![]() |
Citat:
Så du menar att du får skriva det du vill men inte jag? Jag klagade väl inte, skrev helt enkelt att kusken inte hade vunnit på ett tag. Har man inte form så brukar det generellt sett vara svårare att vinna. Nu fick han loppet kört i halsen, men ändock en bra insats. Hoppas det går bra med ditt spel! :cheers: |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Slösar 50 spänn på Pihlströms optimism :drunk:
|
Citat:
|
Kör ett sista spel idag. Sitter inte det då tar jag en paus ifrån spelandet!
Lycka till allihopa! |
Så jävla uppspelad som MT är kan det väl fan inte sluta bra? Jesus... Dubblade procenten på en halvtimme. tvillingoddsen har sjunkit med 300%
|
Härligt Jordan :clap:
|
Så enkelt var det. Och pengarna tillbaka på tvillingen. Synd att den vart helt sönderspelad bara.
|
Härling fingerspitzengefühl med den där Filmtokig :hattenav:
|
Högt vinnarodds på Harpos Rockybalboa (Åby) - barfota runt om nu hos Harpo... :offtopic:
|
Citat:
|
Citat:
Men grattis Filmtokig till tvillingen och spiken. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
När man ändå ser på V64 kan man ju lira på saxbanan.
1) 1,3,4,5,6 (lirar gärna Jepson) 2) 6 (klartecken) 3) 1,3,8 (skrik på 1) 4) 1,7,9,11,12 5) 7 Kostar 75:-. |
V4 Eskilstuna
4 3,7,8 4,11 3,5,7,9 x5 FRAMÅT DIF! |
Citat:
|
Det här kan väl inte Leif förlora - :cheers:
|
Kör en V4 också idag
1 4, 11 (8) 2 6, 7 (11) 3 11 Cash Gamble (4) 4 1, 3, 5, 7 (9) |
Nu blir det jackpot...
|
Citat:
|
Snyyyygggt Klasse :clap:
|
Citat:
|
Härmed gör jag en pudel. Klaus Kern från start till mål.:hattenav::cheers:
|
Citat:
|
Citat:
|
håller tummar mannen..
|
Citat:
Men det känns inte som en sådan omgång. Lär nog blir favoriter ända till slutet... Lycka till! :cheers: |
Registrerat spel
Datum: Torsdag 2015-06-04 Bana: Eskilstuna, omg. 17 Spelform: V4 Avd Ordinarie hästar 1 4, 5, 8 2 6, 7 3 11 Cash Gamble 4 7, 9 Vadet gäller startnummer 12 rader x 1 x 2,00 kr Totalt: 24,00 kr Kvittonummer: 050C 3A44 0640 8010 |
Citat:
|
Citat:
|