Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   v64 ESKILSTUNA (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/24093-v64-eskilstuna/)

Dahle 2015-06-04 14:48

Citat:

Ursprungligen postat av dado (Inlägg 436653)
intressant att se vilken spik TT väljer under 5 % hm

Kan vara Dream in Euro, den spikade de näst sist på Umåker, om jag inte minns fel

bergomiotmail 2015-06-04 16:31

Citat:

Ursprungligen postat av Dahle (Inlägg 436660)
Kan vara Dream in Euro, den spikade de näst sist på Umåker, om jag inte minns fel

Julio De Luxe, spikat den minst 10 ggr tidigare utan resultat fr spår 12 bla..:cheers:

Björnland 2015-06-04 16:41

Citat:

Ursprungligen postat av bergomiotmail (Inlägg 436667)
Julio De Luxe, spikat den minst 10 ggr tidigare utan resultat fr spår 12 bla..:cheers:

Den & Liza With A Z känns intressanta men mest den sistnämda, skrik på den sist på Åby, ordinarie kusk igen.

Filmtokig 2015-06-04 17:51

Avdelning 2: M.T Jordan. Bara vinner vinner! Skorna av idag. :KO:

Helge 2015-06-04 17:56

Citat:

Ursprungligen postat av Filmtokig (Inlägg 436670)
Avdelning 2: M.T Insider. Bara vinner vinner! Skorna av idag. :KO:

Den vinner inte. Däremot M.T Jordan kanske? Mycket intressant skoryck!
Vågar inte spika Stand Bayou, snällt lopp kan innebära allt från fast invändigt till.... men bästa hästen och ta bort den vågar jag inte heller.

Filmtokig 2015-06-04 17:58

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 436672)
Den vinner inte. Däremot M.T Jordan kanske? Mycket intressant skoryck!
Vågar inte spika Stand Bayou, snällt lopp kan innebära allt från fast invändigt till.... men bästa hästen och ta bort den vågar jag inte heller.

Korrigerat och klart! M.T var min första häst tidigt, och nu hör jag att dom ska rycka dojorna, då är det ju vinst eller galopp. Nä. Jag tror det är spets och slut enkelt enkelt. Jag tackar och tar bort mina fyra streck och spikar. :cheers::cheers:

Kan va bra och spela tvilling också M.T mot 3,7 Eller? Eller? Du har form, kom igen nu dela med dig. ;)

grannybar 2015-06-04 18:00

släpper väl som vanligt gjort hittils

grannybar 2015-06-04 18:02

helge har du tt el deras dd drag i dd1,jag gissar på pantarei ans

Helge 2015-06-04 18:05

Citat:

Ursprungligen postat av Filmtokig (Inlägg 436673)
Korrigerat och klart! M.T var min första häst tidigt, och nu hör jag att dom ska rycka dojorna, då är det ju vinst eller galopp. Nä. Jag tror det är spets och slut enkelt enkelt. Jag tackar och tar bort mina fyra streck och spikar. :cheers::cheers:

Kan va bra och spela tvilling också M.T mot 3,7 Eller? Eller? Du har form, kom igen nu dela med dig. ;)

Du gör rätt i att spika i det loppet, ska klura vidare, känns surt strecka de betrodda där, alla gör det.

Tror inte du får något vidare odds, M.T lär bli och är redan favoritspelad på vinnare, det dubbelröda lär göra att det består.

French Me har haft vinnarspel på sig hela dagen, stod i 2.50 tidigt i morse.

Helge 2015-06-04 18:06

Citat:

Ursprungligen postat av grannybar (Inlägg 436675)
helge har du tt el deras dd drag i dd1,jag gissar på pantarei ans

Nej, har inte TT, bara till V75.

Manprinsen 2015-06-04 18:07

Skoryck på I am Unique i sista. 2% och Peter G Norman har tokform. Åker med på lappen.

Chiron 2015-06-04 18:07

Citat:

Helt klart intressant som du säger. Ett långskott kan 1 Runway vara, jagat den ett tag, ska testas i spydervagn. Åtminstone ett intressant tvillingspel...

grannybar 2015-06-04 18:09

ok tack ändå för svar

grannybar 2015-06-04 18:10

filmtokig har du tt idag el vet nåt om deras dd spik i dd1

Manprinsen 2015-06-04 18:11

Citat:

Tror du den kan hålla ut Earp Boko? Lur på att det är Jorma som kommer sitta i spets.