Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   v64 ESKILSTUNA (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/24093-v64-eskilstuna/)

grannybar 2015-06-04 18:13

Jorma spänner ögona i Magnus el går utvändigt å vinner

Filmtokig 2015-06-04 18:14

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 436682)
Tror du den kan hålla ut Earp Boko? Lur på att det är Jorma som kommer sitta i spets.

Var tveksam innan skorycket då hade jag fem hästar, men nu när jag såg skorycket så chansar jag på att det blir succé. Så jävla bra är inte Jormas häst att han slår en MT om bfro slår väl ut.

grannybar 2015-06-04 18:17

ok,men har släppt hittils vi får hoppas den kör i spets å inte släpper då

Manprinsen 2015-06-04 18:18

Citat:

Ursprungligen postat av Filmtokig (Inlägg 436684)
Var tveksam innan skorycket då hade jag fem hästar, men nu när jag såg skorycket så chansar jag på att det blir succé. Så jävla bra är inte Jormas häst att han slår en MT om bfro slår väl ut.

Nej tror Jordan kan vara snabbare från start ändå, frågan är ju bara om Jakobsson släpper? Han är väl inte känd som nån speciellt offensiv kusk, och sen är det inte säkert luckan kommer.

Filmtokig 2015-06-04 18:22

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 436687)
Nej tror Jordan kan vara snabbare från start ändå, frågan är ju bara om Jakobsson släpper? Han är väl inte känd som nån speciellt offensiv kusk, och sen är det inte säkert luckan kommer.

Som sagt, det mesta med trav är en chansning, jag utgår ifrån att om dem rycker skorna så ska det fan köras offensivt. Men många kuskar är ju räddare än en mus i ett akvarium fullt med ormar tyvärr. Så vi får se. Men här blir man nog favorit på strecken. och då ska det fan inte släppas, skillnad om det kom en 80% stormande.

capone 2015-06-04 18:23

Draget Liza with a Z (den har jag följt) kanske vinner idag

Chiron 2015-06-04 18:26

Citat:

Ursprungligen postat av Filmtokig (Inlägg 436684)

Hedwig har ju besegrat Earp Boko så att den ska vara "omöjig" tror jag inte. Med tanke på tiderna Jordan gjort med skor är det väldigt intressant att se vad barfota kan göra...

Filmtokig 2015-06-04 18:28

Citat:

Ursprungligen postat av Chiron (Inlägg 436690)
Hedwig har ju besegrat Earp Boko så att den ska vara "omöjig" tror jag inte. Med tanke på tiderna Jordan gjort med skor är det väldigt intressant att se vad barfota kan göra...

Trav är svårt som det är redan, hittar man något man får känsla för ska man spika, eller så kan man göra som en annan här på forumet, kolla dem två mest spelade och spika, men hur kul är det? jag vill iallafall ha chansen att kunna vinna mer än 500:- på fullpott. :cheers:

Inte världens sak om det inte funkar, för det är ju sällan det verkligen funkar. :)

Manprinsen 2015-06-04 18:29

Citat:

Ursprungligen postat av Filmtokig (Inlägg 436688)
Som sagt, det mesta med trav är en chansning, jag utgår ifrån att om dem rycker skorna så ska det fan köras offensivt. Men många kuskar är ju räddare än en mus i ett akvarium fullt med ormar tyvärr. Så vi får se. Men här blir man nog favorit på strecken. och då ska det fan inte släppas, skillnad om det kom en 80% stormande.

Kom på att Nurmos hästar inte går utanför Solvalla så det är bara att spika Jordan!

Helge 2015-06-04 18:33

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 436692)
Kom på att Nurmos hästar inte går utanför Solvalla så det är bara att spika Jordan!

Fast denna kanon har vunnit på just E-tuna med många längder ;)
Mao 100 % där.

Chiron 2015-06-04 18:34

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 436692)

Nurmos hästar vinner väl ofta på Sundbyholm?

Manprinsen 2015-06-04 18:36

Citat:

Ursprungligen postat av Chiron (Inlägg 436696)
Nurmos hästar vinner väl ofta på Sundbyholm?

Iofs Eskilstuna är väl 2 kvarter bort i dom där trakterna så det borde inte göra så stor skillnad. :)

Manprinsen 2015-06-04 18:40

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 436695)
Mao 100 % där.

Jag går ju hellre på Jorma alla dagar i veckan när det gäller bilstartslopp. Äsch får klura en stund... MT Jordan verkar vara stor favorit bland vinnarspelarna iaf.

Helge 2015-06-04 18:41

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 436695)
Mao 100 % där.

Men precis nu åkte skorna på så blev inget andra gången ¢¢ för Earp Boko.