Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V86 Snackis (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/24086-v86-snackis/)

Helge 2015-06-03 18:13

Citat:

Ursprungligen postat av mackpeter (Inlägg 436430)
Vad säger dom från Untersteiners om Photoboy och Stay Alert i sista?
Varför väljer Peter den sistnämnde?

Jag funderar över att lira rak DD 9-3 till 17 ggr.

Han anser Stay Alert vara den bättre av dom och kuskönskemål lämnas innan spårlottning.

http://i.gyazo.com/ba25ed8429bd36b985c90977932de0e6.png

NicklasJ 2015-06-03 18:14

Citat:

Ursprungligen postat av asgaya3141 (Inlägg 436422)
Du saknar oss lite;)
Vi saknar dig

Alltid :cheers:

Timotimo 2015-06-03 18:16

Citat:

Ursprungligen postat av rrylander (Inlägg 436397)
Är inte Denim Boko ruskigt blöt till slut? Fått intrycket av att den inte har särskilt bra vinnarskalle. Inte möjlighet att kolla i arkivet nu dock så kan tänka på fel häst.

jo mycket ..

Helge 2015-06-03 18:19

Citat:

Ursprungligen postat av Rickart (Inlägg 436433)
Är Jens Sjödens statistikanalys låst idag?

Migge brukar posta men kikade nu när du skrev, fanns inte - nu finns det ;)

:cheers:

mikaels 2015-06-03 18:22

Maffioso Face 8ggr på bet365, kanske något för den som tror på den...

Rickart 2015-06-03 18:23

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 436440)
Migge brukar posta men kikade nu när du skrev, fanns inte - nu finns det ;)

Guld!
Vinner Daniel med Hard Livin idag?

Helge 2015-06-03 18:27

Citat:

Ursprungligen postat av Rickart (Inlägg 436442)
Guld!
Vinner Daniel med Hard Livin idag?

Knappt hunnit kolla, haft handledning på jobbet och sen firat mor på morsdag (haha blir alltid innan eller efter elitloppet).

Ser en del fel i skolistan, en del lyser inte dubbelrött fast de borde (ej utlandsstarer eller så)

Ska bläddra klart där.

Helge 2015-06-03 18:37

Lite kul, back to basic, gamla tider, kolla balanser själv utan att allt ska lysa dubbelrött av sig själv ;)

mackpeter 2015-06-03 18:43

Kalmar - det är väl där dom har den där "vinnarcirklen".

Lika sunkit språk som det där Regalskeppet som sjönk på direkten efter att det 1628 lämnat varvet i Kalmar.

Men startfälten idag håller bra klass.

Chiron 2015-06-03 18:47

Tycker att första avdelningen är lite knepig. Ska Denim Boko köras i ledningen eller inte? Per säger ju ingenting...

Helge 2015-06-03 18:47

Citat:

Ursprungligen postat av mackpeter (Inlägg 436445)
Kalmar - det är väl där dom har den där "vinnarcirklen".

Lika sunkit språk som det där Regalskeppet som sjönk på direkten efter att det 1628 lämnat varvet i Kalmar.

Men startfälten idag håller bra klass.

Omgången inte lika rolig skrällmässigt som igår. Synd Tingsryd fick lägga ned och tävlingarna flyttades till Kalmar.

Killar inte lika mycket i speltarmen idag, som igår med skitbana, lite trist.

Filmtokig 2015-06-03 18:49

Citat:

Ursprungligen postat av Chiron (Inlägg 436446)
Tycker att första avdelningen är lite knepig. Ska Denim Boko köras i ledningen eller inte. Per säger ju ingenting...

Tror Bostonz Credit vinner oavsett. Även från dödens, senast gjorde den ett grymt lopp från dödens och hade varit borta ett tag. Nu finns ingen risk för att bli inlåst eller dylikt, så Redén behöver inte stressa upp sig vid starten. Detta är dagens straffspark enligt mig, oavsett Redéns insatser på senaste. Denim Boko kommer tröttna innan sista sväng hur den en blir körd. Då trycker Danne till POM! Halva sharps flippar ur som dissat honom. :popcorn:

Helge 2015-06-03 18:49

Citat:

Ursprungligen postat av Chiron (Inlägg 436446)
Tycker att första avdelningen är lite knepig. Ska Denim Boko köras i ledningen eller inte? Per säger ju ingenting...

Han vill köra där, men garderar sig med, om det blåser mycket kan han släppa.

Chiron 2015-06-03 18:52

Citat:

Ursprungligen postat av Filmtokig (Inlägg 436448)
Tror Bostonz Credit vinner oavsett. Även från dödens, senast gjorde den ett grymt lopp från dödens och hade varit borta ett tag. Nu finns ingen risk för att bli inlåst eller dylikt, så Redén behöver inte stressa upp sig vid starten. Detta är dagens straffspark enligt mig, oavsett Redéns insatser på senaste. Denim Boko kommer tröttna innan sista sväng hur den en blir körd. Då trycker Danne till POM! Halva sharps flippar ur som dissat honom. :popcorn:

Håller med om att Credit har bra chans men med tanke på att fältet är så litet tycker jag att det är en sårbar favorit om den hamnar först utvändigt. Är tyvärr för feg i den avdelningen, vågar inte spika favoriten...

Filmtokig 2015-06-03 18:54

Citat:

Ursprungligen postat av Chiron (Inlägg 436450)
Håller med om att Credit har bra chans men med tanke på att fältet är så litet tycker jag att det är en sårbar favorit om den hamnar först utvändigt. Är tyvärr för feg i den avdelningen, vågar inte spika favoriten...

Ok. Lycka till! Torskar han får man väl ta det, men jag ska ge han en chans till. Jag ser detta som en mycket bra chans.