Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75-Kalmar (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/24163-v75-kalmar/)

Trinity 2015-06-20 15:15

Citat:

Ursprungligen postat av shjuve9le (Inlägg 440070)
Klart lets dance vinner , har ju sagt det ;)

Var tack vare dig jag fick upp ögonen!
Trodde i Måndags när jag såg startlistan på Napoleon C.D men som Snoken sågar och är inne på hans linje att 20% streckad är i överkant men kan så klart vinna.

Trinity 2015-06-20 15:20

Citat:

Ursprungligen postat av chompipe (Inlägg 440088)
Arazi Boko kan bli en chans spik bra procent på den.;)

Är mitt förstastreck och tror också på Arazi Boko som vinnaren av loppet.
Så håller fullständigt med dig! :hattenav::KO:
Har redan lämnat in en enkelrad (bara) X 10
5,4,9,6,6,6,3

Yersinia1347 2015-06-20 18:17

............

spalato 2015-06-20 19:03

Citat:

Ursprungligen postat av Trinity (Inlägg 440104)
Var tack vare dig jag fick upp ögonen!
Trodde i Måndags när jag såg startlistan på Napoleon C.D men som Snoken sågar och är inne på hans linje att 20% streckad är i överkant men kan så klart vinna.

Barfota ger en ny växel på Napoleon. Vad innebär detta för loppet?

Manprinsen 2015-06-20 20:01

Maven, Sorbet och Allaballakaitoz får bli spikar i morgon om inget händer.
Var sugen på att dubbla Maven med Eketorpets Tess, men endast bfro vilket det inte verkar bli.

Kyodai 2015-06-20 20:27

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 439990)
Så en låt för alla loosers .. ♥

https://www.youtube.com/watch?v=C8QJmI_V3j4

Jätteskön låt - tack ---- fullt i klass med mina tirolare... :whistling:

Kyodai 2015-06-20 21:00

Funderar mest på om man skall våga spika Maven... elle om det är sundast att

gardera med ett par stycken...

Manprinsen 2015-06-20 21:12

Citat:

Ursprungligen postat av Kyodai (Inlägg 440295)
Funderar mest på om man skall våga spika Maven... elle om det är sundast att

gardera med ett par stycken...

Beror på om du tycker det är nån större skillnad mellan Stoeliten och Elitloppet? ;)

Tycker det är ungefär samma snack nu som när hon gjorde debut i Sverige. Då krossade hon alla från spår 8 trots att hon inte skulle vara vässad, det var preparévarning osv...

Johnny brukar inte vara den som vilar på hanen och sover bort loppen. Han kommer garanterat inte att förbruka hästen vilket han inte heller behöver göra för att vinna mot det här gänget.

Enkla 100 papp att tjäna här.

Tirich 2015-06-20 21:18

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 440307)
Beror på om du tycker det är nån större skillnad mellan Stoeliten och Elitloppet? ;)

Tycker det är ungefär samma snack nu som när hon gjorde debut i Sverige. Då krossade hon alla från spår 8 trots att hon inte skulle vara vässad, det var preparévarning osv...

Johnny brukar inte vara den som vilar på hanen och sover bort loppen. Han kommer garanterat inte att förbruka hästen vilket han inte heller behöver göra för att vinna mot det här gänget.

I Sverige-debuten mötte hon väl ett gäng årsdebuterande ston med ej maxad balans iofs, så nu är det nog mer påställt hos motståndet oxå

spiifii 2015-06-20 21:49

Citat:

Ursprungligen postat av Tirich (Inlägg 440308)
I Sverige-debuten mötte hon väl ett gäng årsdebuterande ston med ej maxad balans iofs, så nu är det nog mer påställt hos motståndet oxå

Maven är grym och kan mycket väl krossa motståndet men jag litar inte ett dugg på 61% mot exempelvis Talk The Talk, Eketorpets Tess (om barfota) och Your Highness. De fyra brudarna kommer med på min lapp, och möjligtvis Youana som kommer smyga med i bakre gänget. Hoppas på ett bra avslut från den sistnämnda!

Skulle också vilja höja ett varningens finger för Quick Fix i sista eftersom Kolgjinisarna har knallform på sitt stall för stunden. har även haft ett litet uppehåll sen 30/5 så utvilad och springsugen lär han va :)

Spiken får bli Part Nan Angelen som övertar spets ganska omgående och sen leder loppet in i mål!

Lycka till imorgon!

Speedyearl 2015-06-20 22:18

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 440307)

Då kunde han köra sig till spets enkelt och glida undan...

Denna gång spetsar Eketorpet och sen kommer Your higness och lägger sig i dödens...det blir en lång sista sväng för en otoppad Maven med ej optimal balans!

Spik nej tack!

trance_error 2015-06-21 04:48

Som jag sa innan, M.T James spetsar, sluta debbatera spets striden.
Sen den kanske får tryckare under loppet eller det blir utdragen körning i början är en helt annan femma.

Kolla startsnabbheten med egna ögon.
Ställ inga motfrågor tack.

trance_error 2015-06-21 04:53

Tycker Eketorpets Tess är värd att se upp med om den får bestämma i tät.

jeanpier007 2015-06-21 07:37

Ready for morw vinner avd 1 mycket startsnabba hästar som vill spets få nr 8 i dödens o sen loppet e över

asgaya3141 2015-06-21 07:37

I första 6 V75loppen är det spelat 10-15 tusen kr på vinnarspelet.
i 7e 95.000kr!!! 2.3 i odds på 7e handaren Quick Fix. Vad har
Kolgjiniklanen sagt till sina vänner?