![]() |
Citat:
Lyssna på Åkes intervju, i USA ska man lämna företräde när man har teltt häst eller galopperar så bättre hästar får chansen ;) fixa i Sverige tack. Spär på min idé om eget spår för alla hästar, bara rakt fram, bästa hästen vinner alltid ;) |
Citat:
Saknar Åke! :cry: |
Spring Over, var det väl lite prepare över, nästa gång (Halmstad?) kan man nog banka in spiken...
|
Citat:
|
Citat:
Börjar bli riktigt less på detta.... |
Citat:
Ja, jag streckade den så jag är väl färgad, men ändå.. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Håller med dig som allt för ofta Månprinsen ;) Så jävla störande, BARA för att de sitter en brud i täten. Sjukt idiotiskt kört och jävligt taskigt mot båda hästarna. Tycker Cab Hornline gjorde en godkänd prestation, även kusken... Jävla lallare är Claes Svensson... |
Vinnarlir på talk to talk nu!
|
Slänger in en V5:a och spikar Part Nan Angelen även på den. Robban har gjort precis som han sagt i god tid och kör med aluminumskor runt om. Skulle det fortsätta regna så skulle han köra barfota sa han. Hoppas att han fortsätter att vara tydlig före loppen även i fortsättningen.
|
Citat:
|
Citat:
Fast i första tyckte nog de flesta att Kerns förtjänade vinsten och den här avdelningen tyckte nog de flesta att Sjunnessons hade vunnit om den hade fritt. Handlar nog inte enbart om att det är favorit/skräll, men självklart har du rätt i att folk glömmer bort vad de vill ha för något. Favoritomgång eller skrällomgång... Jag bryr mig inte om dagens omgång, spelade bara en liten chanskupong bara för att ha något att titta på. Tyckte att det var för svår omgång för mig som småspelare... Lycka till! :cheers: |
Citat:
...och halva grejen med trav är väl att gnälla och snacka "tänk om", "den tog jag bort precis innan inlämning" etc etc |
Citat:
|