![]() |
Kör en rolig tvilling: 11 mot 2,4,5,9.
|
Citat:
|
Citat:
|
Vi Tippa tänkte rätt: "Omgången inleds med ett sprinterlopp där vi spikar
4 Mon Petit Cheval. Han var finfin näst senast då han vann lätt från ledningen. Senast var han sjuk och har även varit struken efter men det gick fort över och han är nu åter redo att tävla. Läget är perfekt och vi tror han tar ledningen. I den positionen har han vunnit hela åtta gånger." |
Citat:
|
Vet att han 2012 ville ha pengar av bodentravet för att dyka upp å köra på deras stora dag och privatflyg hem annars skulle han inte komma, I år vet ja inte.
|
Sista minuten-spelarna hade ruggigt klart för sig. 4 Mon Petit Cheval var spelad till knappa 17% på de första 3.5 miljonerna. Sedan hela 28% på sista 1.5 millarna.
Jag sprack! :( |
Ja det var en halvdålig styrning med Paduca kan man tycka!
Såg ut som han hade chansen att gå ut tidigare med men körde för snällt...! |
Peter G. fast med rubbet!
|
Slänger in en V4:a istället.
|
Citat:
|
Citat:
Mina två utgångshästar har suttit fast invändigt..Paduca och Amazing... Ibland är det föööör roligt med trav!;) V5 slänger vi in då! |
Citat:
OM det är sant är det fan i mig bedrövligt!! Lite som att Barcelona och Real Madrid ska ha ännu mera betalt utöver "poängpremier" och reklamintäkter bara för att ställa upp i Champions League? |
bra vinder til fin odds
6 Judge
Reo kan en hel del men har ännu inte vunnit i sin karriär men har ändå svarat för ganska så bra insatser och närmar sig första vinsten. |
Kom igen nu Haugstad och runda packet!
|
Förbannade jävla piss-Örjan och ha tur och likaledes piss-Micke-J sitter och petar näsan och tror det är klart!! FY FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!!
|
Citat:
|
Alltså är det SM i bortkörningar ikväll eller?
Jävla tröttsamt det känns just nu...suck |
Citat:
|
Multi med 1x3x1xalla på V4!
Spik Smirre Creek... 2,3,15 i andra... Backorder och alla.... Får ett jävla tokspel om jag torskar stort på Smirre.... |
Citat:
|
Citat:
|
Låter väldigt olikt Björn, däremot kan jag tänka mig att han ställt vissa krav på logistiken om det var så att Boden krockade med Oslo Grand Prix på söndag t.ex?
|
Citat:
Så jag tror personen här inte har riktigt med kött på benen i sitt påstående alt överdrivit något han hört på stan enormt. |
Citat:
Tror för övrigt inte att nån elitkusk är så korkad att dom börjar kräva enskilda banor på pengar och riskera att få dåligt rykte i branschen. Speciellt med tanke på att alla andra elitkuskar deltog och det knappast mot extra pröjs. |
Ni har fel år inte 2014, det var 2012, Ni verkar ha otroligt höga tankar om Goop, det är inte alla som har det inom travet om ni tror det,
|
På den tiden Boden körde Björnkampen vet jag att man betalade. Romme har väl också betalt ut en och annan krona när kört Charles Mills.
|
Citat:
Katastrofal liknelse. Barcelona och Real är i behov av att spela Champions League, Goop klarar sig utan problem utan en V75:a i Boden. Björn och en V75:a i Boden kan mer jämföras med en vänskapsmatch mellan t.ex. Barca och Ajax, och visst skulle Ajax behöva betala Barca för att genomföra denna. |
|
Svårt att hitta något vettigt dd lir. Backorder kan väl knappast torska dd-1 om den är frisk och inte galopperar men svårt att hitta en bra häst för en rak dd (det enda alternativet med tanke på oddsen). Thomas Pettersson, Peter G är ju inga toppkuskar och hur viktigt är detta lopp för Örjan/Walmann. Nä hittar ingen vettig rak dd ikväll. Vem vinner dd 2 ?
|
Citat:
7:an - första Kontio och barfota runt om... |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|