![]() |
v64 ESKILSTUNA
Tar Leader Tom sin femte raka? eller???Vågar vi spika Nadal Broline efter villa? nån info om hästen...
Bästa spik? Bästa drag? nu kör vi:) |
Helge har det kommit några ng till ikväll...
|
Valquias (namnet) hoppade bort segern senast. Får väl chansen igen och 2a gången gillt? 14%...
|
Citat:
|
Citat:
|
Nadal broline är en topphäst, ska gå barfota för andra gången i livet ikväll. Kolla nör han gjorde det sist i halmstad.. Hyfsat slutvarv då. Bättre nu. Vinner lätt känns det som trots frånvaro en tid
|
Citat:
Skor eller barfota på den spelar mindre roll, bra hur som. Nagini däremot ska gå ffg ¢¢ i regi Båth ikväll. Den körde Åke barfota och han höll hästen högt. Betydligt roligare 7 %. |
Citat:
|
Citat:
Däremot kan andra spikar tänkas i de loppen, bara invänta all viktig info nu. |
Citat:
|
Citat:
LD var sur, en rak på Haapakangas/Östman till 41 ggr rök på ett målfoto :( |
Avdelning 3: Lets Dance. Är väl en rätt bra spik känner jag på förhand, svårt och se Leif plocka ner denne från bricka 8.
http://liverattning.se/trav/2015-06-04/v64/filmtokig Lite tidigare tankar, 675 rader som är reducerat. |
|
intressant att se vilken spik TT väljer under 5 % hm
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Avdelning 2: M.T Jordan. Bara vinner vinner! Skorna av idag. :KO:
|
Citat:
Vågar inte spika Stand Bayou, snällt lopp kan innebära allt från fast invändigt till.... men bästa hästen och ta bort den vågar jag inte heller. |
Citat:
Kan va bra och spela tvilling också M.T mot 3,7 Eller? Eller? Du har form, kom igen nu dela med dig. ;) |
släpper väl som vanligt gjort hittils
|
helge har du tt el deras dd drag i dd1,jag gissar på pantarei ans
|
Citat:
Tror inte du får något vidare odds, M.T lär bli och är redan favoritspelad på vinnare, det dubbelröda lär göra att det består. French Me har haft vinnarspel på sig hela dagen, stod i 2.50 tidigt i morse. |
Citat:
|
Skoryck på I am Unique i sista. 2% och Peter G Norman har tokform. Åker med på lappen.
|
Citat:
|
ok tack ändå för svar
|
filmtokig har du tt idag el vet nåt om deras dd spik i dd1
|
Citat:
|
Jorma spänner ögona i Magnus el går utvändigt å vinner
|
Citat:
|
ok,men har släppt hittils vi får hoppas den kör i spets å inte släpper då
|
Citat:
|
Citat:
|
Draget Liza with a Z (den har jag följt) kanske vinner idag
|
Citat:
|
Citat:
Inte världens sak om det inte funkar, för det är ju sällan det verkligen funkar. :) |
Citat:
|
Citat:
Mao 100 % där. |