,5,6,6,2
edit: Typiskt! omvänd ordning på den då ;) |
Fan va man har jagat denna jävla hästen! (Smirre C)
Men tog inte med den idag, valde och spika Fossens då jag trodde på en lite mer offensivare styrning.. Men Magnus är så FEG! "Tänker på hästen", "skada" hit och dit. Fan bara för att man kör utvändigt behöver inte hästen dö. Fattar inte va han syssla med här.. Klart många är missnöjda, klart man förväntar sig annat. |
Missade första loppet men ser att det var en bra vinnare för mitt vara kvar så länge som möjligt system!:p
|
Jag hatar efterhandskonstruktioner av "rädd om hästen"-typ.Antingen ska man ge fan i att starta eller deklarera ett snällt (man får inte säga preparé)lopp.
|
Tvilling 7 före 8,11.
|
Denne Goop!! Gahhhh...
Hade ju hopp om en skräll efter den körningen mellan 6 och 7 men det var ju fan ingen som kunde något...:clap: |
Kom igen nu svensken!
|
Faan igen
|
Vem vann
|
Citat:
|
Citat:
Tack |
Gick dåligt för mig i v64an redan i början så jag körde en v4 med spik på hot marke. Lite att ta i till chans, men den presterade bra senast och kör barfota idag :)
|
man lär sig aldrig, goop och hemmabana betyder vinster om jag minns rätt föra gången tog han 5 vinster i färjestad..
|
Jaha då har väl Goopen vunnit klart då eftersom man sitter med spik på Metallic!
Garderar såna storfavoriter i princip alltid men hade så dåligt med tid idag så det fick bli spik på den! Murphys law säger torsk!:p |
Nästa vinner min spik 5 :)
|
Citat:
|